Celebrità chì anu battutu l'addiction attraversu abitudini sani
Cuntenutu
- Angelina Jolie: Umanitariu sanu
- Kelly Osbourne: Dancing l'a salvata
- Nicole Richie: Da Bad Girl à Mamma Hard-Working
- Jamie Lee Curtis: Scream Queen Crying Out for Help
- Kristin Davis: Da a sofferenza à u sessu
- Drew Barrymore: Da a strada sbagliata à a strada di u superstardom
- Più nantu à SHAPE.com:
- Rivista per
Ancu s'è l'attuali rapporti anu publicatu sta attrice Demi Moore Pò esse una volta di battaglia di a dipendenza da droghe (Moore hà avutu un stint in riabilitazione durante i so ghjorni di "Brat Pack"), l'attrice apparentemente sana, anche se diminuì di dimensioni ultimamente, hè stata longa u ritrattu di fitness. In l'anni 90, u U focu di Sant'Elmu U standout hè surtitu da a bruma di l'anni 80 di festa dura per buff suldatu in u filmu di u 1997 GI Jane. Hè una di parechje celebrità chì anu combattutu i so demoni per mezu di fitness è benessere.
Avemu andatu à l'addestratore di celebrità è u direttore di fitness in u New Jersey's Sky Club Fitness è Spa Jolene Matthews per scopre cumu sei stelle anu cacciatu i so vici. A stessa Matthews ùn hè micca straniera à a dipendenza. Cum'è alcolica in recuperu, u furmatore mette u so passatu in bonu usu per mezu di a so cumpagnia Addiction Fitness and Wellness, induve aiuta i so clienti à "rimpiazzà e dipendenze negative cun quelle positive".
Angelina Jolie: Umanitariu sanu
Angelina Jolie
hà cunfessu di fà "quasi tutte e droghe pussibuli", ancu ammettenu di utilizà cocaina, eroina, ecstasy, LSD è altre droghe in una entrevista di u 1998. Ma l'attrice vincitrice di l'Oscar, mamma di sei figlioli è passiunata umanitaria, hà da allora rinunciatu à i so modi malsani.
"Mentre personalmente mi piaceva u so aspettu più musculu in u Lara Croft filmi, hè ispiratore di vede un mudellu chì si cuncentra nantu à boni abitudini alimentari cum'è sushi, verdura è brodi ", dice Matthews.
Kelly Osbourne: Dancing l'a salvata
Kelly Osbourne
, figlia di rocker Ozzy Osbourne, apparentemente era scuppiatu finu à 50 pasticchi prescritti à ghjornu à l'età di 17. Dopu u so quartu stint in riabilitazione in 2009, u primu Dancing With the Stars candidat et E! Polizia di moda U panelista hà dettu ch'ella si sentia infine ottimista per e so chance di ricuperazione.
"Per a prima volta, mi sentu speranza. Sapiu chì mi avianu datu un'altra chance à a mo vita, à a mo carriera, à a felicità. Vuliu piglià", hà scrittu u ghjovanu di 26 anni in u so libru, Feroci.
"Hè quantu hè profonda a malatia di l'addiction è quantu hè profonda a ricuperazione", dice Matthews. "Ci hè pochissimi chì a facenu, ancu menu brillà è prosperà cum'è Osbourne hà".
Nicole Richie: Da Bad Girl à Mamma Hard-Working
Dopu à esse arrestatu per pussessu di eroina in u 2003, Nicole Richie, figliola di cantadore Lionel Richie, andò in riabilitazione. Quattru anni dopu u Vita semplice stella era sempre in lotta cù i so dimònii, è hà ammessu di avè guidatu sottu a influenza di marijuana è Vicodin.
"A ghjente mi dumanda, culpisce à Hollywood o à i mo genitori?" u ghjovanu di 29 anni hà dettu InStyle U.K. in u 2010. "Innò, ùn culpaghju micca i mo parenti. Ùn avia nunda à chì vede cun elli. L'aghju creata è l'aghju manifestata, è mi sò fatta attraversu cun l'aiutu di parechje persone maiò."
"A so malatia hà avanzatu in arresti è inmanegeabilità", dice Matthews. "Ma attraversu una dieta sana è un regime di esercitazione di yoga è meditazione, Richie hà recuperatu a so autoestima."
Oghje, a mamma di dui hè un designer di moda di successu è una donna d'affari. "Ora, vedemu una donna più equilibrata chì hè aperta nantu à u so passatu per esse un mudellu per altri ghjovani donne chì ponu esse malati o soffrenu cum'è era una volta".
Jamie Lee Curtis: Scream Queen Crying Out for Help
Attrice Jamie Lee Curtis hà ammissu publicamente ch'ella era una volta cusì dipendente à l'analgesi di prescription, chì li hà ancu arrubati da un membru di a famiglia. A dipendenza nasce da a so propria maghjina di corpu malsana. Dopu à parechji prucedure di chirurgia plastica, u Halloween star abusa de l'analgésique qu'on lui prescrivait et les mélangeait à une forte consommation d'alcool.
Saria stata tantu presa da a so dipendenza chì, per un periudu di tempu, ùn hà mancu avutu primura di a so propria salute o benessere. Questu hà purtatu à un ingrossu di pesu è à un statu generale di impropia. "Allora aghju fattu un cambiamentu è aghju persu un pocu di pesu", dice ella. Avà, Curtis, 53 anni, hè senza dubbitu una di l'attrici più fitte in Hollywood.
"Hè un difensore per manghjà bè, tonificà u so corpu, è mantene un modu di vita equilibratu è li attribuisce à mantene a so dipendenza à baddu", dice Matthews.
Kristin Davis: Da a sofferenza à u sessu
U sessu in a cità
stella Kristin Davis hà rivelatu candidamente à i siti di pettegolezzi cumu ùn pensava micca di campà passata l'età di 30 anni, è chì l'alcolismu corre in a so famiglia.
"Sò un alcolicu in ripresa", cita celebrity-gossip.net citendu à David. "Ùn l'aghju mai piattatu, ma sò statu sobriu tuttu u tempu ch'e sò statu famosu, allora ùn era micca cusì chì avessi da andà à riabilitassi publicamente".
Chì l'hà fatta piantà ? Matthews dice chì era a passione di Davis per u so mistieru, cù a meditazione è un stile di vita sanu.
Drew Barrymore: Da a strada sbagliata à a strada di u superstardom
Stella di zitellu Drew Barrymore averia bevutu è fumatu sigarette à a tenera età di 9 anni. Solu un annu dopu, fumava digià marijuana è dui anni dopu, faceva cocaina.
"Barrymore hè unu di questi rari casi di una stella zitellina cun prublemi di abusu di droghe chì hà sappiutu superarle quandu ella hè diventata adulta", dice Matthews. L'attrice avà di 36 anni, chì mantene una figura sana senza succumbere à e norme super-magre di Hollywood, hà passatu parechji anni cum'è vegetariana è averia ancu fattu yoga è Pilates.
Più nantu à SHAPE.com:
Queste Stelle S’eranu Troppu Finte?
Foto: Trasformazione di Stile d'Emma Stone
I migliori trasformazioni di u corpu per un filmu
5 Ragioni chì avete bisognu di smette di stressà