Cumu schjarisce i capelli naturalmente
Cuntenutu
- 1. Tè di camomilla
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 2. Succu di limonu
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- 3. Tè di cipolla
- Ingredienti
- Modu di preparazione
- Queste tecniche asciuganu i vostri capelli è dunque duverebbe idratallu ogni ghjornu. Vede cumu duverebbe idratà i vostri capelli è mantene li belli.
Per schjarisce i vostri capelli naturalmente, pudete preparà un shampoo è un balsamatore cù fiore di camomilla, pelle di cipolla o suchju di limone, versendu a preparazione naturale nantu à i capelli è permettenduli di asciugà à u sole.
Tuttavia, queste tecniche sò più efficaci nantu à i capelli biondi è marroni chjaru chè nantu à i capelli più scuri, è devenu esse fatte solu una volta à a settimana. Scopre 3 modi per schjarisce i vostri capelli:
1. Tè di camomilla
Per preparà u tè di camomilla hè necessariu:
Ingredienti
- 1 litru d'acqua;
- 50 g di foglie secche di camomilla è fiori.
Modu di preparazione
Mettite l'ingredienti in una padella è bollite da 5 à 10 minuti, lasciate raffreddà è filtrate.
Dopu u lavatu nurmale di i capelli cù i vostri prudutti abituali, versate u tè, sparghjendulu bè, per ch'ellu ùn sia macchiatu. U tè di camomilla pò esse adupratu ogni ghjornu o finu à chì si ottene u culore desideratu, senza dannà i capelli è deve esse lasciatu à u sole per circa 30 minuti finu à chì i capelli sò secchi. Duvete aduprà sta tecnica circa una volta à a settimana.
2. Succu di limonu
Per preparà u suchju di limone hè necessariu:
Ingredienti
- 2 limoni;
- Acqua
Modu di preparazione
Duvete sprime 2 limoni è tene u suchju in una tazza, stinzendu i graneddi. Poi mette u suchju in una buttiglia spray è aghjunghje l'acqua in listessa quantità chì u suchju. Dopu ci vole à andà à u sole per 30 minuti è, infine, lavà i capelli cù i prudutti, caccendu u suchju cumpletamente.
3. Tè di cipolla
Per preparà u tè di cipolla duvete:
Ingredienti
- 1 tazza di pelle di cipolla;
- Acqua.
Modu di preparazione
Per preparà u tè di cipolla, bollite l'acqua è aghjunghje a pelle di cipolla à l'acqua furiosa. Deve lascià l'acqua rinfriscà è applicà direttamente nantu à i capelli, lascenduli agisce per circa 30 minuti. Allora pudete lavà i vostri capelli cù i vostri prudutti.
Prima di applicà unu di i prudutti naturali à i vostri capelli, pudete pruvà una piccula filetta di capelli per vede u risultatu.
Di solitu, ste tecniche devenu esse applicate solu una volta à a settimana è mentre site à u sole lascendu agisce u pruduttu, duverete prutege a vostra pelle cù una crema solare. Inoltre, hè impurtante idratà bè i vostri capelli per impedisce di diventà secchi o danneggiati.