Menstruazione scura: 6 cause è quandu preoccupassi

Cuntenutu
- Principali cause di menstruazione scura
- 1. Gravidanza
- 2. Cambiamenti emotivi
- 3. Cambiamenti ormonali è menopausa
- 4. Malatie di trasmissione sessuale
- 5. Endometriosi è altre cundizione
- 6. Postpartu
- Quandu duvete andà à u duttore
Generalmente, a menstruazione scura è una piccula quantità sò normali è ùn ne indicanu alcun prublema di salute, soprattuttu s'ellu appare à u principiu o à a fine di a menstruazione. Tuttavia, quandu stu tipu di menstruazione hè recurrente, pò esse un segnu di cambiamenti ormonali, prublemi in l'utru, stress o malatie di trasmissione sessuale, per esempiu.
Inoltre, quandu una donna cumencia à piglià a pillula di cuntrollu di nascita per a prima volta, cambia a pillula, o usa a pillula di a mane dopu, a menstruazione pò ancu diventà più scura o fondu di caffè, tornendu à a normalità in u prossimu ciclu.
Principali cause di menstruazione scura
U fondu neru, marrone o caffè pò esse causatu da:
1. Gravidanza
L'apparizione di picculi sanguinamenti marroni, rosa o rossu scuru hè cumuna in e prime settimane di gravidanza, postu chì hè liata à u mumentu quandu l'embrione hè attaccatu à i muri di l'utru. Scuprite quì chì sò i segni chì ponu indicà chì ci hè stata fecundazione, è chì dunque pudete esse incinta.
Tuttavia, quandu questu sanguinamentu si verifica in un stadiu più tardi di a gravidanza o hè accumpagnatu da altri sintomi cum'è u dolore addominale, u dolore à e spalle, u sturdimentu o una debolezza eccessiva, pò indicà u sviluppu di gravidanza ectopica o abortu, è si consiglia di andà à u ostetricu per cunfirmà s'ellu ci hè un prublema.
2. Cambiamenti emotivi
Alcuni cambiamenti in u statu emotivu di a donna, cum'è u stress eccessivu o u sviluppu di a depressione, ponu influenzà a struttura di l'utru, riducendu u spessore di i so muri. Stu cambiamentu ritarda a descamazione di e cellule è, dunque, facilita l'ossidazione di u sangue, rendendu a menstruazione più scura.
3. Cambiamenti ormonali è menopausa
Quandu i cambiamenti ormonali si producenu per via di prublemi di tiroide, o ancu di ménopause, hè assai cumunu chì a menstruazione sia scura è in poche quantità. Stu cambiamentu hè ancu assai cumunu quandu si cambia a pillula contraceptiva o quandu a donna ùn allatta più spessu troppu è a pillula chì allatta ùn hè micca abbastanza per chì ùn ci sia nisun sanguinamentu.
4. Malatie di trasmissione sessuale
E malatie sessuale causate da i batteri, cum'è a gonorrea o a chlamidia, per esempiu, causanu una ripartizione più rapida di u sangue di a menstruazione, rendendu u sangue di a menstruazione più scuru. Inoltre, stu tippu di menstruazione hè di solitu accumpagnatu da un cattivu odore, scarica bruna prima o dopu a menstruazione, dolore pelvicu è frebba sopra à 38º C. Verificate d'altri segni è sintomi chì ponu indicà una ETS.
5. Endometriosi è altre cundizione
L'endometriosi cunsiste in a crescita di u tessutu endometriale fora di l'utru. Stu tipu di prublema è altre cundizioni cum'è l'adenomiosi ponu causà un dolore severu in a zona pelvica è un sanguinamentu scuru, cum'è i fondi di caffè, chì pò accadere sia in a menstruazione sia in l'esternu.
In questi casi, a menstruazione in più di esse scura hè ancu più longa, è pò piglià più di 7 ghjorni per finisce. In casu di suspettu, duvete andà à u ginecologu per pudè osservà, urdinà testi è indicà l'antibiotici chì pudete piglià, o una altra forma di trattamentu, cum'è a chirurgia, per esempiu.
6. Postpartu
Una altra situazione in quale a menstruazione scura hè normale, hè in u periodu postpartum in u quale l'utru dura circa 45 ghjorni per vultà à a dimensione nurmale, cù sanguinamentu in tuttu stu periodu. À questu stadiu, stu sanguinamentu ùn hè micca esattamente a menstruazione, ma u culore hè scuru è pò cunfondà parechje donne, ma questa hè una situazione normale è prevista.
Se a menstruazione vene ancu cun coaguli, leghjite Perchè a menstruazione hè venuta in pezzi?
Quandu duvete andà à u duttore
I cambiamenti in i sanguinamenti menstruali sò generalmente normali è ùn ne indicanu micca prublemi, ma u ginecologu deve esse cunsultatu se altri sintomi o segni cum'è:
- Menstruazione chì dura più di 7 ghjorni;
- Andate senza menstruazione per più di 3 mesi;
- U scarpu purga;
- Dolore in a regione intima;
- Febbra sopra à 38 ° C;
- Sturdimentu;
- Palidez nantu à a pelle o sottu à e unghie.
Hè ancu impurtante di ricurdà chì in casi di suspettata gravidanza, l'apparizione di sanguinamentu scuru, in pezzi o in grande quantità hè ancu una ragione per vede un duttore perchè pò esse un aborto spontaneu, è pò esse necessariu fà un curettage per pulisce l'utru. Verificate i segni è i sintomi chì ponu indicà un aborto spontaneu.