Autore: Randy Alexander
Data Di Creazione: 28 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Questa Risposta di Tinder Survivor Cancer hè andata virale. Ma Ci hè di più in a so Storia - Salute
Questa Risposta di Tinder Survivor Cancer hè andata virale. Ma Ci hè di più in a so Storia - Salute

Cuntenutu

"Sapete chì, Jared? A risposta à a vostra dumanda hè innò. Ùn aghju mancu un 't * ts'. "

Hè ben cunnisciutu chì e date in ligna ponu fà cumparisce un cumpurtamentu scandalosu - {textend} persone in relazioni chì fingenu di esse single, scammatori chì cercanu soldi, a vostra varietà di giardinu ghosting abundante.

In lugliu, Krista Dunzy, survivore di u cancheru di u senu di 26 anni, hà scontru mancanza di rispettu è misoginia da un "match" potenziale in e so prime parolle.

Un tippu chjamatu Jared hà decisu chì a so linea d'apertura à Dunzy seria, "Avete grandi t * ts?"

Dunzy, chì hà avutu una doppia mastectomia cum'è parte di u so trattamentu di u cancheru l'annu scorsu, hà decisu di ùn lasciarla andà senza mette drittu à Jared è pruvendu à creà un mumentu didatticu.


"Sapete chì, Jared?" hà rispostu. «A risposta à a vostra dumanda hè innò. Ùn aghju mancu un 'tette'. " Hà rivelatu a so storia di u cancheru è hà spiegatu i so trattamenti - {textend} 16 giri di chimioterapia è un corsu di un mese di radiazioni, in più di a chirurgia.

Via @KristaDunzy in Twitter.

"In questu momentu aghju espansione di tissuti in u mo pettu", hà dettu, riguardu à a so ricustruzzione in corso di postmastectomia, "chì serà cambiata cù impianti in a strada. Avete una idea di cumu hè stata per mè di leghje stu missaghju da voi? "

"Per piacè pensate à e cose prima di dilli", l'hà urdinatu. "Spergu chì sè avete una figliola, ella ùn riceve mai messaghji cum'è questi."


Sfurtunatamente, Jared hà decisu di ignurà e lezioni offerte è di radduppià invece.

Chjamò à Dunzy "un idiota" è "scemu", affirmannu di ùn avè lettu u so messagiu, cunsiglianduli di "smette di agisce cum'è feminista", è aghjunghjendu: "Facciu e mo regule" - {textend} qualcosa chì, nantu à u d'altronde, ùn vulia chjaramente micca chì Dunzy rivendichessi u so dirittu di fà.

À questu puntu, Dunzy avia avutu abbastanza. Ella screenshot u scambiu per un postu publicu in Facebook, incuraghjendu à l'altri à sparte è crea u hashtag #dontdatejared.

U so postu hè diventatu virale è hè statu spartutu più di 2000 volte.

"Alcune persone mi dicenu:" Hè Tinder. Chì ci aspettavate? », Ricorda Dunzy. «A risposta hè, spergu una decenza cumuna. Ùn duverebbe dumandà à nimu chì. Duvemu tutti trattà a ghjente megliu di què ".

Ella aghjusta chì si Jared avia offertu u so "salutu" d'apertura, ma poi s'era ritiratu dopu a so risposta, ella averia ancu lasciatu ripusà l'affare.


"Onestamente, ùn hè mancu a so linea d'apertura chì m'hà fattu vulè fà questu", dice. «Sò state e so risposte à ciò chì li aghju dettu. Avaria pussutu lascià cascà tuttu dopu avè rispostu, ma ellu hà rifiutatu. "

Ritruvà cun Dunzy per discutà u so tempu in u centru virale, avemu scupertu una ghjovana donna sàviu oltre i so anni, cun prufundità chì questu "episodiu Jared" puderia solu insinuà.

Dunzy hè nativu americanu - {textend} membru di a Muscogee Creek Nation, in Oklahoma. Ella travaglia in a sede di a Tribù in Okmulgee, Oklahoma, cum'è receptionista in u so prugramma di Prevenzione di a Violenza Famiglia. U prugramma aiuta à tempu e Persone Indigene è non Indigene in situazione di violenza domestica, abusu di i zitelli, è assaltu sessuale.

"Eiu stessu aghju campatu sia a viulenza domestica sia l'assaltu sessuale", dice Dunzy, "dunque travaglià quì hè ancu più impurtante per mè. Attraversu u mo travagliu, aghju amparatu chì u 84,3% di e donne Native sperimentanu a viulenza contr'à elli in a so vita. . . hè una situazione chì duvemu assolutamente cambià ".

Ancu s'ellu hà pruvatu negativu per mutazioni genetiche cunnisciute chì aumentanu u risicu di u cancheru di u senu, Dunzy hà una storia familiare di a malattia. A so mamma hà passatu un trattamentu di u cancheru di u senu parechji anni fà, è un cuginu vicinu hè mortu da a malatia.

"Hè morta un annu è un ghjornu prima ch'e fussi diagnosticatu", dice Dunzy.

U diagnosticu di a mamma hà stimolatu Dunzy à fà cambiamenti critichi in a so vita. Stava campendu cù un cumpagnu dapoi un annu è mezu quandu a mamma hà ricevutu a nutizia, ma a relazione hè stata abusiva.

"A mo mamma hè stata diagnosticata, è in una settimana o duie sò partutu", ricorda Dunzy. «Aghju capitu chì u devu à a mo mamma. Aviu bisognu di difendesi per mè, cum'è ella m'avia amparatu à fà ".

