Cumu perde a panza in 1 mese
Cuntenutu
- 1. Fate esercizii fisichi
- 3. Bei tè verde
- 4. Bevi l'acitu di sidru di mela
- 5. Manghjate cibi ricchi in fibre solubili
- 6. Manghjate più proteine
- 7. Manghja pesci
- 8. Eliminate u zuccheru
- 9. Pruvate à fà dighjunu intermittenti
- Chì micca da manghjà
- Cosa da fà per ùn mette più u pesu
Per perde u pesu è perde a panza in 1 mese, duvete fà eserciziu almenu 3 volte à settimana è avè una dieta restrittiva, cunsumendu menu alimenti ricchi in zuccheru è grassu, affinchì u corpu adopri l'energia accumulata in forma di grassu.
Hè impurtante di scrive i motivi per i quali vulete perde a pancia, per tene u focu nantu à u scopu finale, misurà a circonferenza di u ventre, scattà foto di u vostru prugressu è avè una scala per pesa si una volta à a settimana, perchè cusì pudete uttene un sensu evoluzione è benefici di l'eserciziu è di a dieta.
L'ideale hè di cunsultà un duttore per fà una valutazione di salute prima di inizià attività fisiche, chì deve esse fatta sottu a guida di un educatore fisicu è di una dieta cun un nutrizionista in modu individualizatu per uttene i scopi in un modu miratu è sanu.
Alcune strategie chì ponu aiutà à perdere pesu è perde u ventre in 1 mese sò:
1. Fate esercizii fisichi
Una grande strategia per accelerà u metabolismu per perde a panza hè di aduprà u pimentu di Cayenne chì hè riccu in capsaicina, una sostanza termogenica chì funziona aumentendu u metabolismu è a spesa calorica, chì favurisce a perdita di pesu è di grassu di u ventre. Inoltre, a capsaicina da u pimentu di Cayenne pò aiutà à riduce a fame aiutendu à manghjà menu tutta a ghjurnata.
Un bonu modu per aduprà u pimentu cayenne hè di aghjunghje un pizzicu à un litru d'acqua è di beie durante u ghjornu, fendu casu à ùn aghjunghje micca troppu, perchè a bevanda pò diventà troppu piccante.
Un'altra opzione hè di mette 1 cucchiaia (di caffè) di polvere di pepe di cayenne in 1 litru d'oliu d'oliva è di usalla per condimentà l'insalata.
In u casu di e persone cù prublemi cù ardori di stomacu o gastrite, si pò pruvà à piglià un tè di zenzeru cù cannella durante u ghjornu, senza zuccheru, perchè aiuta ancu à brusgià grassu.
Inoltre, a persona deve beie almenu 2 litri d'acqua à ghjornu, aghjunghjendu qualchì goccia di limone per migliurà u sapore è evità i suchji è i tè industrializati.
3. Bei tè verde
U tè verde pò aiutà à riduce u grassu addominale perchè hà catechine, caffeina è polifenoli in a so composizione chì anu proprietà termogeniche, chì aiuta à accelerà u metabolismu, pruvucendu u corpu à spende più energia, aiutendu à perde a panza.
L'ideal hè di beie da 3 à 5 tazze di tè verde à ghjornu per aiutavvi à perde u vostru ventre. Vede cumu preparà u tè verde per perde u pesu.
4. Bevi l'acitu di sidru di mela
L'acitu di sidru di mela hè riccu in sustanzi antioxidanti è antiinflamatori chì aiutanu à fà cresce l'eliminazione di grassu è à prevene l'accumulazione, dunque pò aiutà à perde a panza.
Per cunsumà l'acitu di sidru di mela, pudete diluce 1 à 2 cucchiai di acitu di sidru di mela in un bichjeru d'acqua è beie lu 20 minuti prima di colazione, pranzu o cena. Hè impurtante di risciacquà a bocca o beie acqua dopu avè manghjatu l'acitu di sidru di mela per evità di dannighjà i denti.
Vede altri benefici di l'acitu di sidru di mela è cumu cunsumallu.
5. Manghjate cibi ricchi in fibre solubili
E fibre dietetiche solubili ponu aiutà à perde u grassu di u ventre è includenu avena, orzu, semi di lino, germe di granu, fagioli, cavoletti di Bruxelles, broccoli cottu, avocado, pera è mela cù a buccia, si consiglia di manghjà 1 porzione di fibra ogni 3 ore, per esempiu.
Queste fibre solubili aumentanu a sensazione di sazietà dopu avè manghjatu, chì aiuta à manghjà menu durante u ghjornu, aiutendu cù a perdita di pesu è a perdita di u ventre. Inoltre, queste fibre assorbenu l'acqua da a dieta, luttendu contripazione, riducendu u gonfiore addominale è migliorendu a funzione intestinale. Scuprite u listinu cumpletu di alimenti ricchi di fibre.
