Vaginosis batterica in gravidanza: ciò chì pò esse è cumu trattallu
Cuntenutu
A vaginosi batterica hè una di e infezioni più frequenti durante a gravidanza è si verifica soprattuttu in cunsequenza di cambiamenti ormonali cumuni in gravidanza, chì porta à un sbilanciu di a microbiota vaginale è à l'apparizione di segni caratteristici è sintomi di vaginosi, cume a scarica grigia cù un forte odore è una sensazione di brusgiu quandu urina.
A vaginosi in gravidanza hè di solitu assuciata à u batteriu Gardnerella vaginalis o Gardnerella mobiluncus è, ancu s'ellu ùn interferisce micca cù u sviluppu di u criaturu, pò aumentà u risicu di avè una nascita prematura o ancu di u nascita di u zitellu cù pocu pesu, per esempiu. Dunque, in casu di qualsiasi alterazione vaginale, hè assai impurtante di cunsultà l'ostetricu o u ginecologu per identificà s'ellu ci hè un prublema è inizià u trattamentu più adattu.
Principali sintomi
In a maiò parte di i casi, a vaginosi batterica ùn causa alcun sintumu è, dunque, parechje donne finiscenu per scopre l'infezione solu durante un esame di routine da u ginecologu o ostetricu. Tuttavia, altre donne ponu avè sintomi cum'è:
- Odore sputicu, simile à i pesci marci;
- Scaricamentu biancu o grisicciu;
- Arsu cù l'urina;
- Rossu è prurito in a regione genitale.
Sti sintomi ponu ancu esse cunfusi cù candidiasi è, dunque, hè assai impurtante chì u diagnosticu sia fattu da u ginecologu, perchè u trattamentu di a vaginosi è di a candidiasi sò diversi.
A diagnosi di vaginosi batterica hè fatta da a valutazione di i segni è sintomi presentati da a donna, in più di u risultatu di testi chì forse sò stati indicati cum'è urina è urina cultura, per esempiu. Capite cumu hè fatta a diagnosi di vaginosi batterica.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu per a vaginosi batterica durante a gravidanza deve esse sempre guidatu da l'ostetricu o u ginecologu è di solitu si face quandu a donna incinta presenta sintomi o hè in grande risicu di avè una nascita prematura, per esempiu.
Cusì, u trattamentu pò esse fattu cù l'usu di antibiotici orali, cum'è Clindamycin o Metronidazole, per 7 ghjorni o cù l'applicazione di antibiotici in unguentu per circa 5 ghjorni. U tempu di trattamentu deve esse rispettatu secondu l'istruzzioni di u duttore, ancu se i sintomi spariscenu prima.