Chirurgia di fimosi (postectomia): cumu si face, ripresa è risichi
Cuntenutu
A cirurgia di fimosi, chjamata ancu postectomia, hà per scopu di rimuovere l'eccessu di pelle da u prepuziu di u pene è si face quandu altre forme di trattamentu ùn anu micca mostratu risultati pusitivi in u trattamentu di fimosi.
A cirurgia pò esse fatta cù anestesia generale o lucale è hè un metudu sicuru è simplice realizatu da un urologu o chirurgu pediatricu, essendu cumunemente indicatu per i masci trà 7 è 10 anni di età, ma pò ancu esse effettuatu in l'adolescenza o in età adulta , ancu se a recuperazione pò esse più dolorosa.
Vede e forme principali di trattamentu per fimosi.
Benefici di a chirurgia fimosi
A postectomia hè fatta quandu altre forme di trattamentu ùn sò micca state efficace in u trattamentu di fimosi è, in questi casi, porta parechji vantaghji cum'è:
- Diminuisce u risicu di infezzione genitale;
- Riduce u risicu d'infezzione di e vie urinarie;
- Impedisce l'apparizione di u cancheru di u pene;
Inoltre, a rimozione di u prepuziu sembra ancu diminuisce u risicu di cuntaminà infezioni di trasmissione sessuale, cum'è HPV, gonorrea o HIV, per esempiu. Tuttavia, fà a chirurgia ùn esenta micca a necessità di aduprà preservativi durante i rapporti sessuali.
Cura durante a recuperazione
A recuperazione da a chirurgia di fimosi hè relativamente rapida è in circa 10 ghjorni ùn ci hè nè dolore nè sanguinamentu, ma finu à l'ottu ghjornu pò esse un pocu disconfortu è sanguinamentu resultanti da l'erezioni chì ponu accade durante u sonnu è hè per quessa chì si consiglia di eseguisce sta cirurgia in a zitiddina, chì hè una situazione più faciule da cuntrullà.
Dopu a cirurgia, u duttore pò ricumandà di cambià u vestitu a mane dopu, caccendu a gasa cun cura è poi lavate a zona cun acqua è sapone, fendu casu à ùn sanguinà. À a fine, appiccate u prufume anesteticu cunsigliatu da u duttore è copre cù garza sterile, affinchì sia sempre secca. I punti sò generalmente rimossi in l'ottu ghjornu.
Per recuperà più rapidamente da a circuncisione hè ancu raccomandatu di piglià alcune precauzioni cume:
- Evite i sforzi in i primi 3 ghjorni, è duverebbe ripusà;
- Mette un saccu di ghjacciu in locu per riduce u gonfiu o quandu face male;
- Pigliate i analgistri prescritti da u duttore currettamente;
Inoltre, in u casu di un adultu o adolescente, hè cunsigliatu di ùn fà sessu per almenu 1 mese dopu a chirurgia.
Possibili rischi di sta chirurgia
Questa chirurgia, quandu hè fatta in un ambiente ospedaliero, hà pochi rischi per a salute, essendu ben tollerata è di recuperu veloce. Tuttavia, ancu s'ellu hè raru, cumplicazioni cume sanguinamentu, infezioni, restringimentu di u meatu uretrale, rimozione eccessiva o insufficiente di u prepuziu è di l'asimmetria di u prepuziu ponu apparisce, cun pussibile necessità di ulteriore chirurgia.