Cumu allentà l'intestinu dopu u partitu
Cuntenutu
Dopu à a consegna, hè normale chì u transitu intestinale sia un pocu più lente di u normale, pruvucendu stipsi è qualchì ansietà in a donna chì ùn vole micca furzassi à evacuà per paura di l'apertura di i punti. Per chì a mamma recente sia più calma hè bè di sapè chì:
- I punti per u partitu nurmale ùn seranu micca affettati da u passaghju di e feci è in pochi ghjorni tuttu turnerà à u normale;
- I primi muvimenti intestinali ponu causà qualchì fastidiu, causendu còlichi intestinali, ma questu hè normale;
- Più sò morbidi i sgabelli, menu ci vole forza.
A prima evacuazione pò piglià più longu di l'aspetta è in questu casu quandu u duttore diagnostica, in fattu, stinzia pò indicà l'usu di un lassativu o ancu l'usu di un clistere, sempre in l'uspidale, perchè nurmalmente a donna hà a dimissione solu dopu successu evacuendu nurmalmente.
Soluzioni naturali per allentà l'intestinu
Per allentà l'intestinu, luttendu contra a stipsi, a donna deve beie assai acqua è cunsumà una quantità più grande di fibra in ogni pastu ch'ella face perchè cusì ci hè un aumentu di a torta fecale, senza chì diventi seccu, passendu facilmente per u intestinu. Cusì, alcuni suggerimenti sò:
- Preparate 2 litri di tè Senna, chì hè un lassativu naturale, da piglià cum'è sustitutu per l'acqua, ingerendu pianu pianu tutta a ghjurnata;
- Bere acqua di prugna à stomacu viotu, per quessa basta à mette 1 prugna in 1 vetru d'acqua è à lascià si macerà durante a notte;
- Manghjate yogurt semplice smoothie cù papaia, avena è meli per a colazione o unu di i spuntini;
- Manghja almenu 3 frutti à ghjornu, preferendu quelli chì liberanu l'intestinu cum'è mango, mandarina, kiwi, papaia, prugna o uva cù buccia;
- Aghjunghje 1 cucchiaia di semi, cum'è u linu, u sesamu o a zucca à ogni pastu;
- Manghjate sempre 1 piattu d'insalata crudu o cù ligumi è verdi cotti, à ghjornu;
- À marchjà per almenu 30 minuti cunsecutivi à ghjornu;
- Intruduce 1 suppositoriu di glicerina in l'anu per evacuà, solu sì ancu dopu avè seguitu tutte ste strategie, ùn pudete micca evacuà, chì e feci sò assai secche.
Hè ancu impurtante di evità di cunsumà alimenti chì intrappulanu l'intestinu cum'è u porridge di fécula, banane, pane biancu cù burru è alimenti menu nutritivi cum'è quelli ricchi in amidu è grassu. E bibite alcoliche ùn devenu ancu esse cunsumate, ma l'acqua frizzante cù mezu limone espressa in situ pò esse una opzione per accumpagnà i piatti principali di a ghjurnata.
L'usu cutidianu di lassativi ùn hè micca raccomandatu perchè ponu causà dipendenza da l'intestinu, cusì, u so usu hè cunsigliatu solu quandu hè necessariu svuotà l'intestinu per fà qualchì esame indicatu da u duttore o quandu a persona ùn pò micca cacà per più di 7 ghjorni, perchè in questu casu pò esse ostruzione intestinale.
Fà u massaghju di u ventre
Fà un massaghju annantu à a regione addominale aiuta ancu à sviutà l'intestinu più prestu, basta à appughjà a regione vicinu à u ombelicu, à a manca di u corpu, in a listessa direzzione di l'immagine:
Stu massaghju deve esse fattu, soprattuttu dopu u svegliu, quandu a persona hè stesa nantu à u lettu faccia in faccia perchè hà un effettu megliu. A pressione di l'area addominale per circa 7 à 10 minuti pò esse abbastanza per sentì avè un muvimentu intestinale.
Pooping in a bona pusizione
Quandu site à pusà nantu à u bagnu, un sgabellu deve esse postu sottu à i pedi per chì e ghjinochje sianu più alti di u normale. In questa pusizione, e feci passanu megliu per l'intestinu è sò più faciule da evacuà, senza avè da applicà troppu forza. Nutrizionista Tatiana Zanin spiega esattamente cumu si deve fà in stu video: