Cumu aiutà u zitellu à striscia più veloce
Cuntenutu
U criaturu di solitu cummencia à strisgià trà 6 è 10 mesi, perchè in questu stadiu hè dighjà capace di stende nantu à u stomacu cù a testa alta è hà digià abbastanza forza in e so spalle è in i so bracci, è ancu in a schiena è u troncu per striscià.
Allora se u vostru zitellu hà dighjà un interessu à striscia è pò stà solu senza sustegnu, i vostri caregivers ponu aiutà à striscia cù alcune strategie semplici, cum'è quelle sottu:
- Alzate u zitellu in aria: mentre li parlava o li cantava, perchè questu u face cuntrattà i musculi addominali chì l'aiuteranu à amparà à striscia;
- Lasciate u zitellu a maiò parte di u tempu in terra, stesu nantu à u stomacu: evità di mette u criaturu in u seggiolu o in u seggiolu, face chì u criaturu s'abbitissi à u pianu è sviluppi una forza musculare più grande in e spalle, i bracci, a schiena è u troncu, appruntendu si à strisgiulà;
- Metti un spechju davanti à u criaturu quandu u zitellu hè stesu nantu à u stomacu: perchè questu u face attirà da a so maghjina è hè più dispostu à avvicinassi à u spechju;
- Mette i ghjoculi di u zitellu un pocu luntanu da ellu: cusì ch'ellu prova à chjappà lu solu.
- Pone una manu nantu à a sola di u pede di u zitellu, quandu hè dighjà falatu: Questu u farà di manera naturale, quandu si stende, forza contr'à e so mani è striscia.
- Striscendu accantu à u criaturu: quandu osserva cumu si face, u zitellu tende à vulè imità u muvimentu, facilitendu u so amparera.
A maiò parte di i criaturi cumincianu à striscia à 6 mesi, ma ogni zitellu si sviluppa in modu diversu è ùn pudete micca paragunà u vostru sviluppu cù quellu di l'altri zitelli. Tuttavia, se u zitellu hà digià arrivatu à 10 mesi è hè ancu incapace di trascinà, ci pò esse un ritardu in u sviluppu, chì duveria esse investigatu da u pediatra.
Fighjate u video per amparà cumu si sviluppa u zitellu è cumu si pò aiutà à trascinà:
Cumu assicurà a sicurezza di u zitellu chì hè strisciante
Per assicurà a sicurezza di u zitellu chì hè strisciante, è scopre un novu mondu davanti à voi, duvete:
- Copre tutte e prese murali è eliminà tutti i fili chì ponu causà incidenti;
- Cacciate l'uggetti da u pianu chì u zitellu possa inghjuttà, inciampà o ferisce;
- Veste u zitellu cù vestiti chì facilitanu u so muvimentu;
- Ùn lasciate micca linzoli è coperte in terra chì puderebbenu suffucà u zitellu.
Un bonu cunsigliu hè di mette i vostri ghjinochji per u zitellu per impedisce chì e ghjinochje diventanu rossi è mette calzetti o scarpi per chì i pedi ùn si friddi micca.
Inoltre, i scarpi di u zitellu chì hè strisciante devenu esse rinfurzati in fronte per prutege i diti minori è per avè una durabilità più grande.
Dopu chì u zitellu sia capace di rampicà solu, hè prubabile chì in pochi mesi cumminci à avventurassi fora è vulè marchjà, à pusà nantu à u scaffale o à u lettu, allenendu u so equilibriu corpu. In questa prossima fase di sviluppu di u zitellu pò sembrà tentatore di mette u zitellu annantu à un camminatore per ch'ellu amparassi à camminà più veloce, tuttavia questu ùn hè micca ideale. Eccu cumu insegnà à u vostru zitellu à marchjà più veloce.