Cauterizazione di u cervice: cosa hè, cumu si face è ripresa

Cuntenutu
- Cumu hè fatta a cauterizazione
- Cumu hè a recuperazione dopu a cauterizazione
- Quandu andà à u duttore
- Scuprite tuttu nantu à u trattamentu di e ferite uterine in: Cumu trattà a ferita in l'utru.
A cauterizazione di u collu di l'utru hè un trattamentu adupratu in casi di ferite in l'utru causate da HPV, cambiamenti ormonali o infezioni vaginali, per esempiu, è ancu in casi di uscita o sanguinamentu eccessivu dopu u cuntattu intimu.
Generalmente, durante a cauterizazione di u cervice, u ginecologu utilizza un dispositivu per brusgià e lesioni in u cervice, permettendu à e nuove cellule sane di sviluppassi in a zona interessata.
A cauterizazione di u cervice uterinu pò esse fatta in l'uffiziu di u ginecologu cun anestesia lucale è, dunque, ùn face male, ma alcune donne ponu sperimentà qualchì disagiu à u mumentu chì u duttore faci a cauterizazione. Vede e cause principali di e ferite in l'utru, chì pò avè bisognu di cauterizazione.
Cumu hè fatta a cauterizazione
A cauterizazione di u collu di l'utru hè fatta in un modu simile à u fruttu di u pap è, dunque, a donna deve rimuovere i vestiti sottu à a vita è stende nantu à a barella di u ginecologu, cù e so gambe leggermente separate, per permettere l'introduzione di un oggettu chì mantene u canale vaginale apertu, chì hè chjamatu speculum.
Dopu, u ginecologu mette anestesia nantu à u cervice, per impedisce à a donna di sente dolore durante a procedura, è inserisce un dispositivu più longu per brusgià e lesioni cervicali, chì pò piglià da 10 à 15 minuti.
Cumu hè a recuperazione dopu a cauterizazione
Dopu a cauterizazione, a donna pò vultà in casa senza esse hospitalizata, tuttavia, ùn deve micca guidà per l'effetti di l'anestesia, è hè dunque cunsigliatu ch'ella sia accumpagnata da un membru di a famiglia.
Inoltre, quandu si ripristina da a cauterizazione cervica, hè impurtante sapè chì:
- I crampi addominali ponu apparisce in e prime 2 ore dopu a prucedura;
- I picculi sanguinamenti ponu accade finu à 6 settimane dopu a cauterizazione;
- U cuntattu intimu deve esse evitatu o tamponi devenu esse aduprati finu à chì u sanguinamentu si calma;
In i casi induve a donna hà assai crampi addominali dopu a cauterizazione, u duttore pò prescrive analgesici, cum'è Paracetamol o Ibuprofen, per aiutà à alleviare u dolore.
Quandu andà à u duttore
Hè cunsigliatu di andà in urgenza quandu:
- Febbra sopra à 30;
- Scaricamentu puzzulente;
- Aumenta u sangu;
- Stanchezza eccessiva;
- Rossu in a regione genitale.
Questi sintomi ponu indicà u sviluppu di una infezzione o emorragia è, dunque, si deve andà immediatamente à l'ospedale per inizià u trattamentu adeguatu è evità u sviluppu di cumplicazioni gravi.