Celidonia: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
- À chì serve Celidonia
- Pruprietà Celidonia
- Cumu aduprà Celidonia
- Effetti secundarii di Celidonia
- Contraindicazione di Celidonia
A Celidonia hè una pianta medicinali cunnisciuta ancu cum'è erbaccia di rondine, erbaccia di verruche o ceruda. Sta pianta medicinale hà un gambu ramificatu è fragile, cù fiori gialli, grande, alternante è foglie verde scuru.
A Celidonia pò esse aduprata cum'è rimediu casanu in u trattamentu di u disagiu di a cistifellea ma hè ancu indicatu per u trattamentu di e verruche.
Sta pianta pò esse acquistata in alcuni negozi di alimenti sanitari è e so gocce anu un prezzu mediu di 35 reai. U so nome scientificu hè Chelidonium majus.
À chì serve Celidonia
Celidonia serve per aiutà à trattà verruche, mal di gola è prublemi gastrointestinali cum'è dolore di stomacu, disfunzioni intestinali è di cistifellea.
Pruprietà Celidonia
E pruprietà principali di a celidonia sò a so azzione spasmolitica, diuretica è antimicrobiana.
Cumu aduprà Celidonia
E parti aduprate di celidonia sò a radica, steli, foglie è fiori in fiore.
- Tè di Celidonia: Aghjunghjite 1 cucchiaina di celidonia secca à una tazza d'acqua bollente, poi lasciate riposà per 10 minuti, filtrate è beie 3 à 4 tazze di tè à ghjornu, per 3 o 4 settimane per trattamentu gastrointestinale.
- Cumpressate cù tè celidonia per e verruche: Fate cucinà 2 cucchiaini di celidonia in 250 ml d'acqua per 5 minuti, stende è applica caldu nantu à e verruche cù l'aiutu di una garza 2 à 3 volte à ghjornu. Dopu l'applicazione, lavate a zona cun acqua calda.
Effetti secundarii di Celidonia
E dosi alte di celidonia sò tossiche è ponu causà vomitu, nausea è diarrea.
Contraindicazione di Celidonia
E contraindicazioni per a celidonia sò in relazione cù a gravidanza è l'allattamentu, è ancu in i pazienti chì soffrenu di ipertonia.