Cumu sceglie a scarpa ideale per chì u zitellu impari à marchjà
Cuntenutu
- Caratteristiche di u scarpu ideale per amparà à marchjà
- Cumu sceglie u megliu scarpa per u sviluppu di a curva di u pede
I primi scarpi di u zitellu ponu esse di lana o di stoffa, ma quandu u zitellu principia à marchjà, circa 10-15 mesi, hè necessariu d'investisce in una bona scarpa chì pò prutege i pedi senza causà danni o deformità è chì pò ancu aiutà u zitellu per marchjà solu più faciule.
U vistimentu di scarpi inappropriati pò esse più ecunomicu à u mumentu, ma questu pò finisce per deteriorà u sviluppu di u mutore di u zitellu, è ancu per impedisce u sviluppu di tutte e curvature di u pede, favurendu l'apparizione di pedi piatti o causendu vesciche è calli, per esempiu .
Vede 5 ghjochi per ghjucà cù u zitellu per incuragelu à marchjà solu.
Caratteristiche di u scarpu ideale per amparà à marchjà
E caratteristiche di una bona scarpa per u zitellu chì hè dighjà in piedi è cumincia à amparà à camminà sò:
- Esse maleable è cunfurtevule;
- Avè suola antiscivolo;
- Preferibilmente avè una chjusura di velcro invece di lacci chì ponu esse sciolti più facilmente;
- Deve permette una ventilazione in i pedi di u zitellu;
- Deve copre u spinu di a caviglia;
- U spalle di u scarpu deve esse assai fermu.
E scarpe sò veramente necessarie quandu u zitellu inizia à camminà è dura una media di dui à trè mesi, è duveria esse rimpiazzatu subitu dopu da un numeru leggermente più grande, ma ùn pò micca esse assai più grande, chì ùn puderanu micca accoglie bè u pede di u zitellu. È facilità e cascate.
Cumu sceglie u megliu scarpa per u sviluppu di a curva di u pede
Per cumprà scarpi per u zitellu, i genitori devenu verificà se i scarpi sò cunfurtevuli, assicurendu chì quandu si mette a scarpa chjusa è cù calzetti, restanu sempre 1 à 2 cm davanti à u grossu ditu. Un'altra precauzione hè di verificà a qualità di u tessutu perchè i zitelli correnu, saltanu è trascinanu i so pedi nantu à u pavimentu è dunque u tessutu deve esse resistente per ch'ellu duri più.
Una di e caratteristiche più impurtanti di a scarpa di u zitellu hè chì a suletta hà una curva ascendente per aiutà à a furmazione di l'arcu di u pede di u zitellu. Ogni criaturu hà un pede pianu dapoi a nascita è intornu à 3-4 anni, l'arcu di u pede si forma, è cumprà scarpi è sandali semi-ortopedici hè una strategia eccellente per impedisce à u zitellu d'avè un pede pianu, chì richiede trattamentu in u futuru .
I scarpi in velcro è e scarpe da tennis aiutanu i zitelli à mette si da per elli è ùn li scioglianu micca accidentalmente, evitendu e cadute. Se a suletta di i scarpi hà un ammortizazione, ancu megliu per furnisce più cunsulazione. Avè tutte ste precauzioni evita a furmazione di vesciche è assicura u sviluppu currettu di u pede di u zitellu.