5 cunsiglii per fà una igiene intima è evità e malatie

Cuntenutu
- 1. Lavate a regione esterna di a vagina cun sapone intimu
- 2. Ùn aduprate micca douching vaginale
- 3. Ùn aduprate micca salviette per i zitelli o carta igienica parfumata
- 4. Purtate biancheria intima di cuttone
- 5. Ùn esagerate micca l'epilazione
- Igiene dopu u cuntattu intimu
L'igiene intima hè assai impurtante è deve esse fatta bè per ùn dannà a salute intima di a donna, si consiglia di lavà a regione genitale cun acqua è sapone neutru o intimu, evità l'usu di salviette umide è carta igienica parfumata è usure vestiti di cuttone, perchè hè pussibule di mantene u pH vaginale normale è impedisce a proliferazione di microorganismi chì causanu malatie.
In più di l'infezioni vaginali, a mancanza di una igiene intima adeguata pò purtà à l'apparizione di grumi infiammati nantu à a pelle, in particulare in a regione di l'inguine, ascelle è anus, purtendu à u sviluppu di idrosadenite suppurativa, chì currisponde à l'infiammazione di u glándulas sudoripare. Vede più nantu à l'idrosadenite suppurativa.

1. Lavate a regione esterna di a vagina cun sapone intimu
Hè cunsigliatu chì l'area intima sia lavata solu cù acqua è sapone neutru per impedisce chì a microbiota vaginale diventi sbilanciata è ci sia una proliferazione di microorganismi rispunsevuli di e malatie.
L'utilizazione di saponi intimi cum'è Lucretin, Dermacyd o Intimus, per esempiu, sò bone opzioni per mantene a microbiota vaginale nurmale, tuttavia ùn devenu micca esse aduprati tuttu u tempu postu ch'elli ponu finisce per avè l'effettu oppostu. Inoltre, se hè pussibule, sti saponi ùn devenu micca esse applicati direttamente nantu à a zona intima è a quantità da aduprà deve esse minima, si consiglia, se hè pussibule, di diluisce una quantità di sapone intimu in l'acqua cù a quale anderete lavà.
2. Ùn aduprate micca douching vaginale
A douching vaginale deve esse ancu evitata, chì ponu alterà u pH è a flora vaginale, è ponu rende a vagina più suscettibile à l'infezioni. Tuttavia, in certi casi induve ci hè una infezzione o induve u pH hè alteratu, pò esse necessariu di fà una doccia vaginale, ma solu s'ellu hè cunsigliatu da u duttore.
3. Ùn aduprate micca salviette per i zitelli o carta igienica parfumata
Salviette umide è carta igienica prufumata devenu esse aduprate solu in casi di estrema necessità, quandu site fora di casa, per esempiu, è parechje volte à u ghjornu, perchè quandu aduprate in eccessu ponu causà secchezza in u vaginu è irritazioni, eliminendu a lubrificazione di a regione genitale, è pò ancu interferisce cù u pH.
4. Purtate biancheria intima di cuttone
A biancheria intima hè un altru fattore chì influenza l'igiene, postu chì a biancheria intima fatta di materiali sintetichi rende difficiule a transpirazione di a pelle è aumenta l'accumulazione di sudore, rendendu a regione genitale più umida è calda, chì favurisce a proliferazione di microorganismi, in particulare u fungu di u pelle. genere Candida, chì hè rispunsevule per a candidiasi.
Cusì, hè cunsigliatu chì a donna porti mutandine di cuttone, chì devenu esse cambiate ogni ghjornu, in più di evità di purtà panni troppu stretti, chì pò ancu favurisce l'occorrenza di infezioni vaginali.
5. Ùn esagerate micca l'epilazione
Fà a depilazione tutale o aduprà razziali è prudutti di depilazione più di 3 volte à settimana ùn hè ancu cunsigliatu perchè danneghja a salute intima, in più di causà irritazione di a pelle.
A depilazione tutale favurisce a crescita di microorganismi è provoca una più grande scarica vaginale, facilitendu l'apparizione di malatie. Inoltre, i prudutti di rasatura è depilazione distrughjenu u stratu protettivu di a pelle è contribuiscenu à riduce a so lubrificazione naturale.
Scuprite questi è altri cunsiglii per una bona igiene intima in u video seguente:
Igiene dopu u cuntattu intimu
Dopu à u cuntattu intimu, hè impurtante di fà sempre una bona igiene intima per evità infezioni o malatie. Immediatamente dopu à u cuntattu intimu, si deve pruvà à urinà per evità l'apparizione di infezioni urinarie è subitu dopu si deve lavà a regione intima cun molta acqua è solu un pocu di sapone intimu, è cambià mutandine o prutettore cutidianu.
Inoltre, e persone chì anu l'abitudine di aduprà lubrificanti, devenu evità quelli chì sò basati à oliu o silicone, perchè ùn esce micca facilmente cù l'acqua, chì pò dannà a flora vaginale, ostaculendu l'igiene intima è prumove a proliferazione di funghi è batteri è favurendu cusì u sviluppu di infezioni vaginali.
In casu di aduprà un prutettore ogni ghjornu è avè una scarica abbundante, si consiglia di cambià u prutettore più di una volta à u ghjornu. Inoltre, hè impurtante chì a donna sia attenta à l'apparizione di cambiamenti ginecologichi, cume a scarica cù un forte odore giallu o verdulente, pruritu o brusgiu quandu urina, per esempiu, essendu raccomandatu di cunsultà u duttore, perchè pò esse un segnu d'infezzione urinaria, è se u trattamentu hè iniziatu. Vede cumu si face u trattamentu per l'infezzione di e vie urinarie.