Certolizumab Pegol (Cimzia)
Cuntenutu
Certolizumab pegol hè una sostanza immunosuppressiva chì riduce a risposta di u sistema immunitariu, più specificamente una proteina messenger chì hè responsabile di l'infiammazione. Cusì, hè capace di riduce l'infiammazione è altri sintomi di malatie cum'è l'artrite reumatoide o spondiloartrite.
Sta sustanza si pò truvà sottu u nome cummerciale di Cimzia, ma ùn pò micca esse acquistata in farmacia è deve esse usata solu in l'uspidale dopu a cunsigliera di u duttore.
U prezzu
Stu medicamentu ùn pò micca esse acquistatu in farmacie, tuttavia u trattamentu hè furnitu da SUS è pò esse fattu gratuitamente in ospedale dopu l'indicazione di u duttore.
Per chì ghjè
Cimzia hè indicatu per allevà i sintomi di malatie infiammatorie è autoimmune cume:
- Artrite reumatoide;
- Spondiloartrite assiale;
- Spondiliti Anchilosante;
- Artrite psoriasica.
Questu rimediu pò esse adupratu solu o in cumbinazione cù altri medicamenti, cume u metotrexatu, per assicurà un sollievu più efficace di i sintomi.
Cumu piglià
A dosa cunsigliata varieghja secondu u prublema da trattà è a risposta di u corpu à a medicazione. Dunque, Cimzia deve esse amministrata solu à l'uspidale da un duttore o infermiera, in forma di iniezione. Generalmente, u trattamentu deve esse ripetutu ogni 2 à 4 settimane.
Principali effetti collaterali
L'usu di Cimzia pò causà alcuni effetti secondari cum'è l'herpes, frequenza aumentata di influenza, urticaria nantu à a pelle, dolore à u situ di iniezione, febbre, stanchezza eccessiva, pressione sanguigna aumentata è cambiamenti in u test di sangue, in particulare una diminuzione di u numeru di leucociti.
Quale ùn deve micca piglià
Questu rimediu hè contraindicatu per i pazienti chì soffrenu di insufficienza cardiaca moderata o grave, tuberculosi attiva o altre infezioni gravi, cume sepsis è infezioni opportuniste. Inoltre, ùn deve ancu esse adupratu in casu d'ipersensibilità à i cumpunenti di a formula.