Cumu allevà i sintomi di Zika in Baby
Cuntenutu
- 1. A frebba è u dulore
- 2. Macchie nantu à a pelle è prurito
- Bagnu di maizena
- Bagnu di camomilla
- Bagnu d'avena
- 3. Ochji rossi è sensibili
U trattamentu di Zika in i zitelli include generalmente l'usu di Paracetamol è Dipyrone, chì sò medicinali prescritti da u pediatra. Tuttavia, ci sò ancu altre strategie naturali chì ponu aiutà à compie stu trattamentu, rendendu u zitellu più calmu è tranquillu.
I rimedii devenu sempre esse indicati da u pediatra perchè a dosa varieghja cù l'età è u pesu di u zitellu è, à le volte, ci pò ancu esse u bisognu di aduprà altri medicamenti, cum'è un anti-allergicu, per esempiu.
I sintomi di u virus Zika in u zitellu duranu trà 2 à 7 ghjorni è u trattamentu ùn deve micca esse fattu in ospedale, essendu cumunu chì u trattamentu indicatu da u duttore sia fattu in casa.
E strategie fatte in casa varienu secondu u sintomu presentatu:
1. A frebba è u dulore
In casu di frebba, chì a temperatura di u corpu hè superiore à 37,5ºC, hè sempre impurtante di dà à u zitellu i rimedii per a febbre indicati da u pediatra, in a dosa curretta.
Inoltre, ci sò alcune tecniche naturali chì ponu aiutà à calà a febbre di u zitellu, cume:Intestazione 2 Vede più strategie per calà a frebba di u zitellu.
2. Macchie nantu à a pelle è prurito
Quandu u vostru zitellu hà una pelle assai rossa è motta, o pienghje assai è muvendu e so bracce, hè pussibule ch'ellu soffre di prurito. Per alleviare i sintomi di pruritu, in più di dà un rimediu antialergicu indicatu da u duttore, pudete ancu dà un bagnu terapeuticu cù amidone di granu, avena o camomilla chì aiutanu à trattà e macchie è à riduce i pruriti.
Bagnu di maizena
Per preparà un bagnu di fécula, una pasta d'acqua è fécula deve esse preparata, chì deve esse dopu aghjuntu à u bagnu di u zitellu. Per preparà a pasta, si consiglia di aghjunghje 1 tazza d'acqua, mezza tazza di amidume di mais è mischjà bè finu à chì forma una pasta.
Inoltre, se u vostru zitellu hà macchie nantu à a pelle, pudete ancu sceglie di applicà a pasta di amidone di mais direttamente nantu à e zone più affette di a pelle.
Bagnu di camomilla
Per preparà un bagnu di camomilla, aghjunghje 3 sacchetti di tè à l'acqua di bagnu di u zitellu o circa 3 cucchiai di fiori di Camomilla è aspettate 5 minuti prima di inizià u bagnu.
Bagnu d'avena
Per preparà u bagnu di farina d'avena, mette ⅓ o una mezza tazza di farina d'avena nantu à un filtru di caffè è poi attaccate l'estremità di u filtru cù una banda elastica o un nastru per furmà un picculu saccu. Stu saccu deve esse piazzatu ind'u bagnu di u zitellu, preferibilmente da u latu oppostu à u tappu. L'avena aduprata duveria esse fina, senza gustu è, se pussibule, sana.
3. Ochji rossi è sensibili
In casu chì u zitellu abbia ochji rossi, sensibili è irritati, si deve fà una pulizia regulare di l'ochji, aduprendu cumpresse individuali inumidite cù acqua filtrata, acqua minerale o salina. A pulizia deve sempre esse fatta da u cantu internu di l'ochju à l'esternu, in un unicu muvimentu, cambiendu u vestitu ogni volta chì cambianu l'ochji.
Oltre à queste precauzioni, u duttore pò ancu raccomandà l'usu di gocce d'occhi chì aiutanu à curà l'irritazione oculare, purtendu più sollievu à u zitellu.