Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 9 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Nuvembre 2024
Anonim
Brucia in u pene: chì pò esse è chì fà - Salute
Brucia in u pene: chì pò esse è chì fà - Salute

Cuntenutu

A sensazione di brusgiatura in u pene nasce di solitu quandu ci hè una infiammazione di a testa di u pene, cunnisciuta ancu cum'è balanite. Ancu se in a maiò parte di i casi sta infiammazione si verifica solu per una piccula reazione allergica o per frizione in u tessutu di a biancheria intima, ci sò situazioni in cui questa infiammazione pò esse segnu di un prublema più seriu, cum'è una infezzione o una malattia di trasmissione sessuale.

Tuttavia, queste situazioni sò accumpagnate da altri sintomi chì aiutanu à avvisà chì qualcosa ùn va micca bè, cum'è rossu in u pene, cattivu odore, prurito intensu, gonfiore o ancu a liberazione di pus per l'uretra. Inoltre, a sensazione di brusgiu pò accade ancu quandu urina, per esempiu, è quì, hè generalmente ligata à una infezzione di e vie urinarie.

Scuprite in u video chì pò esse a brucia in u pene è altri cambiamenti impurtanti:

Postu chì ci sò parechje cause chì ponu prisentà a sensazione di brusgiatura in u pene, l'ideale hè di cunsultà un urologu, soprattuttu se stu cambiamentu accade assai ripetutamente, s'ellu hè accumpagnatu da altri sintomi o s'ellu ci vole più di 1 settimana à sparisce. Tuttavia, e cause più frequenti sò:


1. Attritu in e mutande

Questa hè a ragione principale di a sensazione di brucia in a testa di u pene chì ùn hè micca accumpagnata da altri sintomi. Stu tipu di alterazione hè più frequente in l'omi cù a pelle sensibile, durante l'estate, per via di u calore in a regione intima, è in quelli chì usanu biancheria intima di tessutu sinteticu, cume lycra o viscosa, per esempiu.

Ancu se hè assai cumunu, pò esse una di e cause più difficiule da identificà, postu chì ùn hè micca causata da alcuna situazione specifica, derivante solu da l'attritu di a pelle in u tessutu di biancheria intima.

Cosa da fà: per alleviare l'irritazione, deve esse mantenuta una igiene curretta di a regione intima, è preferisce aduprà biancheria intima cù tessutu naturale, cum'è u cotone. Inoltre, dorme senza biancheria intima pò ancu aiutà à riduce a brusgiata, perchè impedisce a frizione cù a biancheria intima durante u sonnu.

2. Reazione allergica

In casu di una reazione allergica, a sensazione di brusgiu di solitu nasce dopu à aduprà qualchì tippu di pruduttu in a regione intima, chì pò andà da un gel di doccia chì hè statu adupratu direttamente nantu à u pene, à qualchì tippu di creme idratante chì pò esse stata applicata in u regione in quistione. ritornu.


Inoltre, portà mutandine cun tessutu sinteticu pò ancu risultà in una allergie, causendu sintomi simili.

Cosa da fà: u pene deve esse lavatu cù acqua calda è, se hè pussibule, aduprà un sapone adattatu per a zona intima. Inoltre, hè ancu cunsigliatu di aduprà mutandine in tessutu naturale, cum'è u cotone.

3. Attritu durante a masturbazione o u rapportu sessuale

Ancu se hè assai simile à a frizione in a biancheria intima, in questa causa, a sensazione di brusgiu nasce dopu a masturbazione o u cuntattu intimu senza una lubrificazione adatta è pò influenzà guasi tutti l'omi.

In più di a sensazione di brusgiatura, stu tipu di frottu pò rende u pene assai rossu è dulurosu, soprattuttu in a regione di u glande. Perchè hà più sintomi cà ardenti, stu tipu di causa pò esse cunfusa cun un prublema più seriu, cum'è una malattia di trasmissione sessuale.

