Tuttu nantu à a liposuzione non invasiva
Cuntenutu
- Cumu hè fatta una liposuzione non invasiva
- Quandu possu vede u risultatu finale?
- Quante sessione da fà
- Cumu migliurà i risultati
A liposuzione non invasiva hè un metudu innovatore chì utilizza un dispositivu di ultrasuoni specificu per eliminà u grassu lucalizatu è a cellulite. Ùn hè micca invasivu perchè ùn usa micca prucedure cunsiderate invasive, cum'è l'usu di una agulla, nè hè una chirurgia. In fattu, a liposuzione non invasiva si riferisce à u trattamentu esteticu chjamatu lipocavitazione, chì pò esse realizatu in cliniche di trattamentu esteticu da un prufessiunale qualificatu cum'è dermatologu o fisioterapeuta specializatu in dermatu funzionale.
A lipocavitazione, cume si deve chjamà, hè una prucedura chì ùn provoca dolore o fastidiu è chì pò esse effettuata settimanalmente, per sessioni 7-20 secondu a quantità di zone chì vulete trattà è a quantità di grassu chì vulete eliminà. Stu tipu di trattamentu esteticu hè particularmente indicatu per quelli chì sò in u pesu ghjustu, o assai vicinu à l'ideale, ma chì anu u grassu localizatu.
U so risultatu pò esse vistu in a prima sessione di trattamentu, ma hè progressivu.
Cumu hè fatta una liposuzione non invasiva
Prima di effettuà a procedura, hè necessariu fà una valutazione approfondita di u corpu, delimitando tutte e zone chì saranu trattate. Allora u terapeuta deve applicà un gelu è poi inizià u trattamentu, muvendu l'ultrasu in movimenti circulari per tuttu u tempu di trattamentu, chì pò varià da 30-45 minuti per regione. Per chì a procedura sia effettuata uttenendu risultati eccellenti, hè necessariu fà una piega di u grassu è poi trascinà l'attrezzatura sopra. Stu tipu di trattamentu ùn hà micca rischi per a salute, ùn aumenta micca u colesterolu, nè pò causà brusgiature.
A liposuzione non invasiva pò esse fatta in praticamente tutte e zone di u corpu chì accumulanu grassu, cum'è a regione addominale, fianchi, cosce, natiche, braccia, gambe è linea di bracciu. Tuttavia, in a zona vicinu à l'ochji è nantu à i seni ùn pò micca esse eseguita.
Quandu possu vede u risultatu finale?
U risultatu hè visibile subitu dopu à u primu trattamentu, induve si pò rimarcà una riduzione di 3-5 cm, tuttavia u risultatu diventa di più in più visibile quant'è più trattamenti chì fate, dunque u risultatu finale si ottiene solu dopu tutti i trattamenti. sessioni.
Sta tecnica rompe a membrana di l'adipociti, chì sò e cellule chì immagazzinanu u grassu, è questu hè eliminatu naturalmente da u corpu, attraversu u sistema linfaticu. U grassu mubilizatu ùn cade micca in u sangue, dunque ùn ci hè risicu di una crescita di u colesterolu è di l'accumulo di placche ateromate in l'internu di l'arterie.
Quante sessione da fà
Hè cunsigliatu trà 8 à 10 sessioni di lipocavitazione, chì ponu esse effettuate cù un intervallu di 1-2 volte à settimana. Di solitu ogni sessione dura trà 30-45 minuti secondu u locu è a quantità di grassu depositu.
Cumu migliurà i risultati
Per compie stu trattamentu, hè necessariu avè un drenu linfaticu manuale o sessione di pressoterapia, è praticà qualchì eserciziu d'intensità moderata à alta, finu à 48 ore dopu a prucedura. Cusì, u corpu pò spende u grassu chì hè statu cacciatu da a piega, senza stallassi torna.
Hè ancu necessariu di beie 2 litri d'acqua o tè verde, senza zuccheru nè edulcorante, tutta a ghjurnata, in più d'avè una dieta sana, è senza grassu è zuccheru.