Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 12 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
11 Gravi Errori Alimentari Commessi Dai Salutisti
Video: 11 Gravi Errori Alimentari Commessi Dai Salutisti

Cuntenutu

I frutti è ligumi cultivati ​​cunventionalmente anu generalmente residui di pesticidi - ancu dopu à lavalli è sbuchjalli.

Tuttavia, i residui sò guasi sempre al di sotto di i limiti stabiliti da l'Agenzia di Prutezzione di l'Ambiente di i Stati Uniti (EPA) (1).

Eppuru, l'esposizione à longu andà à piccule quantità di pesticidi pò purtà à prublemi di salute, cumprese un risicu aumentatu di certi tumori è prublemi di fertilità (,).

A lista annuale Clean Fifteen ™ - publicata da u Gruppu di travagliu Ambientale (EWG) - classifica i frutti è ligumi più bassi in residui di pesticidi, principalmente basatu annantu à e prove USDA.

Per sviluppà a lista, l'EWG rivede 48 frutti è ligumi cumuni, non organici, cumprese l'articuli cultivati ​​in i Stati Uniti è impurtati (4).

A classificazione di ogni articulu riflette un puntu cumbinatu da sei metudi diversi di calculu di a contaminazione da pesticidi (5).

Eccu a lista Clean Fifteen 2018 - cuminciendu cù u menu contaminatu da pesticidi.

1. Avocatu

Stu fruttu sanu è grassu hà marcatu u primu postu per u produttu menu contaminatu da pesticidi (6).


Quandu u USDA hà testatu 360 avocados, menu di l'1% avianu residui di pesticidi - è di quelli cun residui, solu un tipu di pesticida hè statu trovu (7).

Tenite à mente chì i cibi sò preparati prima di l'analisi, cume lavanduli o sbuccianduli. Cum'è a pelle spessa di l'avocados hè tipicamente sbuchjata, a maiò parte di i so pesticidi sò rimossi prima di cunsumalli (1, 8).

L'Avocados sò ricchi di grassu monoinsatu sanu è una bona fonte di fibre, folati è vitamine C è K (9).

Riassuntu L'Avocatu cuntene u minimu pesticidi di qualsiasi pruduttu cumunu. A causa in parte di a so buccia spessa, menu di l'1% di avocados testati avianu qualchì residu di pesticidi.

2. Corn dolce

Meno di u 2% di u campu di mais dolce - cumpresu u granu nantu à a palla è i granelli congelati - avianu residui di pesticidi rilevabili (6, 10).

Tuttavia, sta classificazione ùn include micca residui di glifosatu, cunnisciutu ancu Roundup, un pesticida cuntruversu chì qualchì granu hè statu geneticamente mudificatu per risiste. A FDA hà iniziatu pocu fà a prova di u granu per i residui di glifosatu (10, 11).


Almenu 8% di u granu dolce - è a maiò parte di u granu amiduchju campu adupratu in l'alimenti trasfurmati - hè cultivatu da semi geneticamente modificati (GM) (5, 12).

Sè vo circate di evità l'alimenti GM è u glifosatu, cumprate prudutti di granu biologicu, chì ùn sò micca permessi di esse modificati geneticamente o spruzzati cù glifosatu.

Riassuntu U granu dolce hè generalmente bassu in pesticidi è faci facilmente a lista di u EWG. Tuttavia, sta analisi ùn hà micca testatu per u glifosatu di pesticidi, chì hè adupratu nantu à i culturi di granu geneticamente modificati.

3. Ananas

In i testi di 360 ananas, 90% ùn avianu micca residui di pesticidi rilevabili - in parte per via di a so pelle spessa è micca commestibile chì furnisce una barriera protettiva naturale (6, 13).

In particulare, l'EWG ùn hà micca cunsideratu a contaminazione di l'ambiente da i pesticidi aduprati per cultivà stu fruttu tropicale.

Per esempiu, i pesticidi di e piantazioni d'ananas in Costa Rica anu contaminatu l'acqua potabile, anu tombu i pesci è anu risicatu a salute per l'agricultori (,).


Dunque, l'ananas organicu - sia frescu, congelatu o in scatula - pò valere a pena di cumprà per incuraghjà metudi agriculi più durevuli.

Riassuntu A pelle spessa di l'ananas aiuta à minimizà a contaminazione di pesticidi di a carne di u fruttu. Eppuru, i pesticidi aduprati per cultivà l'ananas ponu cuntaminà l'approvvigionamentu d'acqua è dannà i pesci, cusì l'acquistu di u biologicu favurisce l'agricultura ecunumica.

4. Cavulu

Circa u 86% di i cavuli campionati ùn avianu residui di pesticidi rilevabili, è solu u 0.3% hà mostratu più di un tipu di pesticidi (6, 16).

