Cumu lavà i denti di una persona letta
Cuntenutu
- 4 passi per lavà i denti
- Elencu di u materiale richiestu
- Cume Pulisce a Protesi di una Persona Cudicata
Lavà i denti di una persona letta è cunnosce a tecnica curretta per fà, oltre à facilità u travagliu di u caregiver, hè ancu assai impurtante per prevene u sviluppu di cavità è altri prublemi di bocca chì ponu causà sanguinanti gengivali è peghju di a cundizione generale di a persona.
Hè cunsigliatu di lavà i denti dopu ogni pastu è dopu aduprà rimedii orali, cume pillule o sciroppi, per esempiu, cume l'alimentu è alcuni medicamenti facilitanu u sviluppu di batteri in bocca. Tuttavia, u minimu raccomandatu hè di lavà i denti a mattina è a notte. Inoltre, una spazzola di setole soffice deve esse usata per evità di dannà e gengive.
Fighjate u video per amparà à lavà i denti di una persona letta:
4 passi per lavà i denti
Prima di inizià a tecnica per lavà i denti, duvete pusà nantu à u lettu o alzà a spalle cù un cuscinu, per evità u risicu di soffocà u dentifriciu o a saliva. Dopu seguitate u passu à passu:
1. Pone un asciugamanu sopra u pettu di a persona è una piccula ciotola viota nantu à u fiancu, affinchì a persona possi ghjittà a pasta se hè necessariu.
2. Applica circa 1 cm di pasta di denti nantu à a spazzola, chì currisponde apprussimatamente à a dimensione di u chjucu chjucu.
3. Lavate i denti da fora, dentru è in cima, senza scurdassi di pulisce e guance è a lingua.
4. Chiede à a persona di sputà u pastu di denti in eccessu in u bacinu. Tuttavia, ancu se a persona ingolle u pastu in eccessu, ùn ci hè nisun prublema.
In i casi induve a persona ùn hè capace di sputà o ùn hà micca denti, a tecnica di spazzolatura deve esse fatta sostituendu a spazzola cù una spatula, o una paglia, cù una spugna nantu à a punta è u dentifriciu per un pocu. Cepacol o Listerine, mischiati in 1 vetru d'acqua.
Elencu di u materiale richiestu
U materiale necessariu per lavà i denti di una persona chì hè letta include:
- 1 spazzola di setole dolce;
- 1 dentifriciu;
- 1 bacinu viotu;
- 1 picculu asciugamanu.
Se a persona ùn hà micca tutti i denti o hà una protesi chì ùn hè micca fissata, pò ancu esse necessariu aduprà una spatula cù una spugna nantu à a punta, o cumpressa, per rimpiazzà a spazzola per pulisce e gengive è e guance, senza ferisce .
Inoltre, u filu dentale deve esse ancu usatu per rimuovere i residui trà i denti, permettendu una igiene orale più cumpleta.
Cume Pulisce a Protesi di una Persona Cudicata
Per spazzolà a protesi dentaria, caccialla accuratamente da a bocca di a persona è lavala cù una spazzola di setole rigide è pasta di denti per caccià tutta a terra. Poi, risciacqua a protesi cù acqua pulita è rimettila in bocca à a persona.
Inoltre, hè impurtante ùn scurdassi di pulisce e gengive è e guance di a persona cù una spatula cù una spugna soffice nantu à a punta, è un pocu di collutore diluitu in 1 vetru d'acqua, prima di rimette a protesi in bocca.
Durante a notte, se hè necessariu di rimuovere a protesi, deve esse piazzata in un bichjeru cù acqua pulita senza aghjunghje alcun tippu di pruduttu di pulizia o alcolu. L'acqua deve esse cambiata ogni ghjornu per evità l'accumulazione di microorganismi chì ponu infettà e protesi è causà prublemi in bocca. Amparate più nantu à cume si cura i vostri denti.