Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 2 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Nuvembre 2024
Anonim
Benjamin Constant  «Discorso sulla libertà degli antichi paragonata a quella dei moderni»
Video: Benjamin Constant «Discorso sulla libertà degli antichi paragonata a quella dei moderni»

Cuntenutu

Manghjà pianu pianu si diluisce perchè ci hè u tempu per chì a sensazione di sazietà ghjunghje à u cervellu, indicendu chì u stomacu hè pienu è chì hè ora di smette di manghjà.

Inoltre, più si masticava è inghjuttite piccule porzioni di cibu, più stimulu hè mandatu in l'intestinu per spostassi, diminuendu a tendenza à a stinzia è ancu migliorendu a digestione.

Tuttavia, ci sò altri benefici di manghjà pianu. Un elencu di i principali hè:

1. Diventa magru

A perdita di pesu accade perchè, quandu manghjate pianu, u signale mandatu da u stomacu à u cervellu, per indicà chì hè dighjà pienu, hà u tempu d'arrivà prima d'avè manghjatu 2 piatti di cibu.

Quandu manghjate veloce, questu ùn accade più è, dunque, cunsumate una quantità maiò di alimentu è calorie finu à chì a sazietà arriva.


2. Migliora a digestione

Masticà bè l'alimentu facilita u prucessu di digestione perchè, in più di macinà megliu l'alimentu, aumenta ancu a produzzione di saliva, chì facilita l'azzione di l'acidu gastricu. Quandu accade questu, l'alimentu stà in u stomacu per menu tempu è hè ancu pussibule di cuntrullà i sintomi di bruciori di stomacu, gastrite o reflux.

3. Aumenta a sensazione di sazietà

L'abitudine di manghjà veloci, in più di favurisce l'ingestione di alimenti in quantità più grande, diminuisce ancu u cuntattu di l'alimentu cù e papille gustative, chì sò rispunsevuli di a percezione di u gustu è di l'emissione di u messaghju di soddisfazione è sazietà in u cervellu .


À u cuntrariu, manghjà pianu pianu permette di tastà l'alimentu più faciule, ciò chì riduce dinò a vostra dipendenza da sapori artificiali è cibi trasfurmati.

4. Diminuta l'ingestione di fluidi

Riduce u cunsumu di liquidi in u pastu pò ancu aiutà à riduce e calorie ingerite, soprattuttu quandu si tratta di bevande cù parechje calorie cum'è bibite analcoliche, succhi industrializzati o naturali.

Ma ancu quandu si tratta d'acqua, beie più di 1 tazza (250 ml) pò diminuisce l'efficienza di a digestione è purtà à a necessità di sente un stomacu pesante dopu ogni pastu. Quessa pò fà chì u prossimu ripastu prova à ripete quellu "pesu" in u stomacu cun più acqua, fluidi calurichi o ancu di più cibu, facilitendu l'aumentu di pesu.

5. Aumenta u gustu di l'alimentu

Fighjendu u cibu, sentendu u so aroma è piglià un tempu adeguatu per manghjà aiuta à riduce u stress è rilassatevi à u mumentu di u pastu, permettendu di gode di u gustu di l'alimentu è di fà manghjà un mumentu di piacè.


Cumu manghjà più pianu

Per pudè manghjà più pianu, si deve pruvà à manghjà sedendu à tavulinu, evitendu u divanu o u lettu, evitendu l'usu di a televisione durante u pastu, aduprendu sempre i piattelli per manghjà invece d'utilizà e vostre mani è cunsumendu insalata cum'è antipastu o suppa calda.

Avà fighjate stu video è scopre ciò chì si pò manghjà senza ingrassà:

Posti Populari

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Chjappu in l'anu: chì pò esse è chì fà

Ci ò parechje cau e chì ponu cau à un nulu in l'anu, alcune di elle, cum'è emorroidi, ùn ò micca gravi è ponu pari ce enza trattamentu pecificu, ma altri, cu...
Dieta per definisce l'abdomen

Dieta per definisce l'abdomen

U più grande ecretu alimentariu chì vi permette di defini ce è viluppà i vo tri ab hè di aumentà a vo tra a unzione di proteine, riduce a vo tra a unzione di alimenti gra...