6. Manghjate più proteine
L'alimenti ricchi in proteine, cum'è u pesciu, a carne magra è i fasgioli, sò ideali per aiutà à perde a panza è a vita perchè aumentanu a liberazione di l'hormone peptidicu chì diminuisce l'appetitu è favurisce a sazietà, in più di aumentà a percentuale metabolica è aiuta à mantene a massa musculu magru durante a perdita di pesu.
Alcuni studii mostranu chì e persone chì manghjanu più proteine tendenu à avè menu grassu addominale di quelli chì manghjanu una dieta bassa in proteine.
Un grande suggerimentu per aumentà l'assunzione di proteine hè di includere una parte di proteine cume 2 ova duri, 1 lattina di tonu in acqua o 1 porzione di carne magra cum'è pettu di pollu senza pelle o pesci bolliti o arrosti per pranzu è cena, cum'è ancu per cumplementà cù un piattu pienu d'insalate chì ponu sempre esse variate.
7. Manghja pesci
Pesci cum'è salmone, aringa, sardine, sgombro è acciughe sò ricchi in omega 3 chì aiuta à riduce u grassu addominale è, dunque, devenu esse inclusi in a dieta per perde u ventre.
L'ideale hè di cunsumà sti pesci almenu 2 à 3 volte à settimana, o aduprà un supplementu omega 3, cù a guida di un duttore o nutrizionistu. Scuprite tutti i vantaghji di omega 3.
8. Eliminate u zuccheru
U zuccheru dopu l'ingestione si trasforma in energia immagazzinata in forma di grassu, principalmente in u ventre. Inoltre, u zuccheru hè assai caluricu è dunque l'eliminallu da l'alimentu vi aiuta à perde pesu è perde a panza.
Una grande strategia hè di smette di aghjunghje u zuccheru à l'alimentu, u caffè, u suchju è u latte, ma hè ancu impurtante di leghje l'etichette perchè u zuccheru hè prisente in parechji alimenti. Vede cumu u zuccheru pò esse piattatu in l'alimentu.
L'usu di edulcoranti hè ancu scuraggiatu, perchè cuntenenu tossine chì compromettenu a perdita di pesu. Tuttavia, se a persona ùn pò micca resistere à i dolci, ponu pruvà Stevia, chì hè un edulcorante naturale, o aduprà u mele, ma in poche quantità.
Fighjate u video seguente per scopre chì altru pudete fà per perde u ventre in 1 mese:
9. Pruvate à fà dighjunu intermittenti
U dighjunu intermittente hè un stile dieteticu chì permette à u corpu di aduprà riserve di grassu cum'è fonte d'energia, è pò esse fattu da 12 à 32 ore senza manghjà.
Stu tipu di dighjunu pò aiutà à perde u vostru ventre, in più di riduce a resistenza à l'insulina, migliurà u diabete di tip 2 è inverà i prediabetes.
Tuttavia, per fà u dighjunu intermittenti, si deve cunsultà un duttore o un nutrizziunistu per guidà u modu currettu per fà è se a persona ùn hà micca prublemi di salute, u dighjunu intermittente hè contraindicatu.
In u nostru podcast nutrizionista Tatiana Zanin, chiarisce i principali dubbi nantu à u dighjunu intermittenti, chì sò i so vantaghji, cumu fà è chì manghjà dopu à dighjunu:
Chì micca da manghjà
Per perde u ventre veloci, in più di una dieta equilibrata è eserciziu fisicu, duvete evità:
- Alimenti ricchi di grassi trans cume alimenti trasfurmati è trasfurmati, margarina, torte, biscotti ripieni, popcorn à microonde è tagliatelle istantanee, per esempiu;
- Bevande alcoliche perchè aiutanu à accumulà grassu in u ventre;
- Alimenti ricchi di zuccheru cum'è i cereali di colazione, frutti cunfitti, granola o suchji industrializati;
- Glucidati cum'è u pane, a farina di granu, e patate è e patate dolce.
Inoltre, quandu si cucina, si deve evità di aduprà olii di canola, di granu o di soia è sustituì l'oliu di coccu chì hè più sanu è pò aiutà à riduce u grassu addominale.
Cosa da fà per ùn mette più u pesu
Per ùn mette micca pisu è guadagnà u ventre, hè impurtante di cuntinuà à praticà attività fisica di modu regulare, mantene una dieta sana è rimpiazzà, quandu hè pussibule, alimenti industrializati è ricchi di zuccheru cù alimenti naturali.
In casu chì a persona sia assai in sovrappeso, seguitate cun un duttore, nutrizionista per ottene una perdita di pesu sana è un educatore fisicu per guidà a pratica di esercizii fisichi individualmente è evità ferite. In certi casi, pò esse necessariu aduprà droghe per perdita di pesu raccomandate da un endocrinologu.
Vede ancu un prugramma cumpletu per perde a panza in 1 settimana.