Cume riduce i trigliceridi alti in gravidanza
Cuntenutu
- Cume abbassà u trigliceridu in gravidanza
- Rischi di trigliceridi alti
- Fighjate u video di u nostru nutrizziunistu è amparate di più nantu à a riduzione di trigliceridi alti.
Per abbassà i livelli di trigliceridi in gravidanza, l'attività fisiche è una dieta adeguata devenu esse seguitate secondu a guida di un nutrizziunistu. L'usu di droghe per riduce a concentrazione di trigliceridi hè contraindicatu durante a gravidanza, perchè pò interferisce cù u sviluppu di u zitellu.
Durante a gravidanza hè nurmale chì a cuncentrazione di trigliceridi cresci per via di cambiamenti ormonali chì accadenu in u corpu di a donna. Tuttavia, ancu s'ella hè nurmale, hè impurtante di fà casu à i so livelli, postu chì cuncentrazioni assai alte ponu pone un risicu per a mamma è u zitellu.
Cume abbassà u trigliceridu in gravidanza
Alcuni passi semplici è impurtanti per abbassà i trigliceridi sò:
- Diminuisce i grassi in l'alimentu, cum'è oliu d'oliva, oliu, burru, furmagliu o carne grassa.
- Eliminate e bevande alcoliche.
- Riduce i dolci, cum'è torte, gelatine, latte condensatu o biscotti ripieni.
- Manghjate pesci, cum'è salmone o merlu, almenu 3 volte à settimana.
- Manghjate frutti è ligumi 5 volte à ghjornu.
- Bei 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu.
- Praticà attività fisica ogni ghjornu, cume marchjà, di preferenza cù un monitoru prufessiunale.
Queste attitudini aiutanu à calà i livelli di colesterolu chì circulanu in u sangue, mantenendu a mamma è u zitellu sani. Ancu se a dieta pare limitata, hè pussibule avè una dieta adatta per diminuisce i livelli di trigliceridi è furnisce a quantità di nutrienti necessarii per u sviluppu di u zitellu. Scuprite cumu hè fatta a dieta di trigliceridi.
L'usu di droghe chì abbassanu u colesterolu hè contraindicatu in gravidanza per via di l'effetti pussibuli in relazione à u sviluppu di u zitellu.
Rischi di trigliceridi alti
Ancu se hè normale avè un aumentu di i livelli di trigliceridi è di colesterolu totale durante a gravidanza, hè impurtante avè un cuntrollu. Perchè quandu i livelli sò assai alti, ci pò esse micca solu l'accumulazione di grassu in i navi di a mamma, ma ancu in i navi di u zitellu, chì pò fà nasce cù prublemi cardiaci, per esempiu.
Altri rischi di trigliceridi alti in gravidanza sò:
- Aterosclerosi;
- Pancreatite;
- Steatosi epatica;
- Corsa (colpu);
- Ischemia cerebrale.
Tipicamente, tutti questi rischi ponu esse ridotti quandu a percentuale di trigliceridi in sangue hè bassa o in limiti ideali. Amparate più nantu à i trigliceridi alti.