Postu chì u cavulu produce cumposti chjamati glucosinolati chì dissuadenu insetti dannosi, sta verdura crucifera richiede menu spruzzatura. Sti stessi cumposti vegetali ponu aiutà à prevene u cancheru (,).

U cavulu hè ancu riccu in vitamine C è K, chì furnisce 54% è 85% di l'ingesta di u ghjornu di riferimentu (RDI) per 1 tazza (89 grammi) di foglie tritate, crude, rispettivamente (19).

Riassuntu U Cabbage hè una verdura à bassu pesticida chì cuntene cumposti chì prutegenu naturalmente da l'insetti è ponu riduce u risicu di u cancheru.

5. Cipolla

I residui di pesticidi sò stati rilevati nant'à menu di u 10% di e cipolle campionate, chì sò state analizate dopu chì i strati esterni di a pelle sò stati rimossi (6, 7, 8).

Ancu cusì, ci sò altre ragioni chì pudete vulete cunsiderà cumprà cipolle organiche. In un studiu di sei anni, e cipolle organiche eranu finu à u 20% più alte in flavonoli - cumposti chì ponu prutege a salute di u core - cà quelle cultivate cunvenziunale (,).

Questu pò esse perchè l'agricultura senza pesticidi incuraghjenu e piante à sviluppà i so cumposti naturali di difesa - cumpresi i flavonoli - contr'à insetti è altri parassiti ().

Riassuntu Mentre menu di u 10% di e cipolle testate mostranu residui di pesticidi, puderete ancu vulè optà per l'urganicu. E cipolle organiche tendenu à esse più alti in flavonoli chì pruteghjenu u core di quelli cultivati ​​cunvenziunale.

6. Piselli Dolci Congelati

Circa u 80% di i piselli dolci congelati campionati ùn avianu residui di pesticidi rilevabili (6, 23).

I piselli snap, tuttavia, ùn anu micca marcatu ancu. I piselli snap cultivati ​​in i Stati Uniti sò classificati cum'è u 20u vegetale u più pulitu, mentre i piselli snap importati sò classificati cum'è u 14 u vegetale u più contaminatu da pesticidi (4).

Questi punteggi più poveri per i piselli fritti sò in parte dovuti à a prova di tuttu u fragnu - cume i frittelli sò spessu manghjati cù a frusta. D'altra parte, i piselli dolci sò stati testati dopu à u bombardamentu. A baccala pò esse esposta direttamente à i pesticidi è hè cusì più prubabile di esse contaminata (8).

I piselli dolci sò una bona fonte di fibre è una ottima fonte di vitamine A, C è K (24).

Riassuntu A maggior parte di i piselli dolci ghjalati ùn portanu micca residui di pesticidi rilevabili. Tuttavia, i piselli fritti - chì sò tipicamente manghjati sani - sò più alti in residui di pesticidi.

7. Papaia

Circa u 80% di e papaia testate ùn avianu residui di pesticidi rilevabili, basatu annantu à l'analisi solu di a carne - micca di a pelle è di e sementi. A pelle aiuta à prutege a carne da i pesticidi (6, 7, 8).

Notevolmente, a maggior parte di e papai hawaiane sò state geneticamente modificate per resistere à un virus chì pò distrughje a cultura. Se preferite evità l'alimenti GM, sceglite u biologicu (, 26).

A papaia hè una grande fonte di vitamina C, chì furnisce 144% di a RDI in 1 tazza (140 grammi) cubi. Hè ancu una bona surghjente di fibre, vitamina A è folate (27).

Riassuntu Circa u 80% di e papaia sò libere da residui di pesticidi. Tuttavia, a maiò parte di e papaia sò geneticamente mudificate, allora sì hè un prublema, sceglite l'organicu.

8. Asparagus

Circa u 90% di l'asparagi esaminati ùn avianu micca pesticidi rilevabili (6).

Tenite à mente chì l'asparagus hè statu pruvatu dopu à u legnosu, u fondu di 2 cm (5 cm) di a lancia hè statu cacciatu è a parte comestibile risciacquata sottu à l'acqua di u rubinettu per 15-20 seconde, poi sguttata (6, 8, 28).

L'Asparagus porta un enzima chì pò aiutà à scumpressà u malathion, un pesticida comunemente adupratu contr'à i scarabeci chì attaccanu a verdura. Questa caratteristica pò riduce i residui di pesticidi nantu à l'asparagus ().

Questa verdura verde pupulare hè ancu una bona fonte di fibra, folatu è vitamine A, C è K (30).

