Cumu pianificà una bona notte di sonnu
Cuntenutu
Per pianificà una bona notte di sonnu, si deve calculà u tempu di sonnu per mezu di picculi cicli di 90 minuti, è a persona deve svegliarsi appena l'ultimu ciclu hè finitu. Cusì, hè pussibule svegliarsi cù a dispusizione è l'energia per realizà attività di u ghjornu. In generale, l'adulti necessitanu 4 à 6 cicli di sonnu di 90 minuti per ritruvà energia, chì currisponde à dorme trà 6 à 9 ore a notte.
Oltre à calculà u tempu di sonnu, hè impurtante chì a persona adotti abitudini nove, cume u mantenimentu di l'ambiente scuru, senza rumuri è stimuli visivi, per esempiu, postu chì hè ancu pussibule di migliurà a qualità di u sonnu.
Calculu di u tempu di sonnu
U calculu di u tempu di sonnu duveria esse fattu da u mumentu in cui vi site addurmintatu è micca da u momentu in cui vi site chjinatu, postu chì u tempu di dorme ùn currisponde micca sempre à u tempu di dorme. Dunque, prima di fà u calculu, hè impurtante aghjunghje u tempu chì ci vole nurmale à dorme, chì hè una media di 15 à 30 minuti.
U numeru di cicli di 90 minuti chì dormite hè variabile è dipende da i bisogni di ogni persona, ma u secretu hè di permette à ogni ciclu di esse cumpletatu cumpletamente, svegliandusi solu à a fine di questu. U ciculu di 90 minuti pò esse ripetutu quante volte hè necessariu, finu à chì l'energia aduprata durante u ghjornu pò esse recuperata. Inserite i dati in a calculatrice seguente per scopre à chì ora di svegliarsi o andà à dorme per avè un sonnu riposu:
U ciclu di u sonnu hè un inseme di fasi chì indicanu u gradu di rilassamentu è di qualità di u sonnu. E fasi più prufonde di u ciclu di u sonnu sò e più difficiule da ghjunghje, quantunque sò e più riparative, vale à dì quelle chì guarantiscenu una rilassazione maiò, è, dunque, hè impurtante chì a persona adopri strategie chì aiutanu à ghjunghje à ste fasi. Amparate più nantu à u ciclu di u sonnu.
Cumu dorme una bona notte
Per avè una bona notte di sonnu, in più di cunnosce u tempu di sonnu, hè impurtante aduttà alcune misure chì incuraghjenu u sonnu è u rilassamentu, dunque hè impurtante chì a stanza sia buia, calma, tranquilla è cù una temperatura piacevule, in in più hè impurtante ancu di truvà una pusizione còmuda per pudè addurmintassi bè è prestu.
Inoltre, l'usu di l'olii essenziali è u cunsumu di tè chì anu proprietà calmanti ponu ancu aiutà à dorme bè. Alcune di e piante medicinali chì ponu esse aduprate sia in oliu sia in forma di tè sò lavanda, camomilla, limone-calce, tiglio, lavanda è passiflora, per esempiu.
Tè calmante per un sonnu megliu
Un eccellente rimediu casanu per i disordini di u sonnu hè u tè limonu-calce, cù lavanda è camomilla postu chì hà proprietà calmanti è sedative chì riducenu l'insonnia, l'inquietudine è a sudazione di notte, in più di esse eccellenti contr'à u stress è l'ansietà.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di foglie di limonu è di calce;
- 1 cullera di foglie di lavanda;
- 1 cucchiaia di foglie di camomilla;
- 200 ml d'acqua bullente.
Modu di preparazione
Aghjunghjite l'ingredienti in una padedda, copre è lasciate riposà per circa 10 minuti. Poi filtrà è beie u tè 3 volte à ghjornu.
Scuprite u video seguente per più cunsiglii per aiutà à dorme più veloce è dorme megliu: