Disfunzione erettile: 3 rimedi casalinghi pruvati
Cuntenutu
- 1. Tè coreanu di Ginseng è Maca
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 2. Tè Ginkgo biloba cù Tribulus terrestris
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 3. Tè Schisandra chinensis
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- Altri cunsiglii naturali per a disfunzione erettile
Ci sò qualchi tè fatti cù e piante medicinali chì aiutanu à diminuisce i sintomi di disfunzione erettile, cume ponu aumentà a circolazione sanguigna à l'organu sessuale o migliurà a funzione cerebrale, dendu più dispusizione è libido.
Benchì queste piante medicinali anu un effettu più veloce quandu aduprate in forma di compresse o capsule, cume anu una concentrazione più alta, ponu esse aduprate ancu in forma di tè, a condizione di esse ingerite ogni ghjornu.
A disfunzione erettile affetta generalmente omi trà 50 è 80 anni, chì ùn sò più capaci di uttene un'erezione abbastanza rigida da permette a penetrazione è i rapporti sessuali soddisfacenti. Amparate più nantu à questu prublema vedi altri modi per trattà a disfunzione erettile.
1. Tè coreanu di Ginseng è Maca
Ginseng coreanu, cunnisciutu ancu Panax ginseng hè una pianta chì, oltre à migliurà a dispusizione è permette una interpretazione più faciule di stimuli sessuali, pare ancu avè un effettu nantu à i corpus cavernosi di u pene, facilitendu a circulazione sanguigna è permettendu una erezione più soddisfacente.
Inoltre, quandu hè assuciatu à Maca, hè pussibule aumentà leggermente i livelli di testosterone, chì finisce per aumentà a libido è migliurà e prestazioni sessuali.
Ingredienti
- 2 grammi di radica secca di Ginseng coreanu;
- 1 cucchiaina di polvere di Maca peruviana.
Modu di preparazione
Mettite a radice secca di Ginseng à ebullizione cù 500 ml d'acqua per 10 minuti. Poi caccià da u calore, stende è mischjà cù a polvere Maca. Lascià scaldà è beie 2 à 3 volte à ghjornu.
2. Tè Ginkgo biloba cù Tribulus terrestris
Questu hè un eccellente rimediu casanu per aiutà à migliurà a funzione sessuale in l'omi chì utilizanu farmaci antidepressivi, cume, secondu alcuni studii, Ginkgo sembra migliorà l'umore, mentre Tribulus pò influenzà leggermente i livelli di testosterone sierici, rendendu più faciule l'erezione.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie di Ginkgo biloba;
- 1 cucchiau di foglie di Tribulus terrestris.
Modu di preparazione
Mettite e duie piante in 500 ml d'acqua bullente è lasciate riposà cuparti da 5 à 10 minuti. Poi strain u mischju è lasciate calà. Bei stu mischju 2 à 3 volte à ghjornu.
Queste piante ponu ancu esse aduprate in forma di supplementi alimentari, mostrendu risultati più veloci. Alcune formule in i negozi di alimenti sanitari cuntenenu dighjà un mischju di queste piante in a so composizione.
3. Tè Schisandra chinensis
Ancu s'ellu hè sempre pocu studiatu, sta pianta, cunnisciuta ancu cum'è echysandra, pare avè effetti assai pusitivi per migliurà a libido, riduce u stress è riduce i sintomi di disfunzione erettile. Cusì, l'usu regulare pò aiutà à facilità l'erezione, soprattuttu in l'omi chì stanu sperimentendu un stress elevatu.
Ingredienti
- 3 cucchiai di frutti di Schisandra secchi.
Modu di preparazione
Mettite 3 tazze d'acqua à ebullizione è poi aghjunghjite e bacche per 15 minuti. Passatu stu tempu stinzate u mischju è lasciate calà. Bei 2 à 3 volte à ghjornu.
Per migliurà u gustu di stu tè, pudete aghjunghje un pocu di mele o qualchì goccia di limone, per esempiu.
Altri cunsiglii naturali per a disfunzione erettile
Oltre à e piante, ci sò ancu alcuni alimenti chì aumentanu a libido è miglioranu i sintomi di disfunzione erettile. Vede quale è cumu preparà un pastu afrodisiacu:
Vede un menù cumpletu cù ricette per un ghjornu afrodisiacu.