Riassuntu A grande maggioranza di i campioni di asparagi ùn avianu micca residui di pesticidi misurabili. L'Asparagus cuntene un enzima chì pò aiutà à scumpressà certi pesticidi.

9. Mango

Nantu à 372 campioni di manghi, 78% ùn avianu micca residui di pesticidi misurabili. Stu fruttu tropicale è dolce hè statu pruvatu cù a buccia dopu avè lavatu sottu à l'acqua di u rubinettu è sguttatu (6, 8, 28).

Thiabendazole era u pesticida più cumunu in manghi contaminati. Stu chimicu agriculu hè cunsideratu pocu tossicu à dosi elevate, ma u residu truvatu annantu à u fruttu era assai bassu è ben sottu à u limitu di l'EPA (28, 31).

Una tazza (165 grammi) di mango vanta u 76% di l'RDI per a vitamina C è u 25% di l'RDI per a vitamina A (beta-carotene), chì dà à a carne u so culore aranciu brillante (32).

Riassuntu Quasi u 80% di e mangue eranu libere di residui di pesticidi rilevabili, è u pesticida u più cumunu era ben sottu à u limitu di l'EPA.

10. Melanzana

Circa u 75% di melanzane campionate eranu libere di residui di pesticidi, è micca più di trè pesticidi sò stati rilevati nantu à quelli chì anu residui. E melanzane sò state prima sciacquate cù acqua per 15-20 seconde, poi sguttate (6, 8, 33).

E melanzane sò suscettibili à parechji di i listessi parassiti cum'è i pumati, chì sò tramindui in a famiglia di a notte. Tuttavia, i pumati sò numeri 10 in a lista Dirty Dozen ™ di l'EWG di a maiò parte di i prudutti contaminati da pesticidi, chì ponu esse in parte per via di a so pelle più fina (4).

A melanzana hà una struttura carnosa chì ne face un bellu piattu principale per i vegetariani. Pruvate di taglià una melanzana di taglia media in fette spesse, spazzulate leggermente cù oliu d'oliva, spruzza cù spezie è grigliate per fà hamburger senza carne.

Riassuntu Vicinu à u 75% di melanzane analizate eranu libere di residui di pesticidi, malgradu u fattu chì sti campioni sò stati testati cù a buccia.

11. Melone Honeydew

A buccia grossa di melone melatu pruteghja da i pesticidi. Circa u 50% di i meloni melati campionati ùn avianu residui di pesticidi rilevabili (6).

Di quelli chì anu residui, micca più di quattru pesticidi è i so prudutti di scomponimentu sò stati identificati (6).

Honeydew impacca u 53% di u RDI per a vitamina C in 1 tazza (177 grammi) di palline di melone. Hè dinò una bona surghjente di putassiu è assai idratante, chì hè cumpostu da circa 90% acqua (34).

Riassuntu Circa a metà di i meloni melati testati eranu liberi da residui di pesticidi, è quelli chì anu residui ùn avianu più di quattru tippi diversi.

12. Kiwi

Ancu se pudete sbuchjulà a pelle sfocata di u kiwi, hè comestibile - senza cuntà una bona fonte di fibra. Dunque, i kiwi campionati sò stati risciacquati ma senza pelà (8).

In l'analisi, 65% di i kiwi ùn avianu micca residui di pesticidi rilevabili. Frà quelli chì anu residui, sò stati nutati finu à sei diversi pesticidi. In cuntrastu, e fragole - chì tenenu u primu postu in a Dozena Dirty - avianu residui di 10 diversi pesticidi (4, 6).

In più di a fibra, u kiwi hè una fonte stellare di vitamina C - furnisce 177% di u RDI in un solu fruttu mediu (76 grammi) (35).

Riassuntu Circa 2/3 di i kiwi campionati ùn avianu micca quantità misurabili di residui di pesticidi. Frà quelli chì anu residui rilevabili, eranu presenti sei pesticidi diversi.

13. Cantalupu

Di i 372 cantalupi testati, più di u 60% ùn avia residui di pesticidi rilevabili, è solu u 10% di quelli cun residui avianu più di un tippu. A scorza grossa furnisce una certa prutezzione contra i pesticidi (6, 7).

Tuttavia, i batteri dannosi ponu cuntaminà a crosta di u melone è trasfurmassi in carne quandu si taglia u melone. A scorza nettata di u fruttu è i bassi livelli di acidi a rendenu favurevule per i batteri ().

Per aiutà à rimuovere i batteri - è potenzialmente alcuni residui di pesticidi - duvete lavà u melone è altri meloni cun un pennellu di prudutti puliti è acqua fresca di u rubinettu prima di taglià. Mantene sempre i meloni tagliati refrigerati per riduce u risicu di avvelenamentu alimentariu.

