Tuttu nantu à a chirurgia per curà a Diastasi Addominale

Cuntenutu
- Cumu hè a recuperazione da sta chirurgia plastica
- Ciò chì si sente cum'è:
- Cura di u ghjornu:
- Cumu alimentà:
- Cumu bagnassi:
- I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
A chirurgia hè una di l'ultime forme di trattamentu per a diastasi addominale, chì si face quandu l'altre forme menu invasive ùn mostranu micca i risultati previsti.
Durante stu tipu di chirurgia, u duttore cusce i musculi addominali aduprendu un filu speciale chì ùn si rompe nè si deteriora. Di solitu sta prucedura si face per laparoscopia, in a quale u chirurgu face trè picculi tagli in u ventre per inserisce i strumenti è per pudè cusgì i musculi, senza avè da lascià una grande cicatrice. Ma s'ellu ci hè una pelle in eccessu, u chirurgu pò ancu sceglie d'avè una chirurgia convenzionale, per dà un aspettu megliu à u ventre.
A diastasi addominale hè a rimozione di i musculi addominali chì lascia u ventre flaccidu, cù a pelle in eccessu, l'accumulazione di grassu è quandu si preme e dita contr'à u muru addominale, si pò sente un "foru in u ventre". Amparate l'esercitazioni chì ponu prevene sta chirurgia plastica.

Cumu hè a recuperazione da sta chirurgia plastica
A recuperazione da a chirurgia per correggere a diastasi addominale richiede un pocu di tempu è richiede qualchì cura per evità l'infezioni, per esempiu.
Ciò chì si sente cum'è:
Dopu à u svegliu da a chirurgia, parechje persone dicenu chì sentenu chì i so musculi sò assai stretti, ma questu tende à migliurà in 6 à 8 settimane, quandu u corpu principia à abituassi à u novu spaziu addominale.
Hè nurmale chì a sensibilità sia ridutta, soprattuttu in i siti cicatriciali, ma questu tende à migliurà annantu à i mesi, è generalmente in 1 annu, ci hè dighjà statu un grande miglioramentu.
A persona si sveglia uni pochi d'ore dopu a cirurgia è deve purtà un bretellu per 3 settimane. Dopu u 2u o 3u ghjornu di a cirurgia, a persona pò vultà in casa, duv'ellu deve seguità qualchì precauzione per recuperà cumpletamente.
Cura di u ghjornu:
Hè cunsigliatu di avè una sessione di Drenaggio Limfaticu per ghjornu, per i primi 15 ghjorni per rimuovere l'eccessu di fluidi è evità u risicu di creà seroma, chì hè l'accumulazione di fluidu in u situ di a cicatrice. Leghjite più nantu à u drenaje linfaticu è i so benefici.
Esercizii è sullivazione d'ogetti pisanti, cù più di 10% di u vostru pesu corpu, devenu esse fatte solu dopu à 6 settimane di chirurgia. È à u ritornu à l'eserciziu fisicu, hè cunsigliatu di cumincià cù esercizii aerobici, cum'è a caminata, a corsa, u ciclismu o a natazione, per esempiu.
Per una megliu recuperazione, l'ideale hè chì ancu e persone chì travaglianu pusate, piglianu 1 o 2 settimane di vacanze per avè a chirurgia.
Cumu alimentà:
L'ideale hè di manghjà cibi ricchi di fibre per evità a stinzia, in più, duvete beie circa 2 litri d'acqua o tè senza zuccheru ogni ghjornu per ammorbidisce e feci. I frutti è ligumi sò benvenuti, ma i cibi fritti o ricchi di grassu devenu esse evitati. E proteine presenti in l'ove è e carni bianche aiutanu à accelerà a guarigione è ponu esse cunsumate una volta à ghjornu. Eccu chì altru da manghjà per migliurà a guarigione:
Cumu bagnassi:
Hè permessu solu di fà una doccia 7 à 8 ghjorni dopu a chirurgia, allora prima chì u bagnu si deve fà solu pusendu à a doccia cù una altra persona per aiutà. Hè impurtante micca di piegà u corpu in avanti è hè per quessa chì ùn si deve camminà troppu, hè ideale per stà chjinatu cù u ventre rivolto in alto, senza lascià chì si formi pieghe in u ventre, nè stende troppu a pelle, perchè sì ciò accade, l'abdomen pò esse marcatu, richiedendu una correzione di a chirurgia.
I segni d'avvertimentu per andà à u duttore
Dopu 7 ghjorni, duvete vultà ind'è u duttore chì hà fattu l'operazione in modu da pudè valutà cumu si passa a ripresa. In casu di necessità, i medicamenti ponu esse cambiati in questa data, ma hè cunsigliatu d'andà à u duttore o à a sala d'urgenza, se avete segni è sintomi cum'è:
- Frebba;
- Fuga di sangue o di liquidu in u medicamentu;
- Prese di drenu;
- Difficultà à respirà;
- Cattivu odore nantu à a cicatrice.
Questi segni ponu indicà chì una infezione si forma, chì richiede una valutazione esperta.