4 segni chì site in travagliu
Cuntenutu
- 4 segni chì u travagliu hà principiatu
- 1. Contrazioni ritmiche
- 2. Perdita di tappu mucosu
- 3. Rumpimentu di u saccu d'acqua
- 4. Dilatazione cervica
- Sò in travagliu! È avà?
- 1. Cesarea
- 2. Partu nurmale
- Quandu andà à l'uspidale
E cuntrazioni ritmiche sò u segnu u più impurtante chì u travagliu hà veramente principiatu, mentre a rumpitura di u saccu, a perdita di u tappu mucosu è a dilatazione di u collu di l'utru sò segni chì a gravidanza hè ghjunta à a fine, indicendu chì u travagliu pò principià da quì à qualchì ora.
In u casu di u primu figliolu, u tempu di travagliu pò varià trà 12 à 24 ore, ma sta volta tende à diminuisce cù ogni gravidanza.
A nascita prematura pò cumparisce dopu à 20 settimane di gestazione, ma ideale si deve principià dopu à 37 settimane. U più cumunu hè chì i sintomi apparisinu à pocu à pocu, cù crampi chì diventanu più intensi è dolorosi. Cunniscite alcune cause di coliche in gravidanza.
4 segni chì u travagliu hà principiatu
I 4 segni principali chì indicanu chì u travagliu principia sò:
1. Contrazioni ritmiche
E contrazioni sò relativamente frequenti durante a gravidanza, in particulare in l'ultimu trimestre, chì u corpu principia à preparà i musculi per a consegna.
Tuttavia, in l'ore prima di a consegna, queste contrazioni cumincianu à esse più frequenti, più forti è apparisce cù menu spaziamentu trà di elli, diventendu più ritmichi. Hè generalmente indicatu per andà à l'uspidale quandu e cuntrazioni duranu circa 60 secondi è apparsu ogni 5 minuti.
2. Perdita di tappu mucosu
Di solitu, quandu u travagliu principia, ci hè una perdita di stu tappu mucosu, chì pò esse identificatu quandu a donna incinta va à u bagnu è, quandu si pulisce, osserva a presenza di una secrezione gelatinosa rosa o pocu marrone. Insemi cù u tappu, ci pò ancu esse un picculu sangu. Se a perdita di sangue hè più grave, hè impurtante d'andà à l'uspidale prestu o di cuntattà l'ostetricu.
U tappu mucosu hè una secrezione chì chjude l'entrata di l'utru per prutege u zitellu durante a gravidanza, evitendu l'entrata di microorganismi è prevenendu infezioni.
Vede più nantu à cumu identificà u plug mucoso.
3. Rumpimentu di u saccu d'acqua
A rumpitura di u saccu d'acqua tende ancu à accade à l'iniziu di u travagliu è, nurmalmente, provoca a liberazione di un liquidu simile à l'urina, ma più liggeru è torbidu, chì pò cuntene alcune tracce bianche.
À u cuntrariu di a voglia di urinà, in casu di rumpitura di u saccu d'acqua, a donna ùn pò piantà a perdita di liquidu.
4. Dilatazione cervica
Un altru indicatore chì u zitellu hè vicinu à esse natu hè a dilatazione di u collu di l'utru, chì cresce cù u travagliu, ma chì pò esse osservata solu in l'uspidale da l'ostetricu o da a levatrice attraversu l'esame "toccu".
Piglia una dilatazione di 10 cm di u collu di l'utru per permette à u zitellu di passà, è questu hè u periodu più longu di travagliu.
Sò in travagliu! È avà?
Quandu identificate chì site in travagliu, hè impurtante piglià in contu u tipu di consegna chì vulete:
1. Cesarea
Quandu a donna incinta vole avè una cesariana, deve informà l'ostetrica di i sintomi chì sente mentre viaghja à l'uspidale.
In a maiò parte di i casi di cesarianu, a cirurgia hè dighjà prevista per uni pochi di ghjorni prima di a data prubabile di a consegna è, dunque, a donna ùn pò micca presentà segni di travagliu.
2. Partu nurmale
Quandu a donna incinta vole una consegna normale è scopre ch'ella hè andata in travagliu, duverebbe esse calma è fighjà quantu spessu e cuntrazioni apparsenu à l'ora. Hè perchè u travagliu hè lentu è ùn ci hè bisognu d'andà à l'uspidale subitu dopu à i primi segni, soprattuttu sì e cuntrazioni ùn sò micca ritmiche è più frequenti.
À u principiu di u travagliu, a donna incinta pò cuntinuà à fà e so attività cutidiane, soprattuttu quandu hè a nascita di u primu figliolu, perchè in questu casu u travagliu piglia una media di 24 ore. Vede ciò chì manghjate in travagliu mentre aspettate u mumentu ideale per andà à a maternità.
Quandu andà à l'uspidale
Duvete andà à l'ospedale quandu e contrazioni diventanu assai forti è venenu ogni 5 minuti, tuttavia hè impurtante tene contu di u trafficu è di a distanza da l'ospedale, è pudete dighjà preparassi per lascià mentre e contrazioni sò ogni 10 minuti . minuti.
Durante u travagliu, u dulore duverà aumentà gradualmente, ma più a donna hè calma è rilassata, megliu serà u prucessu di consegna. Ùn ci hè micca bisognu d'andà à l'uspidale subitu dopu a prima cuntrazione perchè u travagliu si face in 3 fasi, chì includenu a dilatazione, chì hè a fase più longa, a fase attiva, chì hè a nascita di u zitellu è a fase di a partenza di l'uspidale. Scuprite più infurmazioni nantu à e 3 fasi di u travagliu.