Rimedii Naturali per Bruciore di Stomacu è Bruciu in u Stomacu
Cuntenutu
Dui grandi soluzioni fatti in casa chì luttanu contr'à l'ardori di stomacu è à brusgià u stomacu sò u suchju di patata cruda è u tè boldo cun tarassu, chì riducenu a sensazione scomoda à mezu à u pettu è a gola, senza avè da piglià medicazione.
Ancu se u trattamentu casanu per l'ardori pò esse fattu di manera naturale, u seguitu cutidianu per evità l'ardori di stomacu hè a megliu opzione, chì questu disconfortu hè evitatu. Sapete chì manghjà per luttà contr'à l'ardori.
1. Succu di patata cruda
Un ottimu rimediu naturale per finisce l'ardori di stomacu hè di beie u suchju di a patata perchè a patata hè un alimentu alcalinu è eliminerà l'acidità di u stomacu, eliminendu l'ardori di stomacu è brusgiando in gola.
Ingredienti
- 1 patata
Modu di preparazione
U suchju di patata pò esse ottenutu passendu per u processatore alimentariu. Un altru modu per uttene u suchju di a patata hè di grattà a patata sottu un pannu pulitu, è poi spremela per caccià tuttu u so suchju. Pigliate 1/2 tazza di u suchju di patata pura ogni ghjornu in a mattina, subitu dopu a so preparazione.
2. Tisana
U tè Boldo mischiatu cù tarassu hè bonu contr'à l'ardori di stomacu è brusgiatu in u stomacu perchè u boldo aiuta a digestione è u tarassu aumenta a produzzione di bile, chì favurisce a digestione.
Ingredienti
- 2 foglie di mirtilli
- 1 cucchiaia di tarassaco
- 1 tazza d'acqua bullente
Modu di preparazione
Aghjunghjite e foglie à a tazza d'acqua bullente. Lasciate ripusà per circa 10 minuti, colate è poi pigliate.
Oltre à queste soluzioni naturali per l'ardori di stomacu, hè ancu impurtante evità u cunsumu di succhi d'agrumi, prudutti cù pumati, alimenti assai piccanti, fritti o grassi perchè cusì, a digestione diventa più faciule è e probabilità di ardore di stomacu sembranu diminuire bruscamente .
Chiunque soffre di bruciore di stomacu di notte pò pruvà à piazzà un pezzu di legnu nantu à a testata in modo da diventà più altu, rendendu difficiule per u cuntenutu di u stomacu chì provoca u ritardu di bruciori di stomacu o solu sdraiatu dopu 2 ore di l'ultimu pastu, chì ùn deve mai esse liquidu.