Funghi allucinogeni - cunnoscenu i so effetti
![𝗧𝗛𝗜𝗦 is How Human Intelligence Evolved from 𝗣𝘀𝘆𝗰𝗵𝗲𝗹𝗶𝗰 𝗠𝘂𝘀𝗵𝗿𝗼𝗼𝗺𝘀 🤯](https://i.ytimg.com/vi/ADfMvAut4wQ/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
I funghi allucinogeni, chjamati ancu funghi magichi, sò tippi di funghi chì crescenu in i terreni è chì anu sostanze psicoattive capaci di prumove cambiamenti in e regioni cerebrali è alterà a percezione di a persona di e cose chì li circondanu.
Stu tipu di droga naturale pò esse cunsumatu in a so forma naturale, cottu, seccu o in forma di tè, chì hè a forma più aduprata. L'effetti di sta droga varienu secondu a cundizione generale di a persona è a forma di cunsumu di u fungu, chì ponu esse distorsioni visuale, aumentata fiducia in sè stessi è sentimenti di euforia, per esempiu. Cunnosce altre droghe naturali è i so effetti.
![](https://a.svetzdravlja.org/healths/cogumelos-alucingenos-conheça-os-seus-efeitos.webp)
Effetti di i funghi allucinogeni
Malgradu u so nome, i funghi causanu raramente allucinazioni, solu quandu si cunsumanu in grande quantità. Ciò chì accade quandu i funghi magichi sò cunsumati hè u cambiamentu in a percezione di ciò chì hè intornu à a persona, è pò esse difficiule per distingue trà fantasia è realtà.
L'effetti ponu varià secondu u statu di salute generale di a persona, sì a persona utilizza altre droghe in listessu tempu è a quantità di funghi cunsumati, l'effetti principali sò:
- Aumentata sensibilità perceptuale;
- Sensazione di benessere;
- Aumentata fiducia in sè;
- Aumenta a pressione sanguigna è a temperatura di u corpu;
- A frequenza cardiaca aumentata;
- Cambiamentu di cuscenza, d'umore è di penseri, cunnisciutu popularmente cum'è "viaghju";
- Dilatazione pupulare;
- Sturdimentu;
- Somnolenza;
- Debbulezza musculare;
- Distorsioni visuale è sensoriale, cume aloni di luce è culori vivi.
Calchì volta a ghjente pò sperimentà l'effetti negativi di i funghi magichi, essendu chjamati "cattivu viaghju", chì hè caratterizatu da a presenza di allucinazioni, panicu, paura, paranoia è ansietà.
Cum'è cù tutte e droghe, u cunsumu frequente o in grande quantità di funghi pò purtà certi risichi per a salute di a persona, cum'è agitazione, perdita di cuntrollu musculare, crisi, paranoia, psicosi, arrestu cardiacu è coma. Scuprite chì sò l'effetti nantu à a salute è e cunsequenze di e droghe.
Cumu cunsumà
I funghi ponu esse manghjati in a so forma naturale, cottu, seccu o in forma di tè. Dopu à a cunsumazione di tè à i funghi, l'effetti cumpariscenu dopu à 25 à 30 minuti è duranu trà 4 è 6 ore. In u casu di u cunsumu di funghi crudi, l'effetti sò più intensi è più veloci, cumpariscenu dopu à circa 5 à 10 minuti, perchè e sostanze psicoattive in i funghi ùn cambianu micca cù a temperatura aduprata per fà u tè.
I generi principali di funghi allucinogeni truvati in Brasile sò Psilocybe è Panaeolus, malgradu e spezie Amanita muscaria esse u più pupulare cunsumatu.
Cumu travaglianu
I Funghi anu in a so cumpusizione una sustanza psicoattiva chjamata psilocibina, chì hè cunvertita in l'organisimu in psilocina, chì hè u principale rispunsevule di l'effetti allucinogeni di i funghi, postu chì agisce direttamente nantu à u cervellu, ligendu regioni chì nurmalmente ùn cumunicanu micca è bluccendu u effetti di a serotonina resultendu in effetti simili à LSD, ma più leggeri è di durata più corta. Capite ciò chì hè a serotonina è à chì serve.