Cumu fà talassoterapia per perde u ventre
Cuntenutu
A talassoterapia per perde u ventre è luttà contr'à a cellulite pò esse fatta per mezu di un bagnu d'immersione in acqua calda di mare preparata cù elementi marini cume alghe è sali di mare o per mezu di bende inumidite in un talassu-cusmeticu diluitu in acqua calda.
In a prima tecnica, u paziente hè immersu in una vasca cù acqua calda di mare, elementi marini è ghjetti d'aria è d'acqua situati in e regioni da trattà per una media di 30 minuti, mentre chì in a seconda tecnica, a pelle hè esfoliata prima è solu dopu sò i fasci posti nantu à a pelle per esse trattati.
A talassoterapia per a cellulite pò esse fatta in cliniche di bellezza è ogni sessione dura circa 1 ora. In tuttu, ci vole circa 5 à 10 sessioni per chì i risultati sianu visibili.
Talassoterapia per bagnu à immersioneFasciata TalassoterapiaBenefici di a talassoterapia
A talassoterapia aiuta à luttà contr'à a cellulite è perde a panza perchè favurisce u drenaje linfaticu, a riduzzione di grassu lucalizatu è l'eliminazione di tossine, impurità è radicali liberi.
Inoltre, a talassoterapia pò esse usata per trattà varie malatie cume l'artrite, l'artrosi, prublemi spinali, gotta o neuralgia, per esempiu, perchè l'acqua di mare cuntene sostanze diverse da u sale, cume l'ozone è oligoelementi è ioni, per esempiu, chì anu anti -azzione infiammatoria, battericida è disintossicante.
Contraindicazioni
A talassoterapia per perde a panza hè contraindicata in donne incinte è individui cun infezioni o allergie cutanee, ipertiroidismu o malatie cardiorespiratorie. Per questa ragione, hè impurtante cunsultà un duttore è dermatologu prima di inizià e sessioni di talassoterapia.