Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 27 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 11 Maghju 2024
Anonim
Cosa da fà per ùn piglià a varicella - Salute
Cosa da fà per ùn piglià a varicella - Salute

Cuntenutu

Per prevene a trasmissione di a varicella da una persona infetta, à altre persone chì sò vicine, pudete piglià u vaccinu, chì hè indicatu per prevene u sviluppu di a malattia o alliscià i so sintomi, chì in adulti, sò più intensi è severi . U vaccinu hè offertu da SUS è pò esse amministratu da u primu annu di età.

In più di u vaccinu, e persone chì sò in strettu cuntattu cù a persona infettata devenu piglià una cura supplementare, cume portà guanti, evitendu a vicinanza, è lavassi e mani spessu.

A varicella hè una infizzione causata da un virus, chì pò esse trasmessa da u mumentu chì i sintomi cumincianu, finu à 10 ghjorni dopu, chì hè di solitu quandu e vesciche cumincianu à sparisce.

A cura

Per prevene a trasmissione di u virus chì provoca a varicella, e precauzioni chì devenu esse pigliate da e persone chì sò vicine à a persona infetta, cume genitori, fratelli, educatori o prufessiunali sanitari, includenu:


  • Evite un cuntattu strettu cù a persona cù a varicella. Per questu, se hè un zitellu, pò esse curatu da una persona chì hà digià avutu varicella o, s'ellu ferma in casa, i fratelli devenu sorte è esse à a cura di un altru membru di a famiglia;
  • Purtate guanti per trattà e bolle di varicella in i zitelli, cum'è a varicella hè trasmessa per mezu di cuntattu direttu cù u fluidu di a ferita;
  • Ùn toccu, grattendu o schjattendu ferite di varicella;
  • Usate maschera, perchè a varicella hè chjappa ancu inalendu goccioline di saliva, tossendu o starnutendu;
  • Mantene u e mani sempre pulite, lavenduli cù sapone o frotendu alcolu, parechje volte à ghjornu;
  • Evite d'assiste centri cummerciale, autobus o altru spaziu chjosu.

Questa cura deve esse mantenuta finu à chì tutte e ferite di a varicella sianu secche, chì hè quandu a malattia ùn hè più contagiosa. Durante questu tempu, u zitellu deve stà in casa è ùn andà à a scola è l'adultu deve evità d'andà à travaglià o, se hè pussibule, preferisce u telelavoru, per evità a trasmissione di a malattia.


Cumu evità a trasmissione à a donna incinta

Per chì a donna incinta ùn uttene micca a varicella da un zitellu o un coniuge, ella deve evità u cuntattu u più pussibule o, preferibilmente, stà in casa d'altru. In alternativa, pudete lascià u zitellu à a cura di un membru di a famiglia, finu à chì e ferite di a varicella secchinu cumpletamente, chì u vaccinu ùn pò micca esse amministratu durante a gravidanza.

Hè assai impurtante chì a donna incinta ùn ottenga micca a varicella, perchè u zitellu pò nasce cù pocu pesu o cù malformazioni in u corpu. Vede i risichi di catturà a varicella in gravidanza.

Quandu andà à u duttore

E persone chì sò o sò stati vicinu à a persona infettata da a varicella devenu andà à u duttore in presenza di sintomi, cum'è:

  • Febbra alta;
  • Cefalee, arechja o gola;
  • Mancanza d'appitittu;
  • Vesciche di varicella nantu à u corpu.

Vede cumu si face u trattamentu per a varicella.

Populari Nantu À U Situ

Mettiti in salute prima di a chirurgia

Mettiti in salute prima di a chirurgia

Ancu e ite tatu in parechji duttori, apete di più nantu à i vo tri intomi è a toria di a alute ch'è qualcunu. I vo tri fornitori di a i tenza anitaria dipendenu da voi per dill...
Sindrome di serotonina

Sindrome di serotonina

U indromu di a erotonina ( ) hè una reazione di droga potenzialmente periculo a per a vita. Provoca u corpu à avè troppu erotonina, un pruduttu chimicu pruduttu da e cellule nervo e.A i...