Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 27 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 24 Ghjugnu 2024
Anonim
Unidade de tempo e de compasso, o que é isso? | Posso Tocar com Daiany Dezembro
Video: Unidade de tempo e de compasso, o que é isso? | Posso Tocar com Daiany Dezembro

Cuntenutu

Ci sò alcuni segni chì ponu aiutà à identificà quandu una persona hè mentita, perchè quandu una bugia hè detta u corpu mostra picculi segni chì sò difficiuli à evità, ancu in casu di bugiardi sperimentati.

Dunque, per sapè se qualchissia hè bugiardu, hè impurtante di fà attenzione à parechji dettagli in l'ochji, a faccia, a respirazione è ancu in e mani o in e bracce. Eccu alcune tecniche per scopre se unu vi dice una bugia:

1. Fighjate bè u visu

Ancu se un surrisu pò aiutà facilmente à piattà una bugia, ci sò e spressioni facciali chjuche chì ponu indicà chì a persona hè mentita. Per esempiu, quandu e guance diventanu più rosse durante a cunversazione, hè un segnu chì a persona hè ansiosa è questu pò esse un segnu chì dice qualcosa chì ùn hè micca veru o chì li rende scomoda di parlà.


Inoltre, altri segni cum'è a dilatazione di e narici mentre si respira, rispira prufundamente, si mordenu e labbra o lampanu l'ochji troppu prestu ponu ancu indicà chì u vostru cervellu travaglia troppu duru per custruisce una falsa storia.

2. Osservate tutti i muvimenti di u corpu

Questu hè unu di i passi più impurtanti per scopre quandu qualcunu hè mentitu è ​​hè adupratu da esperti di rilevazione di bugie. Normalmente, quandu simu sinceri tuttu u corpu si move in modu sincronizatu, ma quandu circhemu di ingannà à qualchissia hè cumunu chì qualcosa ùn sia sincronizatu. Per esempiu, a persona pò parlà assai cun fiducia, ma u so corpu hè retrattu, cuntradendu u sentimentu offertu da a voce.

I cambiamenti più cumuni in u linguaghju di u corpu chì indicanu chì una bugia hè detta includenu esse assai tranquillu durante a conversazione, incruciate e braccia è tene e mani daretu à a vostra schiena.


3. Fighjate e vostre mani

A cosa più certa hè di osservà tuttu u corpu per sapè quandu qualchissia hè mentente, ma u muvimentu di e mani pò bastà per scopre un bugiardu. Questu hè chì durante u mumentu quandu prova à dì una bugia, a mente hè preoccupata di mantene u muvimentu di u corpu più vicinu à u naturale, ma u muvimentu di e mani hè assai difficiule da copià.

Cusì, u muvimentu di e mani pò indicà:

  • Mani chjose: pò esse un segnu di mancanza di onestà o di stress eccessivu;
  • Mani chì toccanu i vestiti: mostra chì a persona hè scomoda è ansiosa;
  • Move assai e mani senza avè bisognu di: hè un muvimentu spessu fattu da qualchissia chì hè abituatu à bugie;
  • Mettite e mani nantu à u collu o u collu: mostra ansietà è disconfortu cù ciò chì parli.

Inoltre, piazzà oggetti davanti à a persona cù a quale parli pò ancu esse un segnu chì site mentitu, postu chì dimostra un desideriu di creà distanza, chì accade di solitu quandu dicemu qualcosa chì ci rende nervosi è scomodi.


4. Stà à sente tuttu cù assai attenzione

I cambiamenti di voce ponu identificà rapidamente un bugiardu, soprattuttu quandu ci sò cambiamenti improvvisi in u tonu di a voce, cum'è parlà à voce spessa è cumincià à parlà à voce più fina. Ma in altri casi, sti cambiamenti ponu esse più difficiuli da nutà è, dunque, hè ancu impurtante di esse cuscenti se parechji cambiamenti di velocità si producenu mentre parlemu.

5. Attenti à i vostri ochji

Hè pussibule sapè assai di i sentimenti di una persona solu attraversu i so ochji. Questu hè pussibule perchè a maiò parte di e persone sò prugrammate psiculugicamente per guardà in certe direzzioni secondu ciò chì pensanu o sentenu.

I tippi di sguardi chì sò generalmente relativi à una bugia includenu:

  • Guardate in alto è à manca: accade quandu si pensa à una bugia per parlà;
  • Fighjate à manca: hè più frequente quandu si prova à custruì una bugia mentre si parla;
  • Guardate in ghjò è à manca: mostra chì omu pensa à qualcosa chì hè stata fatta.

Altri signali chì ponu esse trasmessi da l'ochji è chì ponu indicà una bugia includenu guardà direttamente in l'ochji per a maiò parte di a conversazione è lampà più spessu di u normale.

Cunsigliatu Per Voi

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

A Miopia, l'a tigmati mu è l'iperopia ò malatie oculari a ai cumuni in a pupulazione, chì ò farenti trà elle è ponu empre accade à tempu, in a li te a per on...
Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

A ci ta di Bartholin accade quandu ci hè un accumulu di fluidu in a glàndula di Bartholin. ta glàndula i trova in a parte anteriore di a vagina è hà a funzione di lubrific...