Una porzione di 1 tazza (177 grammi) di melone impacca più di u 100% di a RDI sia per a vitamina A (cum'è beta-carotene) sia per a vitamina C (37).

Riassuntu Più di u 60% di i cantalupi testati ùn anu micca residui di pesticidi misurabili. Lavate sempre è lavate a scorza di i cantalupi prima di taglià - micca solu per riduce i residui di pesticidi, ma ancu per eliminà i batteri potenzialmente dannosi.

14. Cavolfiore

In più di u fattu chì u 50% di i cavolfiore testati ùn cuntenenu residui di pesticidi rilevabili, nimu di quelli chì anu residui avianu più di trè pesticidi diversi (6, 7).

U pesticida imidacloprid hè statu trovu chì cuntamina 30% di campioni di cavolfiore. Benchì i livelli di residui eranu ben al di sotto di u limitu EPA, vale a pena di nutà chì imidacloprid è pesticidi simili sò ligati à a diminuzione di e pupulazioni di api è di api selvatiche (7,,).

Cum'è un terzu di l'alimentazione mundiale dipende da a pullinizazione da l'ape è da altri insetti, a scelta di u cavolfiore organicu pò aiutà à sustene l'agricultura ecunumica (40).

U cavolfiore hè una grande fonte di vitamina C, imballendu u 77% di l'RDI per 1 tazza (100 grammi) di fioretti crudi (41).

Inoltre, u cavolfiore è altri vegetali cruciferi sò ricchi di cumposti vegetali chì aiutanu à riduce l'infiammazione è ponu riduce u risicu di cancru è malatie cardiache ().

Riassuntu Circa a metà di i cavolfiori campionati eranu privi di pesticidi. Eppuru, un pesticida assuciatu pò dannà l'ape, chì sò vitali per a polinizazione di i culturi alimentari. Dunque, u cavolfiore urganicu hè a scelta a più intelligente per l'ambiente.

15. U brocciu

Di 712 campioni di sta verdura crucifera, circa 70% ùn avianu micca residui di pesticidi rilevabili. Inoltre, solu u 18% di quelli chì anu residui avianu più di un pesticida (6, 43).

U brocciu ùn hè micca fastidiatu da tanti parassiti quant'è qualchì verdura perchè trasuda i stessi cumposti vegetali chì dissuadenu l'insetti - glucosinolati - cum'è u cavulu. A maiò parte di i pesticidi applicati à u brocciu tumbanu i funghi è e erbacce piuttostu chè l'insetti (, 43).

Cum'è l'altri ligumi cruciferi, u brocciu hè riccu in cumposti vegetali chì aiutanu à riduce l'inflamazioni è u risicu di cancheru. Hè ancu riccu in vitamina C è vitamina K, chì furnisce 135% è 116% di a RDI in 1 tazza (91 grammi) di fioretti crudi, rispettivamente (, 44).

Riassuntu Circa u 70% di i campioni di broccoli eranu liberi di residui di pesticidi, in parte perchè u vegetale cuntene i so propri repellenti d'insetti naturali.

U Bottom Line

Se u vostru bilanciu face una sfida per cumprà prudutti biulogichi ma site preoccupatu per l'esposizione à i pesticidi, Clean Fifteen di l'EWG sò boni scelte cultivate cunvenziunale cun una contaminazione relativamente bassa di pesticidi.

I test di i prudutti venduti in i Stati Uniti mostranu chì i Quindici Puliti - cumpresu avocado, cavulu, cipolla, mango, kiwi è broccoli - cuntenenu spessu pochi o micca residui di pesticidi rilevabili. Inoltre, questi residui sò ben in i limiti EPA.

Puderete ancu riduce a vostra esposizione à i pesticidi sciacquendu i vostri prudutti sottu à l'acqua currente per circa 20 secondi, dopu scurgendu (45).

Eppuru, certi pesticidi sò assurbiti in i frutti è ligumi, dunque ùn pudete micca eliminà l'esposizione cumpletamente.

Tenite à mente chì l'EWG incuragisce e persone chì si ponu permette i prudutti biologichi per cumprà, postu chì i pesticidi ponu avè effetti dannosi per l'ambiente è ponu pone risichi sani per a salute.

Publicazioni Affascinanti

Tinidazole

Tinidazole

Un altru medicamentu imile à u tinidazole hà cau atu u cancheru in l'animali di laburatoriu. Ùn i à e u tinidazole aumenta u ri icu di viluppà u cancheru in l'animali ...
Urticaria

Urticaria

L'urticaria hè alzata, pe u prurigino a, urti ro i (ceppi) nantu à a uperficia di a pelle. Pò e e una reazione allergica à l'alimentu o à a medicina. Puderanu ancu cum...