Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Pruritu in l'annu: ciò chì pò esse è chì fà - Salute
Pruritu in l'annu: ciò chì pò esse è chì fà - Salute

Cuntenutu

U pruritu in l'anu hè un sintomu assai cumunu chì di solitu dura per pocu tempu è succede per sudazione eccessiva, ingestione costante di alimenti più irritanti da u sistema digestivu o a presenza di feci in a zona anale, in particulare in i zitelli, chì sempre ùn sà micca cumu pulisce u culo currettamente.

Tuttavia, quandu questu pruritu hè assai intensu o ùn sparisce micca cù l'igiene curretta di u locu, pò esse causatu da altre cundizioni, cum'è a presenza di vermi in l'intestinu o emorroidi, per esempiu.

U pruritu in l'anu hè di solitu curabile è u so trattamentu deve esse fattu cù l'igiene curretta di sta regione di u corpu è l'usu di unguenti corticosteroidi o di ossidu di zincu è unguentu di canfora per alleviare u disagiu, in più di u trattamentu specificu per ogni causa.

Pruvate per identificà a causa di u pruritu

Per identificà a causa pussibile di pruritu di l'annu, fate u nostru test in linea, selezziunendu ciò chì sente:

  1. 1. Dolore o difficultà à defecà
  2. 2. Presenza di sangue nantu à a carta igienica
  3. 3. Peeling è rossu in l'annu
  4. 4. Presenza di picculi punti bianchi in u banchittu
  5. 5. Pruritazione apparsu durante o dopu l'usu di l'antibiotici
  6. 6. Pruritazione chì apparisce o s'aggrava dopu à l'epilazione, dopu avè purtatu qualchì tippu di biancheria intima o assorbente
  7. 7. Pruritu chì hè natu dopu sessu anale senza prutezzione

4. Vermi intestinali

Prurite in l'annu, in particulare in i zitelli, hè un sintimu assai cumunu di u vermu oximorone. U pruritu causatu da stu vermu hè di solitu intensu è si verifica soprattuttu di notte perchè hè u tempu chì u vermu femminile và in a zona anale per pone l'ove. Per cunfirmà chì u zitellu hà u vermu, duvete verificà a presenza di u vermu o macchie bianche nantu à i bordi di l'anu è cunsultà un duttore per avè l'esame è inizià u trattamentu più adattu.


I pinworms sò trasmessi da u cunsumu d'acqua o di alimenti contaminati o da u cuntattu cù l'uggetti cuntaminati cù l'ova di u vermu, per esempiu. Inoltre, un'altra forma di trasmissione hè fecale-orale in cui quandu si gratta l'area anale, ùn si lava micca e mani è mette a manu in bocca, manghjate l'ova di verme.

In e donne adulte, u vermu pò esce da l'anu è andà in a regione di a vagina è di a vulva è causà pruriti severi in l'anu è a vagina.

Cosa da fà: u trattamentu per l'ossuru deve esse guidatu da un clinicu è deve cuntene vermifugi cum'è albendazole o mebendazole, per esempiu. Tutti in a famiglia chì anu un cuntattu direttu cù a persona colpita devenu esse trattati. Inoltre, alcune precauzioni igieniche devenu esse pigliate durante u trattamentu, cume lavassi e mani dopu aduprà u bagnu è dopu avè grattatu l'anu, pulisce i ghjoculi di u zitellu, lavendu i vestiti è u lettu di a persona interessata separatamente è aduprendu un aspirapolvere spessu. da l'ambiente. Vede altre cure igieniche è cumu si face u trattamentu oxyurus.


5. Usu di antibiotici

Esse pigliatu un antibioticu o avè adupratu stu tippu di medicamentu di recente, pò alterà a flora batterica di l'intestinu è di l'anu, chì eliminanu e cattive è e bone batterie, favurendu a multiplicazione di u fungu Candida albicans è l'apparizione di candidiasi, per esempiu, chì provoca prurito in l'annu.

Inoltre, unu di l'effetti secundarii di l'antibiotici pò esse a diarrea, chì irrita a pelle in a zona anale è pò causà prurite in l'annu.

Cosa da fà: se utilizate l'antibioticu, duvete cumunicà à u duttore chì hà prescrittu l'antibioticu i sintomi di prurigazione anale o diarrea in modu chì a misura migliore per finisce i sintomi hè cunsigliata. Generalmente, u trattamentu pò includere l'usu di unguenti corticosteroidi per riduce l'irritazione in l'annu da a diarrea o unguenti antifungali per trattà a candidiasi. Inoltre, pudete aduprà probiotici cum'è kefir o yogurt naturale senza zuccheru, mentre aduprate l'antibioticu per prevene a flora batterica incontrollata è cunduce à l'apparizione di diarrea o prurito in l'anu. Amparate tutti i benefici per a salute di l'usu di probiotici.


6. Allergia

Alcune allergie causate da prudutti d'igiene cume a carta igienica profumata o culurita, deodorante intimu, talc in polvere o sapone profumatu ponu causà irritazioni o piaghe nantu à a pelle è, dunque, prurito anale.

Inoltre, a cera depilatoria, u materiale assorbente o u tippu di tessutu in a biancheria intima ponu causà allergie, chì ponu ancu causà irritazione di a pelle è prurito in l'anu.

