Cumu beie acqua in fallimentu renale crònicu

Cuntenutu
Generalmente, a quantità di fluidi chì ponu esse ingeriti da i pazienti cun insufficienza renale cronica hè trà 2 à 3 vetri di 200 ml ciascuna, aghjuntu à u volumu di urina eliminatu in un ghjornu. Vale à dì, se u paziente cun fallimentu renale piglia 700 ml di pipì in un ghjornu, pò beie quella quantità d'acqua più 600 ml à ghjornu, à u massimu.
Inoltre, a quantità d'acqua permessa varieghja ancu secondu u clima è l'attività fisica di u paziente, chì pò permettà una più grande assunzione di liquidi se u paziente trasuda assai.
Tuttavia, a quantità di fluidi chì ponu esse ingeriti da u paziente deve esse cuntrullata da u duttore o nutrizionista dopu à un test di urina chjamatu liquidazione di creatinina chì valuta a funzione renale è a so capacità di filtrà i fluidi corporei.

Cumu cuntrollà a quantità di liquidi
Cuntrullà a quantità di fluidi cunsumati durante u ghjornu hè impurtante per evità di sovraccaricà i reni è l'apparizione di complicazioni, è si consiglia di scrive a quantità di fluidi ingeriti, bevi solu quandu avete a sete è evite di beie per abitudine o in un modu suciale, cum'è in questi casi ci hè una tendenza à cunsumà una quantità più grande di quella indicata da u duttore.
Inoltre, una punta chì aiuta à cuntrullà a quantità di liquidi hè di aduprà piccule tazze è bichjeri, da pudè avè più cuntrollu di a quantità cunsumata.
Hè impurtante di cuntrullà l'ingestione micca solu d'acqua ma ancu di acqua di coccu, ghiacciu, bevande alcoliche, caffè, tè, mate, gelatina, latte, ghjacciu, soda, minestra, suchju, perchè sò cunsiderati liquidi. Tuttavia, l'acqua da alimenti solidi ricchi in acqua cum'è frutti è ligumi, per esempiu, ùn sò micca aghjuntu à u volumu di liquidi chì u duttore permette à u paziente di ingerire.
Cume luttà contra a sete in fallimentu renale
U cuntrollu di l'assunzione d'acqua da i pazienti cun insufficienza renale cronica hè impurtante per prevene chì a malattia aggravi, causendu gonfiori in tuttu u corpu, difficoltà à respirà è pressione sanguigna aumentata. Alcuni consiglii per aiutà u paziente cù insufficienza renale à cuntrullà a sete, senza acqua potabile, ponu esse:
- Evite l'alimenti salati;
- Pruvate à respirà più per u nasu chè per a bocca;
- Manghjà frutti friddi;
- Bere liquidi freti;
- Mettendu una petra di ghiacciu in bocca, spegne a sete è a quantità di liquidu ingeritu hè menu;
- Mettite u suchju di limonu o a limonata in una padedda di ghiacciu per congelà è aspirà un ciottulu quandu avete a sete;
- Quandu a to bocca hè secca, mette un pezzu di limonu in bocca per stimulà a saliva o aduprate caramelle acide o chewing gum.
Inoltre, hè ancu pussibule di riduce a sete solu lavendu a bocca, lavendu l'acqua o lavendu i denti.
Scuprite i cunsiglii da u nutrizziunistu per amparà à manghjà assicurendu u funziunamentu currettu di i reni: