Cume hè fatta a pulizia profonda di a pelle
Cuntenutu
- 4. Eliminazione di i punti neri
- 5. Maschera calmante
- 6. Applicazione di u filtru solare
- Cura dopu a purificazione di a pelle
- Quandu micca
A pulizia prufonda di a pelle serve per rimuovere i punti neri, impurità, cellule morte è miliu da a pelle, chì hè caratterizata da l'apparizione di piccule pellette bianche o giallastre nantu à a pelle, soprattuttu in faccia. Sta pulizia deve esse fatta ogni 2 mesi, in casu di pelli nurmali à secche, è una volta à u mese in cumbinazione cù pelli oleose è cù punti neri.
A pulizia profonda di a pelle deve esse fatta in una clinica di bellezza da un estetista è dura circa 1 ora, tuttavia hè ancu pussibule di fà una pulizia di a pelle più simplice in casa. Verificate u passu à passu per fà a pulizia di a pelle in casa.
4. Eliminazione di i punti neri
L'estrazione di i garofani hè fatta manualmente, cù garza o un pezzu di cotone inumiditu cù una lozione antisettica, pressendu i diti indici in a direzione opposta. L'estrazione di milium, invece, deve esse fatta cù l'aiutu di un microagliu, per perforà a pelle è pressà, caccendu a piccula sfera di sebum chì s'hè furmata quì. Questa prucedura pò piglià un massimu di 30 minuti è di solitu inizia in a zona T, in l'ordine seguente: nasu, mentone, fronte è dopu guance.
Dopu l'estrazione manuale di punti neri è di miliu, un dispositivu à alta frequenza pò esse applicatu chì aiuta a pelle à guarisce è calmà. Ma un altru modu di fà una bona pulizia di a pelle, eliminendu u più pussibule di e so impurità hè di fà un trattamentu prufessiunale chjamatu pulizia ultrasonica di a pelle, chì utilizza attrezzature à ultrasuoni per ghjunghje à i strati più prufondi di a pelle.
5. Maschera calmante
Una maschera deve esse applicata, di solitu cù un effettu calmante, secondu u tippu di pelle, per circa 10 minuti per aiutà à riduce u rossu è calmà a pelle. A so rimozione pò esse fatta cù acqua è garza pulita, cù movimenti circulari. Durante a vostra operazione, u drenaje linfaticu manuale pò esse effettuatu nantu à tutta a faccia per aiutà à rimuovere u rossu è u gonfiore.
6. Applicazione di u filtru solare
Per finisce a pulizia prufessiunale di a pelle, una lozione idratante è una crema solare devenu sempre esse applicate cù un fattore di prutezzione uguale o più grande di 30 SPF. Dopu à sta prucedura, a pelle hè più sensibile di u normale è dunque a crema solare hè di primura per prutege a pelle da i danni da u sole è per evità l'apparizione di macchie scure nantu à a pelle, chì ponu sorgere se esposti à u sole o à luci ultravioletti., Per esempiu.
Cura dopu a purificazione di a pelle
Dopu a pulizia prufessiunale di a pelle, hè necessariu avè qualchì cura per almenu 48 ore, cum'è per ùn esse esposti à u sole è micca aduprà prudutti acidi è creme oleose, dendu preferenza à i prudutti di a pelle calmanti è curativi. E boni opzioni sò l'acqua termale è a crema solare facciale per prutege a pelle da e scottature è per prevene l'apparizione di macchie.
Quandu micca
A pulizia prufessiunale di a pelle ùn deve micca esse fatta nantu à a pelle propensa à l'acne quandu ci sò brufuli infiammati, d'aspettu giallu, chì pò aggravà l'acne è dannà a pelle. In questu casu, a megliu opzione hè di andà à u dermatologu per fà un trattamentu per eliminà i brufoli, chì pò esse fattu cù prudutti specifici da applicà nantu à a pelle o medicinali da piglià. Inoltre, ùn si deve micca fà nantu à e persone cù a pelle assai sensibile, cù allergie, peeling o rosacea.
Ùn duvete micca fà una pulizia profonda di a pelle quandu a vostra pelle hè abbronzata perchè pò purtà à l'apparizione di macchie scure nantu à a pelle. Chiunque sia sottopostu à trattamentu cù acidi nantu à a pelle, cume a sbucciatura chimica o chì utilizza una crema chì cuntene un pocu di acidu, ùn hè ancu cunsigliatu per pulisce a pelle per via di a sensibilità aumentata di a pelle. U dermatistu puderà indicà quandu si pò fà torna a pulizia di a pelle.
A pulizia di a pelle pò esse fatta durante a gravidanza, ma in questu stadiu hè cumunu per l'apparizione di macchie nantu à a pelle è dunque l'estetista pò sceglie di aduprà diversi prudutti o fà una pulizia di a pelle più superficiale, per ùn dannà a pelle, impedendu l'apparizione di macchie scure in faccia.