6 tè diuretici per gonfiore è ritenzione di fluidi
Cuntenutu
- 1. Tè di prezzemolo
- 2. Tè di tarassaco
- 3. Tè di cavallu
- 4. Tè hibiscus
- 5. Tè di finocchiu
- 6. Tè verde
- Cura quandu aduprate tè diureticu
Tutti i tippi di tè sò leggermente diuretici, cume aumentanu l'ingestione d'acqua è, di conseguenza, a produzione di urina. Tuttavia, ci sò alcune piante chì parenu avè una azzione diuretica più forte, chì hè capace di stimulà u corpu à eliminà a ritenzione di fluidi, aiutendu à sbuffassi.
I te diuretici sò ancu una grande opzione naturale per compie u trattamentu di e infezioni urinarie, postu chì prumove l'eliminazione di l'urina, aiutendu à pulisce e vie urinarie. Tuttavia, l'ideale hè di aduprà sempre i tè cù a surveglianza di u duttore chì guida u trattamentu, per assicurà chì nisuna pianta affetti l'effettu di i medicinali prescritti, cum'è l'antibiotici.
1. Tè di prezzemolo
U tè di prezzemolo hè unu di i più famosi rimedii casani per aiutà cù a ritenzione di fluidi è, in realtà, studii fatti cù sta pianta in animali anu dimustratu chì hè capace di aumentà a quantità di urina prodotta [1].
Inoltre, u prezzemolo cuntene flavonoidi chì, secondu un altru studiu [2], sò cumposti capaci di ligà i recettori di l'adenosina A1, diminuendu l'azzione di sta sustanza è aumentendu a produzzione d'urina.
Ingredienti
- 1 ramu o 15 g di prezzemolo frescu cù steli;
- 1/4 limonu;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Lavate è tagliate u prezzemolo. Allora aghjunghjite u prezzemolo in acqua è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Infine, filtrate, lasciate scaldà è beie parechje volte à u ghjornu.
Idealmentu, u tè di prezzemolo ùn deve micca esse adupratu da e donne incinte, o da e persone sottoposte à trattamentu cù anticoagulanti o altri diuretici.
2. Tè di tarassaco
U Dente di Lione hè un'altra pianta pupulare per aumentà a produzzione d'urina è eliminà a ritenzione di fluidi. Sta pianta funziona cum'è diureticu naturale perchè hè ricca in putassiu, un tipu di minerale chì agisce nantu à i reni aumentendu a produzzione d'urina.
Ingredienti
- 15 g di foglie è radiche di tarassaco;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'acqua in una tazza è poi piazzate e radiche è lasciate riposà per 10 minuti. Strain and drink 2 à 3 volte à ghjornu.
L'usu di sta pianta ùn deve esse fattu durante a gravidanza, nè da e persone chì anu prublemi in i canali biliari o in occlusione intestinale.
3. Tè di cavallu
U tè di coda di cavallu hè un altru diureticu naturale ampiamente adupratu in medicina tradiziunale è, ancu s'ellu ci sò pochi studii recenti fatti cù sta pianta, una rivista fatta in u 2017 [3], afferma chì l'effettu diureticu di a coda di cavallu pò esse paragunatu cù quellu di a medicina hydrochlorothiazide, chì hè un diureticu pruduttu in laboratorio.
Ingredienti
- 1 cucharadita di coda di cavallu;
- 250 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite u mazzeru in a tazza cù acqua bullente è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie 3 volte à ghjornu.
Ancu s'ellu ci sò dubbi nantu à a pussibilità di a coda di cavallu chì aumenta l'eliminazione di minerali in l'urina, hè cunsigliatu di aduprà sta pianta solu per 7 ghjorni di fila, per evità u sbilanciu di i minerali. Inoltre, stu tè ùn deve esse adupratu da e donne incinte o da e donne chì allattanu.
4. Tè hibiscus
U cunsumu di tè hibiscus pare aumentà significativamente a quantità di urina prodotta è, secondu un studiu fattu nantu à i topi [4], hà un effettu simile à certi diuretici sintetichi prudutti in laburatoriu, cum'è u furosemide è l'idroclorotiazide.
Inoltre, una altra indagine [5], ancu fattu in topi, hà cunclusu chì a cumpusizione di antocianine, flavonoidi è acidu clorogenicu in l'ibiscus pare regule l'attività di l'aldosterone, un ormone chì cuntrolla a produzzione d'urina.
Ingredienti
- 2 cucchiai pieni di fiori secchi d'ibiscu;
- 1 litru d'acqua à l'iniziu di a ebollizione.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ibiscu in l'acqua calda è lasciate riposà per 10 minuti, coperto currettamente. Strain and drink per tuttu u ghjornu.
Ancu se hè abbastanza sicura, sta pianta deve esse evitata durante a gravidanza è l'allattamentu.
5. Tè di finocchiu
U finocchiu hè una pianta tradiziunalmente aduprata per trattà i prublemi di a vejiga è ancu a pressione alta, per via di u so effettu diureticu, chì aumenta a pruduzzione di urina è elimina i fluidi in eccessu in u corpu.
Ingredienti
- 1 cucchiaina di semi di finocchiu;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite i graneddi à l'acqua bollente in una tazza è lasciate riposà per 5 à 10 minuti. Poi filtrà è beie finu à 3 volte à ghjornu.
Questa hè una pianta assai sicura chì pò esse aduprata per adulti è zitelli. In u casu di e donne incinte è chì allattanu, per via di a mancanza di studii, si consiglia di aduprà tè solu sottu à a guida di l'ostetricu.
6. Tè verde
U tè verde hè riccu in caffeina, chì hè una sustanza cù un putere diureticu naturale. Ancu se una tazza di tè ùn pò micca cuntene a quantità necessaria di caffeina, beie finu à 3 tazze à ghjornu pò aumentà a produzzione d'urina è aiutà à eliminà l'eccessu di fluidu accumulatu in u corpu.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie di tè verde;
- 1 tazza d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Mettite e foglie di tè verde in una tazza è poi aghjunghjite l'acqua, permettendu di stà per 3 à 5 minuti. Poi filtrà, lascia calà è beie finu à 3 volte à ghjornu. Sicondu quantu tempu u tè riposa, più grande serà a quantità di caffeina, più grande serà u gustu amaru. Cusì, hè cunsigliatu di lasciallu stà per 3 minuti è poi cuntinuà à tastallu ogni 30 seconde, finu à truvà u locu cù u megliu gustu.
Perchè cuntene caffeina, stu tè deve esse evitatu in i zitelli, e donne incinte è e donne chì allattanu. Inoltre, deve esse ancu evitata da e persone cun difficultà à addurmintassi, soprattuttu à a fine di a ghjurnata o di notte.
Cura quandu aduprate tè diureticu
L'usu di qualsiasi tippu di tè deve esse sempre guidatu da un erboristu o da un prufessiunale sanitariu cun cunniscenze in u campu di e piante medicinali.
Idealmentu, u tè diureticu ùn deve micca esse adupratu da e persone chì utilizanu dighjà diuretici sintetici, cum'è furosemide, idroclorotiazide o spironolattone. Inoltre, devenu ancu esse evitati da i pazienti cù prublemi renali, malatie cardiache o pressione bassa.
In casu di tes diureticu hè ancu assai impurtante per evità u so usu per più di 7 ghjorni, soprattuttu senza a guida di un prufessiunale, chì alcuni ponu aumentà l'eliminazione di minerali impurtanti in l'urina, chì pò causà squilibri in u corpu.