9 benefizii per a salute di u tè verde
Cuntenutu
U tè verde hè una bevanda prodotta da a foglia di u Camellia sinensis, chì hè riccu in cumposti fenolici, chì agiscenu cum'è antioxidanti, è nutrienti chì furniscenu parechji benefici per a salute, cumprese a prevenzione è u trattamentu di varie malatie.
A presenza di flavonoidi è catechine guarantiscenu e pruprietà di u tè verde, cum'è effetti antioxidanti, antimutageni, antidiabetici, antiinflamatori, antibatterici è antivirali, è ancu prupietà chì impediscenu u cancheru. Stu tè si pò truvà in forma di polvere solubile, capsule o sacchetti di tè, è pò esse acquistatu in supermercati, magazini in linea o prudutti naturali.
Cumu piglià
Per avè tutti i benefici di u tè verde, 3 à 4 tazze à u ghjornu devenu esse pigliate. In casu di capsule, si consiglia di piglià 1 capsula di tè verde 30 minuti dopu i pranzi 2 à 3 volte à ghjornu secondu i cunsiglii di u duttore o nutrizionistu. U tè verde si deve cunsumà trà i pasti, postu chì diminuisce l'assorbimentu di minerali cum'è u ferru è u calciu.
Durante a gravidanza è l'allattamentu, a vostra assunzione di ghjornu ùn deve micca supera 1 à 2 tazze à ghjornu, perchè pò aumentà a frequenza cardiaca.
Possibili effetti collaterali
Hè impurtante micca di cunsumà più di a quantità raccomandata per ghjornu perchè pò causà insonnia, irritabilità, nausea, acidità, vomitu, tachicardia è aumentu di a frequenza cardiaca, per esempiu. Inoltre, pò interferisce cù l'assorbimentu di ferru.
Contraindicazioni
U tè verde deve esse pigliatu cun prudenza da e persone chì anu prublemi di tiroide, postu chì certi studii indicanu chì u tè verde puderia alterà u so funziunamentu, dunque hè impurtante cunsultà un duttore. E persone chì anu insonnia devenu ancu evità di beie tè, chì cuntene caffeina, chì pò interferisce cù u sonnu.
Deve ancu esse evitata da e persone cù insufficienza renale, anemia, ulcere gastriche è gastrite, è ancu da e persone chì usanu farmaci anticoagulanti.