À chì serve è cumu fà tè di finocchiu
Cuntenutu
U finocchiu, chjamatu ancu finocchiu, hè una pianta medicinali ricca in fibre, vitamine A, B è C, calciu, ferru, fosforu, putassiu, sopra, sodiu è zincu. Inoltre, hà proprietà antispasmodiche è hè assai efficace in a lotta contr'à i disordini gastrointestinali. U finocchiu hè capace di migliurà a digestione, di luttà contr'à i gasi è pò esse adupratu da tutte l'età.
U tè di finocchiu pò ancu esse cunsumatu per aumentà a produzzione di latte maternu è curà i crampi di u zitellu causati da l'accumulazione di gasi.
À chì serve u tè di finocchiu
U Finocchiu hà pruprietà antiinflamatorie, stimulanti, digestive è diuretiche, è hà dunque parechji vantaghji, cume:
- Prevenzione di l'ardori;
- Sollievu da a malatia di u muvimentu;
- Riduzzione di gasi;
- Aiutu à a digestione;
- Effettu lassativu;
- Aumenta l'appetite;
- Lotta à a tosse;
- Aumenta a pruduzzione di latte in e donne incinte.
Oltre à esse adupratu in tè, u finocchiu pò ancu esse adupratu per condimentà insalate è per preparà gratin dolci o piccanti o piatti saltati. Amparate più nantu à i benefici di u finocchiu.
Tè di finocchiu per a perdita di pesu
Tè di finocchiu
U tè di finocchiu per a perdita di pesu pò esse fattu cù e sementi o e foglie verdi di finocchiu.
Ingredienti
- 1 tazza d'acqua bullente;
- 1 cucchiaina di semi di finocchiu o 5 g di foglie verdi di finocchiu.
Modu di preparazione
Aghjunghjite i graneddi di finocchiu o e foglie in una tazza d'acqua bullente, copre è aspettate chì sia caldu. Strain and drink dopu.
Tè di finocchiu per criaturu
U tè di finocchiu hè bonu per piantà e còliche di i zitelli chì ùn sò più allattate à u senu ma ùn devenu micca esse usate senza cunsiglii medichi, o in grande quantità. Per i criaturi chì allattanu solu, a soluzione pò esse per a mamma di beie tè di finocchiu, chì questu erba hè capace di aumentà a pruduzzione di latte è e pruprietà di l'erba sò trasmesse à u zitellu à u mumentu di l'allattamentu.
Per piantà i còlichi di i zitelli pudete:
- Dà à u zitellu chì ùn allatta più u pettu circa 2 à 3 cucchiaini di finocchiu;
- Fate un massaghju dolce, cù muvimenti in direzzione da cima à fondu soprattuttu à a manca di a panza di u zitellu;
- Pone un saccu d'acqua calda sottu à a panza di u zitellu è lasciarelu chjinà momentu nantu à u stomacu.
Tuttavia, se dopu à 1 ora di prova, i genitori ùn sò micca capaci di calmà u zitellu, chjamanu u pediatra è spieganu a situazione.
Se in i primi 2 mesi di u criaturu, si nota a presenza di coliche custanti, cù vomitu è u criaturu diventa assai inquietu o assai tranquillu, pallidu, cù l'ochji spalancati ma senza frebba, pò esse ch'ellu soffre di un intestinale invasione, chjamata in modu pupulare "nodu in l'intestine" è in questu casu ùn deve esse datu alcunu medicamentu per u dolore o a còlica chì pò mascherà stu sintomu è peghju a situazione. Amparate à trattà i crampi di u zitellu.