Cumu mantene l'allattamentu dopu u ritornu à u travagliu
Cuntenutu
- Cunsiglii per mantene l'allattamentu dopu u ritornu à u travagliu
- Cumu alimentà u zitellu dopu à u ritornu à u travagliu
Per mantene l'allattamentu dopu u ritornu à u travagliu, hè necessariu allattà u zitellu almenu duie volte à u ghjornu, chì pò esse a mattina è a notte. Inoltre, u latte maternu deve esse cacciatu cù una pompa materna duie volte di più à ghjornu per mantene a pruduzzione di latte.
Per legge, a donna pò ancu lascià l'uffiziu 1 ora prima per allattà, appena ghjunta in casa è pò ancu aduprà l'ora di pranzu per manghjà in casa è piglià l'occasione di allattà o di sprime u so latte à u travagliu.
Vede cumu si pò pruduce più latte maternu.
Cunsiglii per mantene l'allattamentu dopu u ritornu à u travagliu
Alcuni consiglii semplici per mantene l'allattamentu dopu u ritornu à u travagliu ponu esse:
- Sceglite u modu u più comudu per sprime u latte, chì pò esse manualmente o cù una pompa manuale o elettrica;
- Esprimendu u latte una settimana prima di principià u travagliu, dunque quellu chì s'occupa di u zitellu pò dà u latte maternu in buttiglia, se hè necessariu;
- Purtate camicieè u bravu chì allattacù apertura in fronte, per fà più faciule à sprime u latte à u travagliu è allattà;
- Bei 3 à 4 litri di fluidi à ghjornu cum'è acqua, suchji è zuppi;
Manghjate cibi ricchi in acqua cum'è a gelatina è l'alimenti cù energia è acqua, cum'è l'ominu.
Per cunservà u latte maternu, pudete mette u latte in buttiglie di vetru sterilizate è cunservallu in frigorifero per 24 ore o in u cunghjilatore per 15 ghjorni. Etichette cù a data di u ghjornu chì u latte hè statu cacciatu devenu esse messe nantu à a buttiglia per aduprà e buttiglie chì sò state conservate per u più longu tempu prima.
Inoltre, quandu u latte hè cacciatu à u travagliu, deve esse tenutu in frigorifero finu à chì hè ora di parte è poi trasportatu in un saccu termale. S'ellu ùn hè micca pussibule di cunservà u latte, ci vole à lanciallu, ma cuntinuà à sprimelu perchè hè impurtante di mantene a produzzione di latte. Amparate più nantu à cumu conservà u latte in: Conservazione di u latte maternu.
Cumu alimentà u zitellu dopu à u ritornu à u travagliu
U seguitu hè un esempiu di cumu alimentà u zitellu intornu à 4 - 6 mesi, quandu a mamma torna à travaglià:
- 1u pastu (6h-7h) - Latte maternu
- 2u ripastu (9 am-10am) - Mela, pera o banana in purea
- 3u pastu (12h-13h) - Purè di verdura cum'è a zucca, per esempiu
- 4th pastu (15h-16h) - Porridge senza glutine cum'è u porridge di risu
- 5u ripastu (18h-19h) - Latte maternu
- 6u pastu (21h-22h) - Latte maternu
Hè nurmale chì u criaturu vicinu à a mamma ricusessi a buttiglia o altri alimenti perchè preferisce u latte maternu, ma quandu ùn sente micca a presenza di a mamma, diventa più faciule per accettà altri alimenti. Amparate più nantu à l'alimentazione in: Alimentazione di i zitelli da 0 à 12 mesi.