Cosa da fà per evità l'attacchi di vertigini da labirintite
Cuntenutu
A labirintitis hè una infiammazione di l'arechja chì affetta u labirintu, una regione di l'arechja interna rispunsevule di l'audizione è di l'equilibriu, purtendu à l'apparizione di vertigini, vertigini, mancanza d'equilibriu, perdita di udizione, nausea è malessere generale.
Per evità l'attacchi di vertigini di a labirintite, si raccomanda di piglià alcune precauzioni, cume muvimentu pianu, evitendu movimenti bruschi è evitendu i posti cù molta luce.
Altre precauzioni impurtanti per evità vertigini da labirintite sò:
- Evite di guardà film in 3D à u sinemà o à i ghjochi elettronichi;
- Evite l'esposizione à parechji stimuli visivi, cum'è fighjà u focu d'artificiu o andà in discoteche;
- Evite i posti assai rumurosi, cum'è cuncerti o partite di football;
- Evite di fumà è di beie bevande alcoliche o stimulanti, cume u caffè, u tè neru o a coca-cola, per esempiu;
- Evite u stress;
- Fate una dieta sana, ricca in alimenti cù prupietà antiinflamatorie;
- Dorme bè.
Sapere ciò chì causa labirintite hè di primura per uttene un cuntrollu adeguatu di e malatie. Sapete e cause è sintomi di labirintitis è in chì cunsiste u trattamentu.
Sì ancu quandu si seguitanu questi cunsiglii, l'attacchi di vertigine persistenu spessu, hè cunsigliatu di pusà nantu à una sedia tenendu a schiena dritta è di guardà fermu in ogni puntu è di evità scarpi alti per assicurà un equilibriu corporeu megliu. Inoltre, si deve evità di guidà veiculi o di operà macchine in tempi di crisa, cume e capacità di attenzione sò ridotte.
Cumu hè fattu u trattamentu
Se e misure preventive ùn bastanu micca per risolve u prublema, pò esse necessariu sottumessi trattamenti cù medicinali chì devenu esse indicati da l'otorinolaringoiatra o neurologu, chì a so prescrizione dipenderà da i sintomi di a malattia.
Alcune di e medicazione chì u duttore pò ricumandà sò flunarizina, meclizina, prometazina o betahistina, per esempiu, chì cuntribuiscenu à a riduzzione di vertigini, nausea è vomitu. Amparate più nantu à u trattamentu farmacologicu di a labirintitis.
E sessioni di fisioterapia sò ancu impurtanti in u trattamentu di a labirintite, perchè aiutanu à currege i prublemi di equilibriu associati à sta infiammazione.
Inoltre, hè ancu impurtante di manghjà una dieta ricca in alimenti cù prupietà antiinfiammatorie, cum'è u casu di i pesci ricchi in omega-3, cum'è u tonu, sardine o salmone, agliu, cipolle è semi di lino, per esempiu.
Fighjate u video seguente è vedi ancu alcuni esercizii chì pudete fà per piantà i vertigini: