Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 6 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Benefici per a Salute di Vajrasana Pose è Cumu Fà - Salute
Benefici per a Salute di Vajrasana Pose è Cumu Fà - Salute

Cuntenutu

A posa Vajrasana hè una semplice posa di yoga seduta. U so nome vene da a parolla sanscrita vajra, chì significa fulmine o diamante.

Per sta posa, vi inghjinuchiate è poi pusate nantu à e vostre gambe per caccià u pesu da e vostre ghjinochje. A respirazione è l'esercitazioni meditative sò spessu fatti in questa posizione, chì si dice chì aiuta u vostru corpu à diventà forte cum'è un diamante.

Continuate à leghje per amparà à fà posa Vajrasana è i numerosi benefici pusitivi chì furnisce.

Benefici di Vajrasana

Ci sò stati numerosi studii chì indicanu chì Vajrasana hà benefici positivi per a salute, cumprese:

  • Un picculu di i pazienti 12 hà cunclusu chì e procedure yogiche, cumpresu Vajrasana, anu aiutatu à riduce u disagiu per e persone cun u lombalgiu.
  • Un articulu di u 2011 hà indicatu chì Vajrasana hè una di e pose - cù Padmasana, Halasana, Shavasana è Paschimottanasana - chì hè utile per l'ipertensione.
  • Un studiu di u 2009 di 30 omi hà cunclusu chì e pose di furmazione di yoga, cumpresu Vajrasana, ponu migliurà e prestazioni basate à a cuncentrazione.

Alcuni benefici di Vajrasana includenu ancu:


  • aiutendu à a digestione
  • allevà o prevene a stinzia
  • rinfurzà i musculi pelvici

Ancu s'ellu ùn hè micca supportatu da i dati di i prucessi clinichi, i sustinenti di u yoga suggerenu chì Vajrasana hè una di e migliori pusizioni per a cuncentrazione è a meditazione. Offre altri benefici, cume:

  • aiutendu à mantene a mente calma è stabile
  • curà l'acidità digestiva è a furmazione di gas
  • aiutendu à alleviare u dolore di u ghjinochju
  • rinfurzà i musculi di a coscia
  • aiutendu à alleviare u dolore di schiena
  • rinfurzà l'organi sessuali
  • aiutendu in u trattamentu di prublemi urinarii
  • crescenu a circulazione di sangue à a regione abdominale bassa
  • aiutendu à riduce l'obesità
  • aiutendu à riduce i crampi menstruali

Cumu fà a posa Vajrasana

Pudete entrà in a posa Vajrasana in sei semplici passi:

  1. Cumencia per inghjinuchjassi nantu à u pavimentu. Pensate à aduprà una stuoia di yoga per cunfortu.
  2. Tirate i vostri ghjinochji è e cavichje inseme è puntate i pedi in ligna cù e vostre gambe. U fondu di i vostri pedi duverebbe affruntà in altu cù i vostri ditti grossi toccu.
  3. Exhale mentre site à pusà nantu à e vostre gambe. E to glutee si ripuseranu nantu à i to tacchi è e to cosce seranu nantu à i to vitelli.
  4. Mettite e mani nantu à e cosce è aghjustate a pelvis leggermente in avanti è in avanti finu à chì siate cunfortu.
  5. Inspirate è esce lentamente mentre vi posizionate per pusà drittu raddrizzendu a spina. Aduprate a testa per tirà u vostru corpu in alto è appughjà u coccodinu versu u pavimentu.
  6. Raddrizza a testa per fighjà in avanti cù u mentone parallele à u pavimentu. Pone e mani cù e mani cù e braccia rilassate.

Cumu fà chì a Vajrasana posa più comoda

Se truvate chì a Vajrasana posa incòmoda, dumandate à u vostru istruttore di yoga per assicurassi chì u fate bè. Alcune tecniche chì pudete aduprà per alleviare l'inconfortu includenu:


  • Per u dolore à a caviglia, cunsiderate di mette una manta piegata o un altru imbottitura uniforme sottu à i vostri stinchi. Pone a manta in modu chì i vostri ditte pendinu da u spinu.
  • Per u dolore à u ghjinochju, cunsiderate di mette una manta o un asciugamanu rotulatu o piegatu nantu à i vostri viteddi è di tucchiallu daretu à i vostri ghjinochji.
  • Per stà à sente l'inconfortu, mette un bloccu di yoga trà i vostri pedi in orizzontale. Sustenendu un pocu di u vostru pesu, questu pò piglià pressione da caviglie è ghjinochje.

Precauzioni

Prima di inizià un prugramma di yoga, cunsultate cù un duttore. Puderanu offre cunsiglii nantu à cumu u yoga influenzerà a vostra salute attuale è suggerisce modi per evità potenziali prublemi.

I pratichi di yoga suggerenu di evità Vajrasana se avete:

  • un prublema di ghjinochju o sò stati recentemente sottumessi à una chirurgia di ghjinochju
  • una cundizione di a medula spinale, in particulare cù e vertebre inferiori
  • ulcere intestinali, una ernia, o qualsiasi altri prublemi intestinali cum'è un ulceru o ernia

Sè site incinta, dumandate à u vostru duttore nantu à Vajrasana. Certi pensanu chì deve esse evitata. Altri pensanu chì hè bè se tenite i ghjinochji aparti per evità di stressà u vostru addome. U vostru duttore cunnosce a vostra situazione è vi pò dà una raccomandazione persunalizata.


U takeaway

Una posa relativamente simplice inginocchiata, Vajrasana hà una serie di vantaggi, cumprese l'aiutu cù a digestione, stinzia è ipertensione.

Prima di inizià un prugramma di yoga, verificate cù u vostru duttore. Sì avete certe cundizioni cume u ginocchiu o a medulina spinale o prublemi cunnessi cù u vostru intestinu grossu o chjucu, pensate à eliminà Vajrasana da a vostra pratica.

Leghje Oghje

Principali cause di u cancheru di u cervicu

Principali cause di u cancheru di u cervicu

U cancheru di u cervicu, chjamatu ancu cancheru di u colu di l'utru, hè un di ordine malignu chì implica e cellule di l'utru è hè più cumunu in donne trà 40 è...
Disidrosi: chì hè, cause è forme di trattamentu

Disidrosi: chì hè, cause è forme di trattamentu

A di idro i, cunni ciuta ancu cum'è eczema di idrotica, hè carattarizata da l'apparizione di piccule bolle piene di liquidu, chì di olitu cumpari cenu nantu à e mani è...