U prublema di relazione chì e persone cun ansietà anu da trattà
Cuntenutu
Qualchidunu pò pensà chì revelà un diagnosticu di un disordine mentale hè qualcosa chì vulete esce da a strada prima in una relazione. Ma, secondu una nova indagine, parechje persone aspettanu sei mesi o più per avè sta discussione vitale.
Per l'indagine, PsychGuides.com hà dumandatu à 2,140 persone nantu à e so relazioni è a so salute mentale. I risultati mostranu chì micca tutti i partenarii di i rispondenti sapianu di i so diagnostichi. E mentre circa 74% di e donne anu dettu chì i so cumpagni sapianu, solu 52% di l'omi anu dettu listessa cosa.
Tuttavia, quandu i rispondenti anu dettu à i so cumpagni di e so diagnosi ùn sembravanu micca differisce per sessu. A maiò parte di a ghjente hà dettu à i so cumpagni in sei mesi dopu l'iniziu di a so rilazione, cù guasi un quartu chì palesa l'infurmazioni subitu. Tuttavia, guasi 10% anu dettu ch'elli anu aspettatu più di sei mesi è 12% anu dettu ch'elli anu aspettatu più di un annu.
A maiò parte di sta reticenza vene senza dubbitu da l'estigma chì a nostra cultura pone nantu à a malatia mentale, chì hè spessu magnificata sottu u scrutiny inherente à i scenarii di datazione. Ma hè incuragisce chì un grande percentualità di i rispondenti hà dettu chì i so cumpagni sò stati di sustegnu quandu i so disordini sò diventati duri. Ancu se e donne in generale si sentenu menu supportate da i so cumpagni di l'omi, 78% di quelli cun OCD, 77% di quelli cun ansietà, è 76% di quelli chì anu depressione anu dichjaratu chì avianu u sustegnu di u so cumpagnu.
[Verificate a storia completa in Refinery29]
Più da Refinery29:
21 E persone diventanu reali nantu à i appuntamenti cù l'ansietà è a depressione
Cume Dite à a Persona chì Date nantu à a Vostra Malattia Mentale
Stu contu Instagram principia una conversazione cruciale di salute mentale