Cumu hè a gravidanza di a donna diabetica
Cuntenutu
- Cura chì i diabetichi devenu piglià durante a gravidanza
- Chì pò accade se u diabete ùn hè micca cuntrullatu
- Cumu hè a consegna di a donna diabetica
A gravidanza di una donna diabetica richiede un cuntrollu assai strettu di i livelli di zuccheru in sangue durante i 9 mesi di gravidanza per evità possibili complicazioni.
Inoltre, alcuni studii indicanu ancu chì l'usu di ogni ghjornu di un supplementu di 5 mg di acidu folicu pò esse benefiziu, 3 mesi prima di stà incinta è finu à a 12a settimana di gravidanza, cù una dosa ben sopra i 400 mcg di ghjornu raccomandata per i non-incinta donne. diabeticu.
Cura chì i diabetichi devenu piglià durante a gravidanza
A cura chì i diabetichi devenu piglià durante a gravidanza sò principalmente:
- Cunsultate u duttore ogni 15 ghjorni;
- Arregistrà i valori di zuccheru in sangue ogni ghjornu, quante volte chì u duttore vi dice;
- Pigliate tutti i medicini secondu a guida di u duttore;
- Eseguite u test di insulina 4 volte à ghjornu;
- Fate l'esame di a curva glicemica ogni mese;
- Eseguite l'esame di fundus ogni 3 mesi;
- Avè una dieta equilibrata bassa in zucaroli;
- Fate spassighjate regularmente, sopratuttu dopu à pranzi.
U megliu hè u cuntrollu di u zuccherinu in sangue, menu hè prubabile chì a mamma è u zitellu averanu prublemi durante a gravidanza.
Chì pò accade se u diabete ùn hè micca cuntrullatu
Quandu u diabete ùn hè micca cuntrullatu, a mamma hà infezioni più faciule è pò esse pre-eclampsia, chì hè l'aumentu di pressione chì pò causà attacchi o coma in a donna incinta è ancu a morte di u zitellu o di a donna incinta.
In i diabeti incontrollati durante a gravidanza, i zitelli, chì nascenu assai grandi, ponu avè prublemi di respirazione, malformazioni è esse diabetichi o obesi in l'adulescenti.
Scopri di più nantu à e cunsequenze per u zitellu quandu u diabete di a mamma ùn hè micca cuntrullatu à: Chì sò e cunsequenze per u zitellu, u zitellu di una mamma diabetica?
Cumu hè a consegna di a donna diabetica
A consegna di a donna diabetica di solitu si face se u diabete hè cuntrullatu, è pò esse una consegna normale o cesareana, secondu cumu si passa a gravidanza è e dimensioni di u zitellu. Tuttavia, a guarigione di solitu piglia più tempu, chì l'eccessu di zuccheru in u sangue impedisce u prucessu di guarigione.
Quandu u zitellu hè assai grande, durante a consegna normale ci hè una probabilità più grande di ferita à a spalla à a nascita è a mamma hà un risicu più grande di ferita à u perineu, dunque hè impurtante cunsiglià u duttore per decide u tipu di consegna .
Dopu a nascita, i zitelli di e donne diabetiche, chì ponu sviluppà ipoglicemia, restanu qualchì volta in UCI neonatale per almenu 6 à 12 ore, per avè una migliore sorveglianza medica.