Christina Milian canta u so core

Cuntenutu
Christina Milian hà a so manu piena essendu una cantante, attrice è mudellu di rolu. In un tempu quandu parechji ghjovani celebrità ùn ponu stà fora di prublemi, a ghjovana di 27 anni hè fiera di a so maghjina pusitiva. Ma Milian ammette di avè luttatu cù a so fiducia in sè stessu è un amicu abusivu chì cresce. A stella di talentu ùn hà micca lasciatu l'adversità a frenà, però. Hà ghjustu publicatu u so novu singulu "Us Against the World", stella in u videogame EA Need for Speed Undercover è hà dui filmi è un album chì esce in u 2009. Scuprite cumu si mantene sana è felice!
Q: Cumu stà in forma?
A: Devu travaglià fora chì in a mo famiglia ùn avemu micca questi geni geniale induve pudete manghjà solu ciò chì vulete è stà magru. Quandu cercu veramente di mette mi in forma per un rolu o di andà in strada, travagliu sei ghjorni à a settimana, à volte duie volte à u ghjornu. Faraghju 20 minuti di jogging nantu à u tapis roulant, 20 minuti di squat è pesi leggeri è altri 20 minuti di esercizii ab. Taglieraghju ancu i carboidrati è a carne rossa è manghjaraghju più verdi, più verdura.
Q: Cumu mantene un equilibriu trà u vostru travagliu è a vita persunale?
A: Vivu cù a mo famiglia, a mo mamma è e mo surelle, cusì mi facilita. Simu assai vicini è cun l'altri constantemente. A mo mamma hè a mo direttrice allora gestemu assai affari inseme. Truvu cù tuttu u travagliu duru ch'e aghju fattu in a mo carriera, hè impurtante di fà tempu per mè stessu.
Q: Avete entratu in u show business à una ghjovana età. Cumu site statu in terra?
A: Hè impurtante avè un bon mentor, cum'è a mo mamma, è tene luntanu e cattivi influenze. Calchì volta vi tocca solu bluccà fora tutta a negatività, chì a mo famiglia m'hà amparatu da a prima età. Aghju campatu assai cose chì crescenu. Eru in una relazione induve u tippu era mentalmente è fisicamente abusivu. Tuttu chistu ti tene veramente chjusu è ci hà pigliatu assai per ricustruisce mi stessu è per amassi di novu. Una grande parte di questu mi circundava di persone ispiratrici è stava pusitiva.
Q: Sì un mudellu per parechje ragazze adolescenti. À quale circate?
A: Persone cum'è Janet Jackson è Jennifer Lopez, chì sò donne cusì cunfidenti chì cumandanu a scena. Ùn aghju mai avutu a sensazione d'avè una maghjina maghjina. Benintesa a mo mamma hè sicuramente a mo ispirazione perchè hè cum'è una super donna - una mamma è una donna di affari stupefacenti.
Q: Chì ghjè a chjave per a vostra fiducia in sè stessu?
A: Ùn avete micca da esse cum'è qualsiasi altru. Simu tutti umani, avemu i nostri difetti è va bè. U travagliu fora hè probabilmente una di e cose megliu chì pudete fà. Pò esse in forma di marchjà è di parlà cun qualcunu. Truveru quandu sò un pocu abbassatu nantu à me stessu, mi sentu bè per esercità.