Cumu schjarisce i gomiti scuri
Cuntenutu
- 1. perossu di l'idrogenu
- 2. Oliu d'aliva è zuccheru
- 3. Bicarbonate di sodiu è limonu
- 4. Acqua di risu
- 5. Aloe vera
Per schjarisce i gomiti è riduce e macchie in questa zona, ci sò parechji trattamenti naturali chì ponu esse aduprati, cume u bicarbonatu, u limone è u perossidu d'idrogenu, per esempiu. Oltre à unguenti chì cuntenenu sostanze cum'è vitamina A, retinolu, vitamina C è niacinamide, chì si trovanu in farmarii è magazini di cusmetichi.
Vale a pena di ramintà chì durante è dopu à u prucessu di sbiancamentu hè impurtante avè una cura cutidiana cume esfolià delicatamente l'area settimanale è applicà creme o olii idratanti ogni ghjornu, per impedisce ch'elli torninu à scuru.
Di solitu i lochi scuri chì apparsu nantu à i gomiti sò dovuti à attriti cù i panni, cumulazione di melanina, secchezza di a pelle è predisposizione genetica.
I migliori trattamenti naturali per schjarisce i gomiti sò:
1. perossu di l'idrogenu
U perossu di l'idrogenu hè un ottimu schjaritore naturale è u so effettu si pò vede in i primi ghjorni.
Ingredienti:
- 10 volumi di perossu di idrogenu;
- Acqua;
- Garza;
- Crema o oliu idratante.
Modu di preparazione:
In un contenitore di plastica mischjà u perossidu di idrogenu è l'acqua in parti uguali. Poi inumidisce a gasa cù u mischju è applica à i gomiti per 20 minuti. À a fine, lavate cù acqua è sapone è applica una crema o oliu idratante. Ripetite stu prucessu 2 volte à settimana.
2. Oliu d'aliva è zuccheru
Stu mischju esfolierà è idraterà i to gomiti scuri mentre rimuoverà i strati di pelle secca, aiutendu cusì à u prucessu di schjarimentu.
Ingredienti:
- 1 cucharadita d'oliu d'aliva
- 1 cucharadita di zuccheru.
Modu di preparazione:
Imbulighjate tutti l'ingredienti è esfoliate i gomiti per 2 minuti, poi lavate a zona cun acqua è sapone è asciugate cù un asciugamanu morbidu.
3. Bicarbonate di sodiu è limonu
L'acidu citricu prisente in u limone cù u bicarbonatu schjarisce a pelle mentre rimuovenu e cellule morte.
Ingredienti:
- Succu di mezu limone;
- 1 cucharadita di bicarbunatu di sodiu.
Modu di preparazione:
Imbulighjate l'ingredienti è appiccate nantu à i gomiti massaghjendu delicatamente per 1 minutu, poi lavate bè è applicate oliu o crema idratante.
Dopu avè applicatu u limone nantu à a pelle, evitate ogni tippu di esposizione à u sole prima di lavà a pelle bè, chì u limone pò causà l'apparizione di punti novi o purtà à u sviluppu di una sunburn.
4. Acqua di risu
L'acqua di risu hà proprietà astringenti, in più di a niacina è l'acidu kojic, sostanze chì ponu aiutà in u prucessu di sbiancamentu di i gomiti.
Ingredienti:
- 1 tazza di tè di risu;
- 250 ml d'acqua.
Modu di preparazione:
Mogliu u risu crudu in l'acqua per 12 ore. Dopu, cù un pad di cuttone appiccicate nantu à i gomiti è lasciate asciugà. Ripetite stu prucessu duie volte à ghjornu.
5. Aloe vera
U gel presente in a foglia di aloe vera, chjamatu ancu aloe vera, hà proprietà astringenti è idratanti chì impediscenu l'oscurità di a pelle.
Ngridiente:
- 1 foglia di aloe vera;
- 1 vetru d'acqua.
Modu di preparazione:
Tagliate a foglia di aloe à a mità è caccià u gelu, ghjustu dopu avè imbullatu stu gelu in acqua filtrata per 30 minuti. Allora strain l'acqua è applica u gelu nantu à u codu per 15 minuti. À a fine, lavate è applicate crema o oliu idratante.