Cosa da fà: in questu casu, unguentu corticosteroide pò esse adupratu per alleviare l'inconfortu è diminuisce a reazione allergica, riducendu prurite in l'annu. Inoltre, altre misure sò raccomandate per evità allergie in a zona anale, cume l'usu di carta igienica senza profumi, incolore è soffice, evitendu l'usu di un deodorante intimu, talcu o sapone profumatu chì pò causà irritazione di a pelle è causà prurito in l'anu.

7. Emorroidi

L'emorroide si verifica per via di l'infiammazione è di u gonfiore di i vini sanguini sottu à a pelle è intornu à l'anu, chì di solitu causanu dolore è sanguinamentu quandu si evacuanu, ma sò ancu spessu accumpagnati da pruriti in l'anu.

Inoltre, l'emorroidi pò rende difficiule a pulizia di a zona anale è causà prurite.

Cosa da fà: per riduce a prurite in l'anu, si pò aduprà unguenti anestetichi o basati nantu à corticosteroidi o anticoagulanti, o piglià antiinfiammatori cum'è ibuprofene o diclofenac, per esempiu, chì devenu esse prescritti da u duttore. Inoltre, altre misure per trattà emorroidi è riduce i pruriti in l'annu sò l'usu di emollienti fecali, cum'è docusate o psyllium, bagni di sitz in acqua calda per 10 minuti dopu ogni muvimentu intestinale o l'usu di pacchetti di ghiaccio per riduce u gonfiore. È allevia i sintomi. Inoltre, duvete evità di aduprà carta igienica è preferite lavà a zona anale ogni volta chì evacuate, asciugandosi cun un asciugamanu pulitu è ​​dolce. Scuprite più opzioni di trattamentu di emorroidi.

8. Infezzioni

Infezioni chì ponu causà prurito in l'annu includenu:

  • Ciak levitu: a candidiasi hè a causa più cumuna di prurigazioni in l'annu chì si verifica quandu ci hè un sbilanciu di a flora batterica causata da una povera igiene, da un sistema immunitariu indebolitu, cum'è in u casu di a diabete o l'HIV, per esempiu, sudazione eccessiva è calore da attività fisiche, obesità o usu di antibiotici;
  • Infezzione di Scabbia: a scabbia, chjamata scientificamente scabbia, si verifica per via di un'infezzione da l'acaru Sarcoptesscabiei è pò causà pruriti intensi, cù a furmazione di placche rossu in a zona anale, in più di prurite in tuttu u corpu;
  • Infezzione di pidochju pubicu: st'infezzione, cunnisciuta ancu cum'è Chato, hè causata da u pidochju Phthirus pubis, chì infecta i capelli pubichi, pruvucendu forti pruriti in a regione anale è pubica;
  • Infezioni di trasmissione sessuale: Anus pruriginoso pò esse unu di i sintomi di alcune infezioni di trasmissione sessuale cum'è HPV, herpes genitale, sifilide è gonorrea, per esempiu.

Inoltre, un'altra infezzione chì pò causà prurite in l'anu hè l'eritrasma, un'infezzione causata da i batteri Corynebacterium minutissimum chì provoca ancu sbucciatura è rossu in a zona anale, inguine è cosce, essendu più cumuni in diabetichi è in persone obese.

Cosa da fà: in quessi casi, hè megliu circà aiutu medicu per identificà u tippu pussibule d'infezzione è inizià u trattamentu più adattu, chì pò cumprende l'usu di antifungali, antibiotici o antivirali.

Rimediu casanu per prurito anale

Un bon rimediu casanu per l'anus pruriginante hè di aduprà un unguentu di strega avellana perchè hà un'azione astringente è antiinfiammatoria chì calma l'irritazione.

Ingredienti

  • 60 ml di paraffina liquida
  • 4 cucchiai di corteccia di strega
  • 60 ml di glicerina

Modu di preparazione

Mettite a paraffina è a strega in una padella è bollite per 5 minuti. Poi strain è aghjunghje 30 ml di glicerina à u mischju. Pone in un contenitore cù un coperchio è conserva in a frigorifera. Aduprate ogni ghjornu, 3 à 4 volte à ghjornu, per un massimu di una settimana.

Quandu andà à u duttore

Hè impurtante di cunsultà un proctologu quandu si presenta sintomi in a zona anale chì includenu:

  • Ache;
  • Sanguinamentu;
  • Perdita di sensibilità di a pelle;
  • Sensazione chì a pelle hè più spessa;
  • Presenza di pus.

Inoltre, se u pruritu anale ùn migliora micca in 2 settimane, ancu cù misure d'igiene, l'usu di unguenti o cambiamenti in a dieta, per esempiu, si deve circà aiutu medicu per fà u diagnosticu currettu è inizià u trattamentu indicatu per alleviare i sintomi sintomi.

Vi Ricumandemu

Chì a stella di football Sydney Leroux manghja per mantene l'energia

Chì a stella di football Sydney Leroux manghja per mantene l'energia

emu impazienti di vede a quadra Naziunale di Calcio Femminile di i tati Uniti andà in u campu di a FIFA Women' World Cup in Vancouver tu me e, cù a o prima partita l'8 di ghjugnu co...
Cumu pulisce in profondità a vostra cucina è * In realtà * Kill Germs

Cumu pulisce in profondità a vostra cucina è * In realtà * Kill Germs

L'utilizemu di più, ciò chì ignifica chì hè carcu di microbi, dicenu l'e perti. Eccu cumu fà u vo tru paziu di cucina pulito è icuru.A cucina hè u locu ...