Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 12 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Tassi di Sopravvivenza è Prospettive per a Leucemia Linfocitica Cronica - Salute
Tassi di Sopravvivenza è Prospettive per a Leucemia Linfocitica Cronica - Salute

Cuntenutu

Leucemia linfocitica cronica

A leucemia linfocitica cronica (CLL) hè un tipu di cancheru chì affetta u sangue è a medula ossea. A midula ossea hè una sostanza dolce è spugnosa in l'osse chì produce cellule sanguine. CLL hè u risultatu di parechje mutazioni genetiche in u DNA di e cellule chì producenu sangue. A causa esatta di queste mutazioni hè scunnisciuta. Questi cambiamenti di DNA si producenu in u corsu di una durata di vita, piuttostu chè cum'è altri cambiamenti genetichi chì sò trasmessi prima di a nascita.

Se avete CLL, a vostra midula ossea produce troppu limfociti - un tipu di globuli bianchi. Sti linfociti ùn funzionanu micca bè. Provocanu ulteriori prublemi impedendu a produzzione di altre cellule sanguine.

I sintomi di CLL ponu varià secondu u stadiu o l'estensione di a malattia. Ùn pudete micca avè sintomi prima. Quandu a malatia progredisce, i sintomi ponu include:

  • nodi linfatichi ingrandati
  • stanchezza
  • frebba
  • sudatu di notte
  • perdita di pesu
  • infizzioni frequenti
  • pienezza addominale

Fate un appuntamentu cù u vostru duttore se sviluppate unu di i sintomi sopra. Più prestu ricevi un diagnosticu, megliu serà u vostru sguardu.


Tariffa di sopravvivenza per a leucemia linfocitica cronica

CLL hà un tassu di sopravivenza più altu ch'è parechji altri tumori. A percentuale di sopravvivenza à cinque anni hè intornu à u 83 per centu. Questu significa chì u 83 per centu di e persone cun a cundizione sò vivi cinque anni dopu a diagnosi. Tuttavia, in quelli di più di 75 anni, a percentuale di sopravvivenza di cinque anni scende à menu di u 70 per centu. Mentre i ricercatori continuanu à amparà di più nantu à CLL, diventa chjaru quantu pò esse difficiule di prevede i risultati. Ci hè una miriade di fattori da piglià in contu per u trattamentu è a sopravvivenza. I risultati di l'individui cù CLL sò cumplicati da l'assenza o a presenza di una varietà di marcatori cellulari, cume IGHV, CD38 è ZAP70, oltre à cambiamenti genichi specifici.

Sicondu l'Istitutu Naziunale di u Cancru, in 2017 ci saranu stimati 20.100 novi casi di CLL in i Stati Uniti. È a malatia causerà una stima di 4.660 morti in u 2017.

Alcune persone anu un risicu più elevatu per sviluppà CLL. A malatia hè più cumuna in l'omi chè in e donne, è hè più prubabile d'affettà quelli chì anu più di 60 anni. In fatti, guasi l'80 per centu di quelli chì sò di novu diagnosi di CLL anu più di 60 anni. I Caucasi sò ancu più propensi à sviluppà stu tipu di cancheru.


Insemi cù a razza è u sessu, a storia familiare di CLL o altri disordini di u sangue aumenta ancu u vostru risicu. L'esposizione à certi chimichi cum'è erbicidi è insetticidi pare ancu aumentà u risicu.

Fattori chì influenzanu e prospettive per a leucemia linfocitica cronica

In generale, a leucemia linfocitica cronica hà una alta percentuale di sopravvivenza, ma parechji fattori influenzanu a vostra prospettiva. Questi fattori includenu u stadiu di a malattia è quantu risponde bè à u trattamentu, cun certi marcatori cellulari è genetichi.

Dopu un diagnosticu, u prossimu passu hè di mette in scena a malattia. Ci hè attualmente dui sistemi di staging in postu per CLL: Rai è Binet.

Rai hè più cumunu in i Stati Uniti, mentre chì Binet hè più comunemente adupratu in Europa. A messa in scena Rai definisce 5 tappe da 0 à 4. A tappa 0 hè cunsiderata à bassu risicu, a tappa 1-2 hè cunsiderata à risicu intermediu, è a tappa 3-4 hè cunsiderata à altu risicu. U risicu hè a rapidità di a prugressione di a malatia. Più u risicu hè elevatu, più si prevede di avanzà CLL. U sistema Binet utilizza A, B è C.


A messa in scena hè determinata in base à una varietà di fattori cum'è u conte di sangue è l'implicazione di i nodi linfatichi, di u fegatu è di a milza. E linee aperte di cumunicazione trà voi è u vostru spezialistu di u cancheru, o oncologu, sò di primura. Sò una risorsa eccellente per informazioni aggiornate in quantu à u vostru trattamentu è cura. Siccomu sta malatia hè cumplessa, ponu ancu furnisce una guida basata annantu à u vostru casu particulare di CLL.

U trattamentu pò esse micca necessariu subitu se i risultati di a vostra biopsia di midollo osseu, testi di imaging, è analisi di sangue rivelanu una fase iniziale cun risicu bassu. L'età, u risicu di malatie è i sintomi sò tutti un rolu in l'aiutu à determinà l'opzioni di trattamentu. A Clinica Mayo riporta chì ùn ci hè prova chì trattà a fase iniziale di a CLL allargerà a vita. Parechji duttori rinuncianu à u trattamentu in questu stadiu iniziale per chì a ghjente ùn sperimenta micca effetti collaterali è pussibili complicazioni. Durante i primi stadii di i CLL i duttori seguitanu regolarmente a malattia, è cumincianu u trattamentu solu quandu progredisce.

