Pensate à l'alimentu tuttu u tempu?

Cuntenutu
E persone chì stanu sempre pensendu à l'alimentazione tuttu u tempu o in bocca ogni volta chì guardanu un spot o un video chì hà cibu appetitosu, ponu avè più difficoltà à perdere peso.
Per evità chì sta situazione accada, a persona pò fà un ghjurnale alimentariu per tene un ochju vicinu à tuttu ciò chì manghjerà durante u ghjornu, manghjà sempre à u mumentu ghjustu, evità di spuntinu durante u ghjornu, mette tuttu ciò chì mangerà in quellu pastu piattu unicu è ùn ripetite micca u pastu, paragunate a quantità di cibu nantu à u vostru piattu cù quella di i vostri amichi è famiglia è resistite à a gula.
Ma s'ellu ci sò emozioni daretu à e voglie alimentarie, pudete pruvà à esercitassi per cumbatte u stress, a tristezza è l'ansietà.

Cumu sapè se avete penseri grassi
Per identificà i penseri grassi duvete esse cuscenti di desideri è attitudini in relazione cù l'alimentu è, se necessariu, dumandate aiutu da amici è famiglia. Alcuni esempi di questi penseri sò:
- Pensendu sempre à l'alimentariu è à chì manghjà dopu;
- Salivate ogni volta chì guardate un cumerciu o video in Internet chì implica alimentazione;
- Manghjate ancu quandu ùn avete micca fame, solu perchè u cibu pare irresistibile;
- Pensà chì l'alimentu ùn basta mai è avè sempre assai di più cà necessariu nantu à a tavula à l'ora di i pasti;
- Avè brami custanti di cibu è fate tuttu u pussibule per rializzàli;
- Ogni volta chì surtite per una spassighjata, pensate prima à ciò chì pudete manghjà in quellu locu;
- Sceglie i lochi per spassighjà per via di l'alimentu chì si pò truvà quì è micca di l'attrazioni lucali;
- Manghjate è continuate à manghjà ogni volta chì vi sentite tristi o ansiosi;
- Pensate à a prossima merendella o pastu quandu ùn site mancu finitu cù ciò chì manghjate;
- Ùn pudè micca cuntrullà voi stessu quandu andate self-serviziu o in una sculacciata, manghjendu quant'è pudete;
- Esagerate u weekend solu perchè a dieta principia u luni.
Un bonu suggerimentu hè di ascultà e critiche di a famiglia o di l'amichi, chì sò generalmente capaci di identificà attitudini chjuche chì riflettenu i penseri di a mente grassa.

In più di aduttà ste strategie, hè impurtante sapè chì fà sbagli hè nurmale è chì manghjà dolci o un pocu di grassu di tantu in tantu ùn hè micca scusa per abbandunà cumpletamente a dieta, manghjà dolci in fine di settimana hè menu dannosu ch'è d'andà parechji ghjorni senza manghjà nimu è dopu manghjà assai dolci o altri grassi per parechji ghjorni.
Inoltre, manghjà una dieta o cibi leggeri ùn hè micca sempre una bona opzione per quelli chì volenu perde u pesu, sanu perchè è fà scelte megliu.