Cosa da fà: idealmente a lubrificazione deve sempre esse aduprata durante u cuntattu sessuale o durante a masturbazione, soprattuttu se un preservativo ùn hè micca adupratu. Tuttavia, se ci hè dighjà una brusgiatura à frizione, duvete mantene una igiene curretta di u pene è cunsultà l'urologu se a sensazione ùn migliora micca in 3 ghjorni o se si suspetta una malattia sessuale.


4. Malatie di trasmissione sessuale

A sensazione di brucia o brucia in u pene hè unu di i sintomi più cumuni di qualsiasi malattia di trasmissione sessuale, cume l'herpes, trichomoniasi, gonorrea o chlamydia, per esempiu.

Tuttavia, in più di a brusgiata hè cumunu per cumparisce altri sintomi, cum'è a pruduzzioni di pus, a presenza di ferite o rossi assai intensi. Stu tipu di malatie hè più cumunu in l'omi chì anu più di un cumpagnu sessuale è chì ùn utilizanu micca un preservativu. Capite megliu cumu identificà una malattia di trasmissione sessuale.

Cosa da fà: ogni volta chì ci hè un suspettu di avè una malattia di trasmissione sessuale hè assai impurtante cunsultà un urologu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu u più adattu, postu chì secondu u tippu d'infezzione, hè necessariu aduprà diversi medicinali è dosi.

5. Candidiasi

A Candidiasi consiste in u sviluppu eccessivu di funghi nantu à u pene. Ancu se questa hè una situazione menu frequente in l'omi, pò accade quandu ci hè poca igiene in a zona intima o quandu avete un cuntattu intimu senza prutezzione cù un'altra persona cù una infezione da lievito.

In più di a sensazione di brusgiata, altri sintomi di candidiasi includenu una rossa rossa intensa di u capu di u pene, l'emergenza di un pus, pruritu costante è ancu a presenza di piccule placche bianche nantu à a testa di u pene. Vede cumu identificà un casu di candidiasi in l'omi è cumu si face u trattamentu.

Cosa da fà: se si suspetta una candidiasi, hè impurtante vede un urologu per cunfirmà u diagnosticu è cumincià u trattamentu cù un antifungicu, di solitu Fluconazole, per eliminà u fungu è allevà i sintomi. Durante a crisa di candidiasi hè impurtante ancu di mantene l'area intima secca è lavata, è ancu di evità un cunsumu eccessivu di zuccheru.

6. Infezzione urinaria

L'infezzione di e vie urinarie hè di solitu faciule da identificà, postu chì presenta sintomi assai specifici, cume sensazione di brusgiu quandu urina, un sintimu di pesantezza in a vescica è urge frequente di urinare, per esempiu.

Ancu se a sensazione di brusgiatura hè generalmente associata à a voglia di urinare, alcuni omi ponu ancu sperimentà una sensazione di brusgiata costante in u pene, in particulare in l'uretra.

Cosa da fà: l'infezzione di l'urinariu deve esse trattata cun un antibioticu. Cusì, s'ellu ci hè suspettu, hè impurtante cunsultà un urologu per inizià u trattamentu adattatu. Inoltre, hè impurtante piglià altre precauzioni cume beve molta acqua è mantene una igiene curretta di a regione intima. Vede più nantu à cumu trattà è ancu prevene una infezzjoni di l'urinariu.

Novi Posti

Malatie Vaginali - Lingue Multiple

Malatie Vaginali - Lingue Multiple

Arabu (العربية) Cine e, emplificatu (dialettu Mandarinu) (简体 中文) Cine e, Tradizionale (dialettu cantone e) (繁體 中文) France e (françai ) Hindi (हिन्दी) Giappone e (日本語) Coreanu (한국어) Nepali (नेपाल...
Inhalazione Orale di Budesonide

Inhalazione Orale di Budesonide

U bude onide hè adupratu per prevene a difficultà di re pirà, a trettezza di u pettu, u ibilante è a to e cau ata da l'a ma. U polvere di Bude onide per inalazione orale (Pulmi...