In vista di a so storia di famiglia, i duttori di Dunzy l'anu cunsigliatu di fà esami regulari di senu. Unu di questi hà purtatu à a scuperta di u cancheru in u so senu dirittu.

"Aghju stesu in lettu una notte è aghju avutu l'impressione d'avè bisognu di fà questu, avia bisognu di verificà", dice. "È aghju trovu u pezzu".

Avia solu 25 anni à quell'èpuca è, capiscitoghju, ùn hà micca presumitu subitu ch'ella avia u cancheru.

"Aghju aspittatu settimane per fà qualcosa", dice. «Aviu raziunalizatu, sapendu chì puderia esse altre cose. Ma dopu l'aghju dettu à a mo mamma, è ella m'hà dettu assai chjaramente - {textend} à pocu pressu m'hà urdinatu - {textend} di ùn aspittà micca per verificallu. "

Una volta chì Dunzy hà messu e rotule in muvimentu, e cose si sò mossi veloci: Ci hè statu solu 5 ghjorni trà u so appuntamentu cù u so duttore di famiglia annantu à u pezzu è u so diagnosticu di cancheru di u senu, in marzu 2018.

Dopu questu, però, qualchì tempu d'attesa si hè stallatu quandu Dunzy è i so duttori anu perseguitu i dettagli di diagnosticu.

"U peghju era micca cunnosce a mo patulugia è u mo stadiu", si ricorda. "Aghju aspittatu una settimana prima di sentelu".

Dopu à altre scansioni è testi, i duttori li anu dettu chì u cancheru era u stadiu 2 è pusitivu per i recettori di l'estrogeni ("alimentati" da l'estrogeni, ciò chì influenzerebbe e raccomandazioni di trattamentu chì Dunzy riceve).

Una volta ch'ella avia principiatu a chimio, Dunzy hà trovu i so penseri viaghjendu spessu versu u so cuginu caru, chì a so vita era stata tagliata da u cancheru di u senu.

"Mi sentia assai cunnessu cun ella, più vicinu à ella", si ricorda. «Pensu à ciò ch'ella avia passatu. Era in un certu modu un tempu assai prufondu, è spirituale. E cose superficiali sò sparite. Mi sò vistu à u minimu, cun tantu spugliatu - {textend} nè capelli, nè ciglia nè sopracciglia.

"E dopu aghju pussutu dì à mè stessu," Stand up straight - {textend} sì sempre voi dentru "."

Cum'è spessu cù una crisa di salute, alcune di l'amicizie di Dunzy sò state rinfurzate di fronte à a so prova, mentre chì altri si ne sò andati.

"U cancheru m'hà purtatu assai autoreflessione", dice ella, "è a prospettiva hè guadagnata da l'esperienza. Alcune persone eranu fantastiche à ogni passu. Altri ùn sò micca stati capaci di trattà ".

Indipendentemente da cume risponde qualcunu, a relazione di Dunzy cun ella stessa hè stata assai rinfurzata da a so sperienza. "Mi cunnoscu megliu cà alcune persone si cunnoscenu à ogni età", dice ella.

In quantu à l'avvene, l'ubbiettivi di Dunzy sò per ella stessa è per a so cumunità.

Hà fattu una pausa in a so educazione furmale dopu à u liceu, ma li piacerebbe cuntinuà. "Vogliu turnà à a scola è cuntinuà à travaglià per a mo tribù", dice ella. «Vogliu aiutà altre donne. Vogliu aduprà e mo cunniscenze è l'empatia per aiutà l'altri ".

Per appuntamentu, anch'ella aspetta - {textend} ma ùn si cumprenderà mai più per una relazione.

È per Dunzy, significa micca solu stà in piena à i "Jareds" di u mondu, ma vene da un locu d'amore di sè, indipendentemente da cume l'altri a ricevenu.

"U mo scopu hè di esse senza scusa", dice ella. «In u filu di a linea, seraghju felice di marità cù qualchissia chì hè a mo migliore amica è chì hà una famiglia. Ma prima vogliu figurà mi di più ".

Quandu i traumi chì hà sperimentatu minaccianu di ombreggiare u so presente è u so avvene, Dunzy cerca di scuntralli di fronte.

"Sò timida di appuntamentu, per via di sperienze in u mo passatu", dice ella. "Ma trovu ancu gioia è bellezza in tuttu, in parte per via di tutte e mo sperienze."

È dopu à tuttu ciò ch'ella hà suppurtatu, a so resilienza splende.

"Aghju rispettu per me stessu", aghjusta, "ancu [quandu] qualchissia altru ùn hà micca."

Pamela Rafalow Grossman vive è scrive in Brooklyn, New York. U so travagliu hè statu publicatu in u "Village Voice", Salon.com, "Ms." rivista, Time.com, Self.com, è altri punti di vendita. Hè una sopravvivente di 11 anni di u cancheru di u senu è attiva in urganizazioni di difesa di i pazienti.

Articuli Recenti

Avè una malatia debilitante m'hà amparatu à esse grati per u mo corpu

Avè una malatia debilitante m'hà amparatu à esse grati per u mo corpu

Ùn m'importa micca, ma aghju da tà nantu à una oapbox è uttene un pocu di predica nantu à ciò chì ignifica e e grati. ò chì puderebbe rote l'ochji ...
Cume a vostra dimensione di u senu pò influenzà a vostra rutina di fitness

Cume a vostra dimensione di u senu pò influenzà a vostra rutina di fitness

Quantu grande di un fattore ò i petti in a rutina di fitne ?Circa a metà di e donne cù petti più grandi in un tudiu di l'Univer ità di Wollongong in Au tralia hà dich...