Se avete un stadiu più avanzatu di CLL cun risicu più altu, diversi trattamenti ponu migliurà a vostra percentuale di sopravvivenza. I trattamenti generalmente includenu una cumminazione di droghe di chimioterapia per uccidere e cellule cancerose. Pudete ancu esse un candidatu per un trapianto di cellule staminali di midollo osseu. In questa procedura, riceverete cellule staminali di sangue adulti sane da un donatore. Questu pò stimulà a produzzione di e vostre propie cellule sanguine sane.

Simu vicinu à una cura?

In i pazienti più ghjovani chì ùn eranu micca trattati prima, chì sò in generale bona salute, è chì anu certi marcatori cellulari favurevuli, a chimioterapia cumminata chjamata FCR (fludarabina, ciclofosfamide, rituximab) hà dimustratu una grande prumessa. Sicondu a rivista Blood, stu trattamentu pò induce a sopravvivenza à longu andà è forse una guarigione per un certu inseme di individui.

U prublema hè chì stu trattamentu ùn hè micca per tutti. Quelli chì anu più di 65 anni, individui cù una funzione renale povera, è ancu quelli chì anu altre condizioni di salute ùn ponu micca tollerà stu trattamentu. In alcune persone, pò ancu aumentà u risicu di infezioni è altri cancri.

Coping and support for leucemia limfocitica cronica

Campà cun u cancheru provoca una serie di emozioni diverse. Certi ghjorni vi senterete bè, è altri ghjorni, micca cusì bè. A volte pudete sentite sopraffatti, arrabbiati, impauriti, nervosi o speranti. Ancu sì site in u stadiu di risicu bassu di CLL è ùn riceve micca trattamentu, pudete teme chì a malattia progressi.

Esprimi i vostri sentimenti

Ùn mantenite micca i vostri sentimenti imbottigliati dentru. Puderete tene penseri per voi stessu per evità di scumudà a famiglia o l'amichi. Ma sprimà cumu si sente hè chjave per affrontà a malattia. Parlate cù un membru di a famiglia o un amicu di fiducia per a rassicuranza è u sustegnu, è lasciatevi pene. Va bè à pienghje. In a maiò parte di i casi, vi sentirete megliu dopu una liberazione emotiva.

Sì ùn vi cunvenite à parlà cù l'altri di a vostra cundizione, scrivite i vostri sentimenti in un ghjurnale. Dumandate ancu à u vostru duttore nantu à i gruppi di supportu di u cancer. O pudete parlà cun un cunsiglieru chì travaglia cù e persone cun u cancheru.

Educatevi

Un diagnosticu di u cancheru pò invucà stress è ansietà. Ma più sapete è capite di a cundizione, più serà faciule d'accettà a vostra nova realtà. L'American Cancer Society raccomanda di esse u vostru propiu difensore. Ùn aspettate micca chì u vostru duttore vi educi nantu à CLL.

Ricercate a situazione è restate aggiornatu nantu à l'ultimi trattamenti per fà dumande riflessive. Pigliate appunti durante l'appuntamenti di u vostru duttore, è dumandate à u vostru duttore di clarificà l'infurmazioni chì ùn capite micca. Hè ancu impurtante di truvà infurmazioni affidabili quandu circhendu in ligna. Chiede à u vostru duttore una raccomandazione di induve pudete leghje più nantu à a vostra situazione.

Esse attivu

L'attività fisica hè un altru modu per affrontà un diagnosticu CLL. L'eserciziu hè impurtante perchè l'attività aumenta a produzzione di endorfine di u vostru cervellu. Quessi sò l'ormoni "sentitevi bè". L'eserciziu migliurà a vostra prospettiva mentale. Pò dinò aumentà u vostru sistema immunitariu è aiutà à luttà contr'à e malatie. Andate per una spassighjata o un giru in bicicletta, o piglià una classa di yoga o un'altra classa d'eserciziu.

Pigliate a mente fora di a vostra malatia

Pò esse difficiule di caccià a vostra mente da u cancheru. Un modu per trattà hè di truvà attività divertenti chì ponu aiutà à rilassate è rilassatevi. Esplora un hobby, cum'è a fotografia, l'arte, a danza o l'artigianatu. Per rilassamentu, cunsiderate a meditazione guidata di l'imaghjini. Sta tecnica vi permette di fucalizza nantu à l'imaghjini pusitivi per aiutà à rilassate è à riduce u stress. È quandu avete una bona ghjurnata, aduprate a vostra energia per campà a vita à u massimu, chì pò piglià a vostra mente da a vostra salute.

Cunsigliatu Per Voi

Quantu Duranu I Fillers Dermali?

Quantu Duranu I Fillers Dermali?

Quandu i tratta di riduce e rughe è di creà una pelle più li cia è d'a pettu più ghjovanu, ùn ci hè chè tantu prudutti di cura di a pelle enza pre crizzione...
8 Sorprendenti Benefici per a Salute di u Coriandru

8 Sorprendenti Benefici per a Salute di u Coriandru

U coriandru hè una erba chì hè comunmente aduprata per apuri ce piatti internaziunali.Provene da u Coriandrum ativum pianta è hè in leia cù u prezzemulu, e carotte è...