Kesha Incuragisce l'altri à Chiede Aiutu per i Disordini Alimentarii In PSA Potente
Cuntenutu
Kesha hè una di e numerose celebrità chì sò state rinfrescante oneste nantu à i so traumi passati è cumu anu aiutatu à furmà a so vita oghje. Ricertamenti, a sensazione pop di 30 anni hà pigliatu più dettu nantu à a so lotta persunale cun un disordine alimentariu per incuraghjà l'altri à cercà trattamentu.
"I disordini di l'alimentazione sò una malatia chì mette in a vita chì pò affettà qualcunu", hà dettu in un PSA cum'è parte di a settimana di sensibilizazione di l'Associazione Naziunale di Disordini Alimentari (NEDA). "Ùn importa micca a vostra età, u vostru sessu, a vostra etnia. I disordini alimentari ùn discriminanu micca ".
U video publicatu cumparte ancu una citazione di Kesha nantu à cumu a so battaglia l'hà incuraghjitu à participà è aiutà quelli chì sò stati in i so scarpi. "Aghju avutu un disordine alimentariu chì minacciava a mo vita, è avia assai paura di affruntallu", si legge. "Sò statu più malatu, è u mondu sanu m'hà continuatu à cuntà quantu mi pareva megliu. Hè per quessa chì aghju capitu chì vulia esse parte di a suluzione".
https://www.facebook.com/plugins/video.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fkesha%2Fvideos%2F10155110774989459%2F&show_text=0&width=560
A stella hà ancu twittatu un ligame versu un strumentu di screening in linea cum'è risorsa per e persone chì cercanu aiutu prufessiunale.
"Se pensate d'avè bisognu d'aiutu, o se cunniscite à qualchissia chì pò avè bisognu d'aiutu, per piacè ùn esitate micca", dice ella, avvolgendu PSA. "A ricuperazione hè pussibule".
Sicondu l'urganizatori di a Settimana di Sensibilizazione NEDA, circa 30 milioni d'Americani luttanu cun un disordine alimentariu in un certu puntu di a so vita - sia anorexia, bulimia o disordine alimentariu. Forse hè per quessa chì u tema di a campagna di quist'annu hè: "Hè ora di parlà ne." Simu cusì cuntenti di vede à Kesha sustene sta causa è lampà qualchì lume tantu necessaria nantu à ste malatie tabù.