À chì serve u tè Tanaceto?
Cuntenutu
- Pruprietà di Tanaceto
- Chì sò i benefici
- 1. Digestione
- 2. Mentale è emotivu
- 3. Sistema respiratorju
- 4. Dolore è infjammazione
- 5. Salute di a pelle
- Cumu aduprà
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Tanaceto, chì hà u nome scientificuTanacetum parthenium L., hè una pianta perenne, cù foglie aromatiche è fiori simili à e margherite.
Questa erba medicinale hà numerose pruprietà chì li danu benefizii in termini di digestione, di u sistema respiratoriu, musculoskeletale, di a pelle, di u sistema nervosu è ancu in u sollievu di u dolore, in casi di emicrania per esempiu.
Pruprietà di Tanaceto
Tanaceto hà proprietà rilassanti, stimulanti di l'utru, anti-infiammatori, antiistaminichi, digestivu, tonicu nervu, analgésicu, purificante, decongestionante, vasodilatatore, stimulante digestivu è parassite.
Inoltre, sta pianta aumenta ancu a sudazione è stimula a cistifellea, pruvucendu a bile à fughje in u duodenu.
Chì sò i benefici
Tanaceto hà parechji vantaghji:
1. Digestione
Sta pianta aumenta l'appetitu è a digestione, eliminendu a nausea è u vomitu. Inoltre, elimina e tossine, stimula u funziunamentu currettu di u fegatu, riducendu i sintomi relativi à u fegatu pigru è eliminendu e tossine.
2. Mentale è emotivu
Tanaceto hà una azzione rilassante è pò esse adupratu in stati di irritabilità è rabbia è in casi d'agitazione in i zitelli. irritabilità, cefalee è migraine.
3. Sistema respiratorju
U tè caldu di Tanaceto aumenta a sudazione è riduce a frebba è hà ancu una azzione decongestionante in l'eliminazione di a flegma è di a sinusite. Pò esse ancu adupratu per alleviare l'asma è altre allergie, cum'è a frebba di u fenu.
4. Dolore è infjammazione
Questa erba medicinale hè largamente aduprata in casi di emicrania è aiuta à alleviare u dolore in a nevralgia trigeminale è a sciatica. Tanacet hà ancu un'azione antiinfiammatoria, essendu utile in u trattamentu di l'artrite. Scuprite tuttu di sta malatia.
5. Salute di a pelle
A pianta fresca hè aduprata per trattà i morsi è l'insetti, allevendu u dolore è u gonfiore. A tintura diluita pò esse usata cum'è lozione per respingà l'insetti è trattà i brufoli è i furunculi.
Cumu aduprà
Tanaceto pò esse adupratu in forma di tè, tintura o direttamente nantu à a pelle. U più adupratu hè u tè, chì deve esse preparatu cumu seguitu:
Ingredienti
- 15 g di e parti aeree di tanacet;
- 600 mL d'acqua
Modu di preparazione
Purtate l'acqua à ebullizione è poi caccialla da u focu è mette a pianta, copre è lasciate riposà per circa 10 minuti. Pigliate una tazza di stu tè, 3 volte à ghjornu.
A pianta fresca è a tintura ponu esse applicate direttamente nantu à a pelle, per alleviare l'allergie, morsi di insetti o gonfiori. Inoltre, pò ancu esse adupratu in una cumpressa, frittendu una manata di foglie in un pocu d'oliu, lascialu rinfriscà è mettendulu annantu à l'addome, per alleviare i crampi.
Quale ùn deve micca aduprà
Tanaceto deve esse evitatu durante a gravidanza è in e persone sottumessi à trattamentu cù droghe anticoagulanti, cum'è a warfarina.
Possibili effetti collaterali
Tanacet hè generalmente ben tolleratu, ma in certi casi foglie fresche ponu causà ulcere orali.