Autore: Tamara Smith
Data Di Creazione: 20 Ghjinnaghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Nuvembre 2024
Anonim
Tracheostomia: Cosa hè è Cumu cura - Salute
Tracheostomia: Cosa hè è Cumu cura - Salute

Cuntenutu

Una tracheostomia hè un picculu foru chì si face in a gola, sopra a regione di a trachea per facilità l'entrata di l'aria in i pulmoni. Questu hè generalmente fattu quandu ci hè un ostaculu in u percorsu aereu causatu da tumori o infiammazione di a gola dopu a chirurgia, per esempiu, è dunque pò esse mantenutu solu per pochi ghjorni o per a vita.

S'ellu hè necessariu mantene a tracheostomia per un bellu pezzu, hè impurtante sapè cumu curassi currettamente, per evità cumplicazioni gravi cum'è suffocazione o ancu una pussibile infezzione pulmonare. Questa cura pò esse fatta da u caregiver, quandu a persona hè letta, o da u paziente stessu, quandu si sente capace.

Cosa da fà per trattà a tracheostomia

Per evità u risicu di cumplicazioni gravi, hè impurtante di mantene a cannula pulita è priva di secrezioni, è ancu di cambià tutti i cumpunenti secondu l'istruzzioni di u duttore.


Inoltre, hè di primura osservà sì u situ di tracheostomia hè rossu o gonfiu, perchè se prisentate questi segni pò indicà l'apparizione di una infezzione, chì deve esse immediatamente segnalata à u duttore.

1. Cumu mantene a cannula pulita

Per mantene a cannula di tracheostomia pulita è priva di secrezioni, chì pò causà asfissia o infezioni, duvete:

  1. Mette guanti puliti;
  2. Eliminà a cannula interna è mette in un cuntainer cù acqua è sapone per 5 minuti;
  3. Aspirate l'internu di a cannula esterna cun un aspiratore di secrezione. Se ùn avete micca un aspiratore di secrezione, pudete injectà 2 mL di salina in a cannula esterna, pruvucendu a tosse è aiutendu à eliminà e secrezioni accumulate in e vie aeree;
  4. Mette una cannula interna pulita è sterile;
  5. Rubate a cannula interna brutta, da dentro è da fora, aduprendu una spugna o una spazzola;
  6. Mette a cannula brutta in acqua bollente per circa 10 minuti;
  7. Asciugate a cannula cù cumpresse sterili è conservate in un contenitore disinfettatu da alcolu, da aduprà in u prossimu scambiu.

A cannula esterna di a tracheostomia deve esse rimpiazzata solu da un prufessiunale sanitariu, postu chì ci hè un risicu elevatu di soffocazione quandu si face in casa. Cusì, si deve andà à l'uspidale almenu una volta à a settimana per cambià tuttu u gruppu di tracheostomia, o cum'ellu l'ha urdinatu u duttore.


2. Cumu cambià a superficia imbottita

Cuscinu propiu

Cumpressate pad

A superficie ammortizzata di a tracheostomia deve esse cambiata ogni volta chì hè brutta o bagnata. Dopu à avè cacciatu a superficia ammutulita brutta, pulisci a pelle intornu à a tracheostomia cù un pocu di salina è applica un pocu di crema idratante senza prufume.

Per piazzà un novu cuscinu, pudete aduprà pads adatti per a tracheostomia, cum'è mostratu in a prima maghjina, o aduprà 2 compresse pulite cù un tagliu in cima, cum'è mostratu in a seconda maghjina.

Cumu hè realizata a tracheostomia

A tracheostomia hè fatta per mezu di una chirurgia à l'ospedale cù anestesia generale, ancu se in certi casi u duttore pò ancu sceglie anestesia locale, secondu a difficultà è a durata di u prucessu.


Dopu, un picculu tagliu hè fattu in a gola per espone a trachea è un novu tagliu hè fattu in a cartilagine di a trachea, per permette u passaghju di u tubu di tracheostomia. Infine, in a prima fase o se a persona hà solu bisognu di una tracheostomia in l'uspidale, e macchine sò cunnesse per aiutà à respirà.

Ancu se pudete andà in casa cù una tracheostomia, sta prucedura hè generalmente aduprata di più in e persone cun prublemi più gravi chì anu bisognu di stà in l'UCI per un bellu pezzu, per esempiu.

I segni d'avvertimentu per andà à u duttore

Alcuni segni chì indicanu chì duvete andà immediatamente à l'ospedale o a sala d'urgenza sò:

  • Clogging of the cannula esterna da secrezioni;
  • Sorte accidentale di a cannula esterna;
  • Sputum sanguinante;
  • Presenza di segni d'infezzione, cume rossu di a pelle o gonfiore.

Quandu u malatu si sente cortu di fiatu, deve caccià a cannula interna è puliscila currettamente. Tuttavia, se u sintimu persiste, duvete andà immediatamente à a sala d'urgenza.

Vi Cunsigliemu Di Vede

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

À chì serve a pianta Saião è cumu piglià

aião hè una pianta medicinale, cunni ciuta ancu cum'è coirama, foglia di furtuna, foglia di co ta o arechja di monacu, ampiamente aduprata in u trattamentu di di ordini di u tomacu...
Malatia di Fabry

Malatia di Fabry

A malatia di Fabry hè un raru indromu congenitu chì provoca l'accumulazione anormale di gra u in i vini anguini, cau endu u viluppu di intomi cum'è u dolore in e mani è i p...