Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 28 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Cosa hè l'infiltrazione di u ghjinochju, à chì serve è cumu si face - Salute
Cosa hè l'infiltrazione di u ghjinochju, à chì serve è cumu si face - Salute

Cuntenutu

L'infiltrazzioni cunsiste à dà una iniezione cù corticosteroidi, anestetichi o acidu ialuronicu per trattà lesioni, infiammazioni o riduce u dolore. Questa prucedura hè fatta, in a maiò parte di i casi, in articulazioni cum'è u ghjinochju, a spina, l'anca, a spalla o u pede, ancu se pò ancu esse fatta in i musculi o tendini.

U scopu di l'infiltrazione hè di curà a malattia induve si verifica a ferita o l'infiammazione, in particulare in i casi più severi o quandu ùn ci hè stata miglioramentu cù altre pillule o trattamenti topichi, essendu ampiamente aduprati in u trattamentu di l'artrosi, in più di aiutà ancu per recuperà tendinite., epicondiliti o contusioni chì accadenu per via di a pratica di sport, per esempiu.

Quellu chì infiltra l'articuli hè u duttore.

Per chì ghjè

Ancu se ponu esse fatte in diverse parti di u corpu, cum'è i musculi è i tendini, l'infiltrazioni à l'internu sò e più cumune. Pò esse fatti cù diversi tipi di medicazione, chì sò scelti da u duttore secondu l'ughjettivu principale, chì pò esse per riduce u dolore, diminuisce l'infiammazione o aumentà a quantità di fluidu sinoviale, chì hè un liquidu chì agisce cum'è un tipu di lubrificante drentu à e articulazioni.


Cusì, in più di alleviare u dolore, l'infiltrazioni sò utili per cumbatte a prugressione di l'usura di l'articuli, riduce u gonfiore è migliurà a funzionalità di l'articulazione, permettendu una migliore qualità di vita.

Alcuni medicamenti chì ponu esse aduprati per infiltrazioni sò:

1. Anestetichi

L'anestetichi sò generalmente applicati in casu di dolore severu o crònicu è, generalmente, prumove u sollievu di u dolore subitu dopu a so applicazione. A causa di l'effettu immediatu è tempurale, l'anestetichi sò abitualmente usati per cunfirmà chì a fonte di u dulore hè ancu in l'articulu, per definisce megliu u trattamentu o pianificà interventi chirurgichi, per esempiu.

2. Corticoidi

I corticosteroidi sò potenti antiinflamatori è ponu esse applicati da soli o in cunjunzione cun un anesteticu, per luttà contr'à u dolore è l'infiammazione in una articulazione. L'infiltrazione di corticosteroidi hè generalmente eseguita ogni 3 mesi è ùn hè micca cunsigliatu di fà applicazioni eccessive in u stessu locu, chì pò aumentà u risicu di effetti collaterali è esse dannosu.


Alcuni di i corticosteroidi principali aduprati in l'infiltrazione di l'articuli Metilprednisolone, Triamcinolone, Betamethasone o Dexamethasone, per esempiu, è u so effettu nantu à l'articulazione dura da ghjorni à settimane.

3. Acidu ialuronicu

L'acidu ialuronicu hè un cumpunente di u fluidu sinoviale, chì hè u lubrificante naturale chì esiste in e articulazioni, tuttavia, in certe malatie degenerative, cume l'artrosi, ci pò esse una perdita di sta lubrificazione, chì hè responsabile di a maiò parte di i sintomi.

In questi casi, u duttore pò injectà questu acidu in l'articulazione, in una tecnica chjamata viscosupplementazione, chì hè capace di creà un film prutettore chì rallenta a prugressione di l'usura è allevia u dulore.

Generalmente, u trattamentu si compone di 1 applicazione à a settimana, per 3 à 5 settimane, è, ancu se l'effettu ùn hè micca immediatu, essendu iniziatu gradualmente circa 48 ore dopu a procedura, i so risultati sò assai più durevuli, è ponu durà parechji mesi. Vede l'effetti, e contraindicazioni è u prezzu di l'iniezioni di acidu ialuronicu.


Cumu hè fattu

A procedura di infiltrazione hè relativamente simplice ma deve esse eseguita solu da un duttore cù esperienza, in l'uffiziu di u duttore, chì richiede a disinfezione di a pelle è l'usu di materiali sterili.

Inizialmente, l'anestesia locale hè effettuata è dopu a medicazione hè applicata, chì pò esse fatta cù l'aiutu di un ultrasuone o esame radiograficu, per determinà esattamente u locu. A prucedura cumpleta di una infiltrazione cumuna dura da 2 à 5 minuti è ancu s'ellu provoca un pocu di dolore, hè dolce è sopportabile.

Dopu à a procedura, a recuperazione cumpleta deve apparì in 1 à 2 settimane. Quelli chì praticanu attività fisica ùn devenu micca vultà à l'allenamentu in a prima settimana è, se hè difficiule di marchjà senza zoppu, u duttore pò suggerisce l'usu di stampelle per evità di dannà a spina o l'altru ghjinochju.

Inoltre, preferibbilmente, dopu l'infiltrazione a persona deve cuntinuà à fà fisioterapia, idroterapia è rinfurzamentu musculare per rinfurzà i musculi, migliurà u muvimentu di l'articuli affettati, diminuisce u dolore, aumenta l'elasticità è diminuisce a progressione di l'artrosi, evitendu cusì u piazzamentu di una protesi.

Effetti secondari

Dopu l'iniezione in l'articulazione, hè cumunu avè un pocu di gonfiore è di dolore è hè per quessa chì si consiglia di riposà per lascià travaglià a medicina. U risicu d'infezzione esiste ancu, ma hè assai bassu.

Questa prucedura deve esse evitata da e persone chì utilizanu farmaci anticoagulanti, chì anu malatie chì compromettenu a coagulazione di u sangue in modu chì ùn ci sia risicu di sanguinamentu, o da e donne incinte è e donne chì allattanu. Ùn deve ancu esse effettuatu nantu à e persone cù allergie o chì anu una infezione in a regione. Inoltre, deve esse adupratu cun prudenza in l'atleti, cum'è corticosteroidi è anestetichi ponu esse rilevati in analisi di sangue è sò nantu à a lista di droghe proibite.

Posti Interessanti

Ricette di alimenti per i zitelli per i zitelli da 4 à 6 mesi

Ricette di alimenti per i zitelli per i zitelli da 4 à 6 mesi

A ocietà Bra iliana di Pediatria raccomanda chì ia i zitelli chì allattanu olu è quelli chì u anu a formula infantile cumincianu à introduce novi alimenti in a dieta da u...
Amparate Cumu Piglia Arcoxia

Amparate Cumu Piglia Arcoxia

Arcoxia hè un medicamentu indicatu per u ollievu di u dolore, u dolore cau atu da una chirurgia ortopedica po toperatoria, dentale o ginecologica. Inoltre, hè ancu indicatu per u trattamentu...