5 cunsiglii per luttà contr'à a stipsia postpartum
Cuntenutu
- 1. Cunsuma più fibra
- 2. Consuma boni grassi
- 3. Bei assai acqua
- 4. Piglià i probiotici
- 5. Rispettate a vuluntà quandu vene
Dopu à a consegna, sia a sezzione nurmale sia a cesariana, hè cumunu chì l'intestini di a donna si ferminu. Ciò pò accadere per via di fattori cume l'occorrenza di lavatu intestinale durante a preparazione per a consegna o l'eliminazione di feci durante a consegna, chì svuota l'intestinu è u lascia senza feci per circa 2 à 4 ghjorni.
Inoltre, l'anestesia data per alleviare u dolore durante u partitu pò ancu rendere l'intestinu pigro, in più di a paura propria di a donna d'avè da evacuà è rompe i punti di a chirurgia o di u perineu. Cusì, per facilità u transitu intestinale, i seguenti suggerimenti devenu esse presi:
1. Cunsuma più fibra
I cibi ricchi di fibre è facili da cuntene in a dieta sò frutti cù buccia è bagassa, cum'è prugna, aranciu, mandarina è papaia, ligumi in generale è cereali integrali cum'è u pane brunu, u risu brunu è l'avena, in particulare u salvu d'avena.
E fibre aiutanu à fà cresce u vulume di e feci, favurendu a so furmazione è u so trasportu longu à l'intestinu. Un ottimu modu per aumentà a fibra in a dieta hè di cunsumà suchji verdi, vedi ricette quì.
2. Consuma boni grassi
I boni grassi, prisenti in l'alimenti cum'è chia, semi di lino, avocado, noce di coccu, noce, oliu d'oliva è butiru, aiutanu à lubrificà l'intestinu è facilità u passaghju di e feces.
Per adupralli, aghjunghjite 1 cucchiaia d'oliu d'oliva per pranzu è cena, è aghjunghjite finu à 1 cucchiaina di semi à panini, frullati, suchji è yogurt per tutta a ghjurnata.
3. Bei assai acqua
Ùn serve à manghjà troppu fibre sè ùn beie ancu abbastanza acqua, perchè senza acqua e fibre causeranu più stinzia. Hè l'acqua chì face chì e fibre formanu un gelu grossu è facilmente trasportabile in l'intestinu, facilitendu u passaghju di e feci è evitendu prublemi cum'è emorroidi è ferite intestinali.
L'ideale hè di beie 2 à 3 litri d'acqua à ghjornu, è pò esse necessariu ancu di più secondu u pesu di a donna. Vede cumu calculà a quantità d'acqua necessaria.
4. Piglià i probiotici
I probiotici sò batteri benefichi per l'intestinu è facilitanu u so funziunamentu. Sò prisenti in u yogurt naturale, u kéfir è u kombucha, per esempiu, chì ponu esse cunsumati 1 à 2 volte à ghjornu.
Inoltre, ci sò ancu supplementi probiotici in capsule è in polvere chì ponu esse truvati in farmarii è magazini nutrizionali, cum'è Simcaps, PB8 è Floratil. Preferibilmente, questi supplementi devenu esse presi secondu i cunsiglii di u duttore o nutrizionistu.
5. Rispettate a vuluntà quandu vene
Quandu l'intestinu mostra segni chì avete bisognu di evacuà, duvete andà in bagnu u più prestu pussibule, affinchì e feci sianu espulsi facilmente, senza avè bisognu di fà assai sforzi. Intrappulendu e feces, perdenu più acqua in l'intestinu è diventanu più secchi, ciò chì rende l'evacuazione difficiule.
Fighjate u video seguente è scopre a migliore pusizione di caca: